Al maanden valt bij mij telefoon en internetverbinding met tussenpozen uit terwijl ik aan het werk ben, De helpdesk staat mij niet te woord. Na tel antw apparaat wordt altijd de verbinding verbroken. De telefoniste bij voormalig @home Groningen is ten einde raad en laat mij weten dat ik klachten louter schriftelijk kan melden.
emails en brieven blijven onbeantwoord en intussen had ik onlangs weer geen tv beeld toen ik de talkshow van de twee VS presidentskandidaten wilde zien
wat is dit voor een vervelend bedrijf
waarom pakt de overheid deze mensen niet aan
een en al lamlendigheid straalt er vanuit
Radar, doe iets!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo service
Re: Ziggo service
Op de Website stond afgelopen week een klachten formulier.
Helaas kan ik zonder uw postcode niet adviseren of er een alternatief is,
zoals Digitenne of Sateliet TV en ADSL met redelijke snelheden, want niet alle aanbieders zitten overal helaas.
Kijk maandag en lees ook de andere Ziggo klachten eens door, want U is helaas een van de vele die na de fusie in problemen kwam, vroeger waren er bij de 3 afzonderlijke bedrijven minder problemen.
Helaas kan ik zonder uw postcode niet adviseren of er een alternatief is,
zoals Digitenne of Sateliet TV en ADSL met redelijke snelheden, want niet alle aanbieders zitten overal helaas.
Kijk maandag en lees ook de andere Ziggo klachten eens door, want U is helaas een van de vele die na de fusie in problemen kwam, vroeger waren er bij de 3 afzonderlijke bedrijven minder problemen.
Re: Ziggo service
Beste Dirk,
Ik ben het helaas niet helemaal met je eens.
Ook in de Casema tijd waren er nonstop problemen. En iedere keer verschuilt het bedrijf zich erachter dat het met de opstartproblemen te maken heeft. Duren die opstartproblemen dan al 3 jaar!!!???
Bovendien moet je begrijpen dat ik natuurlijk helemaal de bui voelde aankomen toen bekend werd dat men weer ging fuseren met @home en zie het resultaat. Ene grote baggerzooi
ik wil na asdl overstappen maar de KPN brengt absurde kosten in rekening als ik weer een vaste lijn aansluiting wil hebben.
weet jij wellicht een charmantere en betaalbare oplossing?
wat is op dit moment een probleemloze internetprovider?
Graag jou adviezen hierin Dirk
gr
Jos
Ik ben het helaas niet helemaal met je eens.
Ook in de Casema tijd waren er nonstop problemen. En iedere keer verschuilt het bedrijf zich erachter dat het met de opstartproblemen te maken heeft. Duren die opstartproblemen dan al 3 jaar!!!???
Bovendien moet je begrijpen dat ik natuurlijk helemaal de bui voelde aankomen toen bekend werd dat men weer ging fuseren met @home en zie het resultaat. Ene grote baggerzooi
ik wil na asdl overstappen maar de KPN brengt absurde kosten in rekening als ik weer een vaste lijn aansluiting wil hebben.
weet jij wellicht een charmantere en betaalbare oplossing?
wat is op dit moment een probleemloze internetprovider?
Graag jou adviezen hierin Dirk
gr
Jos