| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MEDION slechtste klantenservice
MEDION slechtste klantenservice
Vlak voor onze vakantie juni 2008 kocht ik een All-in-one navigatiesysteem van 329,00 euro bij MEDION. Tijdens onze Frankrijk rondreis eind juni kwamen we er achter dat het navigatiesysteem niet paste in de houderschaal en daardoor het systeem niet werd opgeladen. Het navigatiesysteem hebben wij nauwelijks kunnen gebruiken. Na onze vakantie ben ik 6 dagen bezig geweest Medion telefonisch te bereiken op afwisselende tijden met wachttijden van meer dan 20 min. á 0,15 c/pm. Uiteindelijk is het toch gelukt en heb ik het navigatiesysteem opgestuurd. Op de display zat een beschermfolie geplakt die ik gekocht had bij het All-in-one-pakket. Na retourontvangst van het navigatiesysteem was deze folie niet meer aanwezig daar het display ook defect bleek te zijn volgens het reparatiedocument. Ik heb vervolgens via de Medionsite een klachtenformulier ingevuld maar daar is tot nu toe geen enkele reactie op gekomen. Ook nu weer diverse keren gebeld met lange wachttijden. Geadviseerd werd om een brief te schrijven met de klacht een een kopie van de faktuur en een kopie van het reparatiedocument op te sturen naar Panningen. Na 3 weken wachten geen enkel bericht. Wéééér gebeld! En wat schetst mijn verbazing? Jammer mevrouw, pech gehad! Beschermfolie verkopen wij niet los dat moet u maar in een andere winkel kopen!! Op mijn reactie dat deze folie door mij gekocht was en dus ook van mij was had de verkoper alleen een smalend antwoord: 'waar ik me zo druk over maakte, en nee hij gaf het adres niet waar ik een klacht kon indienen, en nee, hij gaf zijn naam niet waarna ik kon refereren. Meneer had geen tijd meer en de verbinding werd verbroken!! MEDION de slechtste klantenservice die ik ooit meegemaakt heb. U begrijpt; Medion was voor mij de eerste, maar ook de laatste keer.
Re: MEDION slechtste klantenservice
Je maakt een hele grote fout:
Je moet niet naar Medion, maar naar de verkopende partij.
DAAR moet je wezen.
Zo simpel is het.
Je moet niet naar Medion, maar naar de verkopende partij.
DAAR moet je wezen.
Zo simpel is het.
BBCS,
Wat bedoel je met de opmerking dat ik beter naar de verkopende partij kan gaan? Wie is dit?
Wat bedoel je met de opmerking dat ik beter naar de verkopende partij kan gaan? Wie is dit?
-
gravedigger
BBCS leest nooit een post, maar geeft blind zijn EIGEN meningkocht ik een All-in-one navigatiesysteem van 329,00 euro bij MEDION.