LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone opent afdeling voor afhandeling te hoge facturen!
Re: Vodafone opent afdeling voor afhandeling te hoge facturen!
Nee maar, ik heb een teken van leven van Vodafone ontvangen!!
Een email die begint met excuses voor de late reactie. Ze hebben (ook al) een nieuwe email systeem binnen de klantenservice en daardoor liggen ze drie weken achter met beantwoorden van de binnenkomende emails.
Er is ruim 150 euro gecrediteerd. Hierdoor zal de factuur van oktober niet geincasseerd worden. Het resterende bedrag van een paar tientjes zal dan met de factuur van november verrekend worden.
Als dat allemaal maar goed gaat, ik wacht in spanning af....
Een email die begint met excuses voor de late reactie. Ze hebben (ook al) een nieuwe email systeem binnen de klantenservice en daardoor liggen ze drie weken achter met beantwoorden van de binnenkomende emails.
Er is ruim 150 euro gecrediteerd. Hierdoor zal de factuur van oktober niet geincasseerd worden. Het resterende bedrag van een paar tientjes zal dan met de factuur van november verrekend worden.
Als dat allemaal maar goed gaat, ik wacht in spanning af....
Re: Vodafone opent afdeling voor afhandeling te hoge facturen!
Wilt u hier laten weten of de creditering volgens afspraak verlopen is t.z.t. ?
Re: Vodafone opent afdeling voor afhandeling te hoge facturen!
Ook ik heb weer heisa met Vodafone. Vorige maand kreeg ik mijn rekening van september binnen: 385,19 euro!!!!!!!!!!!! Aangezien ik normaal een rekening van 50 euro heb schrok ik me werkelijk dood... Na veel bellen en het trotseren van de onverstaanbare niet-hulpzame zachte-g telefoniste's kreeg ik het voor elkaar om een creditnota te ontvangen... Er is in totaal 206,17 euro credit ontvangen door mij... eeeeh... 385-206 euro = 170 euro!!!! Nog steeds een asociaal hoge telefoonrekening voor mijn doen... Weer bellen met Vodafone, want ik wilde gewoon op papier zien waar dat bedrag vandaan komt... Cijfertjes, nummertjes etc. en niet een brief met 1 bedrag erin... Nu moet ik een bezwaarbrief indienen... Ben benieuwd wat daar weer uitkomt..... Dus radar huphup maak er een case van!!!!
Re: Vodafone opent afdeling voor afhandeling te hoge facturen!
@Tdehond
Uiteraard doe ik dat.
Vanavond allemaal radar bellen tijdens de uitzending! Misschien helpt het...
Uiteraard doe ik dat.
Vanavond allemaal radar bellen tijdens de uitzending! Misschien helpt het...
Re: Vodafone opent afdeling voor afhandeling te hoge facturen!
Ook ik heb vanaf juni problemen met mijn rekening. Er worden kosten in rekening gebracht wat binnen mijn bundel hoort te zitten. Ook sms kosten worden in rekening gebracht terwijl ik een sms bundel heb van 1000 smsjes en elke maand zit ik rond de 400. Dit is intussen al aardig opgelopen.
Ik lees dat jullie allemaal contact hebben gehad met de klantenservice. Ik heb ontzettend vaak de klantenservice proberen te bellen maar ik krijg steeds een automatisch bericht.. "door uitzonderlijke drukte.... " en boem de verbinding wordt verbroken. Ondertussen heb ik 2 weken geleden een uitgebreide email gestuurd met uitleg van de facturen en wat er niet klopt waarop je een automatische mail krijgt dat ze alle mails afhandelen binnen 10 dagen. Ondertussen zijn we ongeveer 14 dagen verder en nog geen reactie. Ook heb ik een brief verstuurd. Ook daar is geen reactie op gekomen.
Ik vind dit echt niet normaal. Ik ben een student en krijg toren hoge rekeningen wat ik niet kan betalen maar toch elke keer wordt afgeschreven. Ik dacht slim af te zijn met een sms blox voor 10 euro en internet blox. Niet dus.
Hoe vaak hebben jullie gebeld om eindelijk iemand aan de lijn te krijgen en welk tijdstip was dat ongeveer?
Ik lees dat jullie allemaal contact hebben gehad met de klantenservice. Ik heb ontzettend vaak de klantenservice proberen te bellen maar ik krijg steeds een automatisch bericht.. "door uitzonderlijke drukte.... " en boem de verbinding wordt verbroken. Ondertussen heb ik 2 weken geleden een uitgebreide email gestuurd met uitleg van de facturen en wat er niet klopt waarop je een automatische mail krijgt dat ze alle mails afhandelen binnen 10 dagen. Ondertussen zijn we ongeveer 14 dagen verder en nog geen reactie. Ook heb ik een brief verstuurd. Ook daar is geen reactie op gekomen.
Ik vind dit echt niet normaal. Ik ben een student en krijg toren hoge rekeningen wat ik niet kan betalen maar toch elke keer wordt afgeschreven. Ik dacht slim af te zijn met een sms blox voor 10 euro en internet blox. Niet dus.
Hoe vaak hebben jullie gebeld om eindelijk iemand aan de lijn te krijgen en welk tijdstip was dat ongeveer?
Re: Vodafone opent afdeling voor afhandeling te hoge facturen!
Heb trouwens ook geprobeerd via de bank de automatische incasso terug te vorderen maar dat lukt ook niet. Bij vodafone kan dat blijkbaar niet...
Re: Vodafone opent afdeling voor afhandeling te hoge facturen!
Ook wij hebben klachten over de afhandeling van onze ingediende klacht betreffende te hoge rekeningen.
In april hebben wij 2 SimOnly abonnementen afgesloten voor 7,50 euro per stuk. Vanaf die tijd betalen we echter 30 euro. We hebben diverse malen telefoonverkeer gepleegd / e-mailen gestuurd en nu tenslotte een mail met een ultimatum van een week opgelegd. ZE BLIJVEN ZWIJGEN. Wordt echt zaak dat Vodafone via jullie wordt aangesproken. Het is een schande dat je via verschillende afdelingen van Vodafone aan het lijntje wordt gehouden.
De een weet niet te vertellen wie de abonnementen heeft verkocht, de ander van afdeling service geeft deze naam gewoon. Bij benadering van deze persoon per e-mail krijg je gewoon geen reactie. Weer een medewerker van afdeling Service adviseerde om kopieen van de contracten naar haar toe te sturen zodat het teruggestort kon worden.
Weten ze zelf wel wat ze zeggen? Zijn er meer mensen met deze ervaring?
In april hebben wij 2 SimOnly abonnementen afgesloten voor 7,50 euro per stuk. Vanaf die tijd betalen we echter 30 euro. We hebben diverse malen telefoonverkeer gepleegd / e-mailen gestuurd en nu tenslotte een mail met een ultimatum van een week opgelegd. ZE BLIJVEN ZWIJGEN. Wordt echt zaak dat Vodafone via jullie wordt aangesproken. Het is een schande dat je via verschillende afdelingen van Vodafone aan het lijntje wordt gehouden.
De een weet niet te vertellen wie de abonnementen heeft verkocht, de ander van afdeling service geeft deze naam gewoon. Bij benadering van deze persoon per e-mail krijg je gewoon geen reactie. Weer een medewerker van afdeling Service adviseerde om kopieen van de contracten naar haar toe te sturen zodat het teruggestort kon worden.
Weten ze zelf wel wat ze zeggen? Zijn er meer mensen met deze ervaring?
Re: Vodafone opent afdeling voor afhandeling te hoge facturen!
@ eefster
Ik heb precies hetzelfde probleem als jij. Ik heb ook zorgeloos sms blox maar ze hebben echter al mijn smsjes, iets van 1000 buiten mijn bundel gerekend. Ik ontving een rekening van wel geteld 248 euro. En aangezien ik ook een student ben en ook mijn huur moet betalen is dit nogal een hoog bedrag wat ik niet zomaar kan missen. Ik heb nu al heel vaak met vodafone gebeld en elke medewerker zegt dat ze er mee bezig zijn en het opgelost word. maar nu 2 weken later is er nog steeds niks opgelost. Ze beweren dat ze niks terug kunnen storten, maar dat het inderdaag verrekend word met de volgende factuur. Het leuke is alleen dat ondertussen mijn volgende factuur ook alweer op 180 euro buiten mijn tegoed staat omdat weer precies hetzelfde mis gaat. Ze willen dus die 184 euro te veel afgeschreven gaan verrekenen met de nieuwe rekening. als dat het geval is kan ik dadelijk nog bij gaan betalen terwijl die nieuwe rekening ook niet klopt. Mocht het opgelost zijn en de nieuwe rekening klopt dan wel, dan word het met elkaar verrekend maar ik zou geen geld terug krijgen. Het geld wat overblijft van de creditering gaat dan weer mee naar november, december etc. totdat de creditering op 0 staat. Ik vind dit niet kunnen. Ik wil gewoon die 184 euro terug gestord hebben op mijn rekening!
Ik heb gewoon elke keer 's middags gebeld en ook op zaterdag en dan kreeg ik steeds een medewerker aan de lijn. Je kan proberen te bellen maar veel wijzer word je er niet van.
Succes ermee!
Ik heb precies hetzelfde probleem als jij. Ik heb ook zorgeloos sms blox maar ze hebben echter al mijn smsjes, iets van 1000 buiten mijn bundel gerekend. Ik ontving een rekening van wel geteld 248 euro. En aangezien ik ook een student ben en ook mijn huur moet betalen is dit nogal een hoog bedrag wat ik niet zomaar kan missen. Ik heb nu al heel vaak met vodafone gebeld en elke medewerker zegt dat ze er mee bezig zijn en het opgelost word. maar nu 2 weken later is er nog steeds niks opgelost. Ze beweren dat ze niks terug kunnen storten, maar dat het inderdaag verrekend word met de volgende factuur. Het leuke is alleen dat ondertussen mijn volgende factuur ook alweer op 180 euro buiten mijn tegoed staat omdat weer precies hetzelfde mis gaat. Ze willen dus die 184 euro te veel afgeschreven gaan verrekenen met de nieuwe rekening. als dat het geval is kan ik dadelijk nog bij gaan betalen terwijl die nieuwe rekening ook niet klopt. Mocht het opgelost zijn en de nieuwe rekening klopt dan wel, dan word het met elkaar verrekend maar ik zou geen geld terug krijgen. Het geld wat overblijft van de creditering gaat dan weer mee naar november, december etc. totdat de creditering op 0 staat. Ik vind dit niet kunnen. Ik wil gewoon die 184 euro terug gestord hebben op mijn rekening!
Ik heb gewoon elke keer 's middags gebeld en ook op zaterdag en dan kreeg ik steeds een medewerker aan de lijn. Je kan proberen te bellen maar veel wijzer word je er niet van.
Succes ermee!
Re: Vodafone opent afdeling voor afhandeling te hoge facturen!
Heeft de bank daadwerkelijk gestorneerd?Heb trouwens ook geprobeerd via de bank de automatische incasso terug te vorderen maar dat lukt ook niet. Bij vodafone kan dat blijkbaar niet..
Ik heb destijds meerdere malen moeten bellen voordat de procedure uiteindelijk in werking gezet wordt. In mijn geval betrof het onterechte incasso's ( geen toestemming tot automatische incasso) dus ik had een jaar de tijd om te laten storneren.
Bij onjuiste incasso's heeft u tot 30 dagen de tijd. Als de bank in gebreke is gebleven terug te vorderen, maak dan daar een afspraak en stel hen daarvoor aansprakelijk en/of dreig van bank te veranderen als uw bank niet bereid is u ten dienste te zijn.
Mijn bank heeft destijds toegezegd de schade te vergoeden als de provider niet het geld retourneerde, omdat de bank in gebreke was gebleven. Uiteindelijk kwam 2 x op de valreep van wat wettelijk mag de bedragen terug.
Re: Vodafone opent afdeling voor afhandeling te hoge facturen!
Nee ze heeft gelijk bij vodafone gaat dat niet. Ik heb ook met de bank gebeld en bij telefoonmaatschappijen moet je incasso terugboeken binnen 5 dagen. Ik heb gebeld of ze daar niks aan kunnen veranderen maar dat gaat niet. Ze kunnen dan wel een onderzoek in stellen maar je hebt je handtekening gezet onder het contract dat ze incasso mogen uitvoeren dus dan heb je nog geen poot om op te staan. Waarschijnlijk is ze dan net als ik iets te laat geweest. Misschien tip voor de volgende keer, doe het gelijk dezelfde dag
Ik ga deze week een bezoek brengen aan het juridisch loket. Kijken of hun iets voor mij kunnen betekenen.
Ik ga deze week een bezoek brengen aan het juridisch loket. Kijken of hun iets voor mij kunnen betekenen.
Re: Vodafone opent afdeling voor afhandeling te hoge facturen!
Bron: http://www.currence.nl/Currence.nl/coll ... older.htmlTermijn van terugboeking
De termijn van terugboeking is
meestal dertig dagen nadat het
bedrag van uw bank- of girorekening
is afgeschreven. Het is daarom
raadzaam uw (elektronische)
rekeningoverzichten regelmatig
goed te bekijken, zodat u het bedrag
zonodig kunt laten terugboeken
vóórdat de termijn is verlopen. De
termijn bij een doorlopende machtiging
voor betaling van bijvoorbeeld gas,
licht, water, huur, lidmaatschap
en abonnement is nagenoeg altijd
dertig dagen. Uitzonderingen zijn
eenmalige Incasso, automatische
Incasso voor loterijen (bij telefonisch
afgegeven machtiging heeft u een
terugboekingstermijn van vijf dagen)
en inning van collegegelden. Deze
betalingen kunt u niet terugboeken.
Vodafone valt niet onder de uitzonderingen.
Omdat u niet elke week meer een afschriftenformulier meer krijgt is de termijn 30 dagen. Veel banken hebben echter geen zin om dit werk voor u te doen omdat ze vinden dat het een zaak is tussen de provider en u.
Als Vodafone niet meewerkt zou ik de machtiging per direct intrekken! Het lijkt mij niet handig om een bedrijf een machtiging te geven waar duidelijk structureel fouten gemaakt wordt in de facturering gezien de vele klachten hierover.
Re: Vodafone opent afdeling voor afhandeling te hoge facturen!
De factuur van oktober ontvangen. Deze klopte op ongeveer een tientje na. Een aantal gesprekken waren toch weer onterecht buiten de bundel fefactureerd.
Helaas kon ik op de factuur ook niet terugvinden dat deze niet geincasseerd zou gaan worden zoals mij in een mail van de klantenservice beloofd is.
Meteen maar weer eens gebeld en zeer vriendelijk te woord gestaan. De beste man garandeerde mij dat de factuur van circa 100 euro niet geincasseerd gaat worden en ook de tien euro heeft hij direct gecrediteerd. Deze kwam bij de circa 60 euro credit die verrekend gaat worden met november.
Ook heeft hij alle gesprekken van oktober nagekeken en deze vielen allen binnen de bundel dus voor de factuur van november geen verrassingen. Hoop ik....
we wachten af.....
Helaas kon ik op de factuur ook niet terugvinden dat deze niet geincasseerd zou gaan worden zoals mij in een mail van de klantenservice beloofd is.
Meteen maar weer eens gebeld en zeer vriendelijk te woord gestaan. De beste man garandeerde mij dat de factuur van circa 100 euro niet geincasseerd gaat worden en ook de tien euro heeft hij direct gecrediteerd. Deze kwam bij de circa 60 euro credit die verrekend gaat worden met november.
Ook heeft hij alle gesprekken van oktober nagekeken en deze vielen allen binnen de bundel dus voor de factuur van november geen verrassingen. Hoop ik....
we wachten af.....
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 30 okt 2008 11:18
Re: Vodafone opent afdeling voor afhandeling te hoge facturen!
Ook wij zijn een van de gedupeerden van de janboel bij Vodafone .
Ik probeerde vandaag contact op te nemen met de klantenservice, maar ze wilden me niet te woord staan , want ik was de vrouw van ...en niet de abonnee zelf .Zo zijn de regels werd mij verteld.
Rare werkwijze maar ze zagen waarschijnlijk de bui al hangen .
Nu ja de rekening is te hoog, ge sms buiten de bundel maar een specificatie wordt er niet gegeven .
Ben benieuwd wat de maand oktober brengt. we kunnen trouwens geen informatie meer opvragen daar we sinds 1 week overgestapt zijn naar een andere provider.
Het was in elk geval geen leuk afscheidscadeau van Vodafone.We hopen nu wel ze ons abonnemnt hebben stopgezet op de goede manier.
Ik probeerde vandaag contact op te nemen met de klantenservice, maar ze wilden me niet te woord staan , want ik was de vrouw van ...en niet de abonnee zelf .Zo zijn de regels werd mij verteld.
Rare werkwijze maar ze zagen waarschijnlijk de bui al hangen .
Nu ja de rekening is te hoog, ge sms buiten de bundel maar een specificatie wordt er niet gegeven .
Ben benieuwd wat de maand oktober brengt. we kunnen trouwens geen informatie meer opvragen daar we sinds 1 week overgestapt zijn naar een andere provider.
Het was in elk geval geen leuk afscheidscadeau van Vodafone.We hopen nu wel ze ons abonnemnt hebben stopgezet op de goede manier.
Re: Vodafone opent afdeling voor afhandeling te hoge facturen!
Schriftelijke bevestiging einde overeenkomst gekregen? Zo niet dan hier op staan omdat er teveel problemen na opzegging zijn bij de diverse providers.
Re: Vodafone opent afdeling voor afhandeling te hoge facturen!
Ook ik heb vorige maand september een te hoge afschrijving van 460 van mijn rekening gehad. Ik heb het bedrag laten stoneren en ik heb verzocht om een corrigerende factuur te sturen. Helaas kreeg ik een creditnota, waaruit ik niets kon opmaken. Gebeld met vodafone en gevraagd of ik een factuur (desnoods globaal) kon krijgen met de kosten van september, helaas was dat onmogelijk, maar ik kreeg wel een rekening thuis gestuurd met het bedrag van 293,49 euro en een dreiging van afsluiting van mijn telefoon. Ik wederom gebeld met vodafone omdat het bedrag absurd hoog is en ik graag een specificatie wil hebben. Een zeer onvriendelijke mevrouw herhaalde keer op keer dat dit onmogelijk was en dat ik het bedrag zo snel mogelijk moet over maken en als ik dat niet deed was het mijn eigen probleem. Ik vind het schandalig, daar ik ook al jaren klant ben en om zo te woord te worden gestaan.
Ook zag ik dat mijn rekening voor Okotber ook weer aan de absurd hoe kant is!
Ook zag ik dat mijn rekening voor Okotber ook weer aan de absurd hoe kant is!
Re: Vodafone opent afdeling voor afhandeling te hoge facturen!
Sabrina, stuur in elk geval een mailtje naar radar met een korte duidelijke omschrijving van je klacht.
radar at tros punt nl
Ik heb inmiddels ook op papier een creditnota ontvangen. Het gecrediteerde bedrag klopt bij mij gelukkig aardig.
Bij de toelichting is vermeld dat volgende facturen niet geincasseerd zullen worden tot het credit tegoed "op" is. We wachten af.
Het is trouwens redelijk eenvoudig om zelf te berekenen wat je onterecht hebt betaald. Zorg in elk geval dat je maandelijks de gratis oline factuur (pdf) ontvangt. Deze is aan te vragen via de my vodafone website.
Met deze zeer gespecificeerde facturen kun je makkelijk zien of er kosten gerekend zijn voor gesprekken of smsjes die binnen je bundel hadden moeten vallen. Kwestie van de gespreksduur regels bij elkaar optellen.Met een sms blox mag er in principe nooit een bedrag achter een smsje staan op de factuur mits je een SMS blox hebt en niet meer dan 1000 smsjes hebt verstuurd.
radar at tros punt nl
Ik heb inmiddels ook op papier een creditnota ontvangen. Het gecrediteerde bedrag klopt bij mij gelukkig aardig.
Bij de toelichting is vermeld dat volgende facturen niet geincasseerd zullen worden tot het credit tegoed "op" is. We wachten af.
Het is trouwens redelijk eenvoudig om zelf te berekenen wat je onterecht hebt betaald. Zorg in elk geval dat je maandelijks de gratis oline factuur (pdf) ontvangt. Deze is aan te vragen via de my vodafone website.
Met deze zeer gespecificeerde facturen kun je makkelijk zien of er kosten gerekend zijn voor gesprekken of smsjes die binnen je bundel hadden moeten vallen. Kwestie van de gespreksduur regels bij elkaar optellen.Met een sms blox mag er in principe nooit een bedrag achter een smsje staan op de factuur mits je een SMS blox hebt en niet meer dan 1000 smsjes hebt verstuurd.
Re: Vodafone opent afdeling voor afhandeling te hoge facturen!
Ongelofelijk, ze hebben woord gehouden. Het factuurbedrag is inderdaad niet geincasseerd door Vfe. Kijken wat er volgende maand gebeurt...
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 09 nov 2008 12:52
Re: Vodafone opent afdeling voor afhandeling te hoge facturen!
.
Sedert maart 2008 ben ik klant bij Vodafone.
Ik heb een "Vodafone Scherp abonnement 75 / 25" á € 4,95 per maand.
Vanaf de aanvang van het abonnement werkt de opgave van het beltegoed niet.
Via MyVodafone wordt géén of onvolledige TeGoed informatie verstrekt.
Ook via de SMS klantenservice "1200" is geen correcte informatie te verkrijgen.
Vodafone geeft toe, dat de administratie niet in orde is.
In de algemene voorwaarden wordt niet gemeld, dat kosten berekend worden voor het opvragen.
Vodafone berekent echter voor het opvragen € 0,25 per SMS/minuut.
Men beweert glashard dat het ook zo in de algemene voorwaarden staat.
Ik heb deze op papier, er staat niets over betalen voor deze saldo informatie in.
Op de website staat nu, dat er betaald moet worden voor het opvragen van het TeGoed.
Ook het opnieuw de simkaart in de GSM plaatsen kost geld, € 0,75 per keer (want dat levert een kleine datastroom op).
Het niet spreken en schrijven van de waarheid, en niet nakomen van afspraken,
is bij Vodafone blijkbaar tot een ware kunst verheven!
Men heeft in de periode vanaf maart j.l. tot heden, ongeveer acht á negen Euro onterecht voor berekent.
Ik heb drie brieven en ontelbare e-mails met hen gewisseld, met het verzoek te crediteren.
Het blijkt niet mogelijk om met hen te communiceren,
er is zelfs een medewerker van Vodafone die schrijft mij wel te begrijpen,
maar verzoekt dan in plaats van te corrigeren........
U kunt dit schriftelijk melden aan onze afdeling SSV.
Het adres is:
Vodafone
tav SSV
Postbus 1500
6201 BM Maastricht
Wat een verschikkelijk flutbedrijf, is dat Vodafone
.
Sedert maart 2008 ben ik klant bij Vodafone.
Ik heb een "Vodafone Scherp abonnement 75 / 25" á € 4,95 per maand.
Vanaf de aanvang van het abonnement werkt de opgave van het beltegoed niet.
Via MyVodafone wordt géén of onvolledige TeGoed informatie verstrekt.
Ook via de SMS klantenservice "1200" is geen correcte informatie te verkrijgen.
Vodafone geeft toe, dat de administratie niet in orde is.
In de algemene voorwaarden wordt niet gemeld, dat kosten berekend worden voor het opvragen.
Vodafone berekent echter voor het opvragen € 0,25 per SMS/minuut.
Men beweert glashard dat het ook zo in de algemene voorwaarden staat.
Ik heb deze op papier, er staat niets over betalen voor deze saldo informatie in.
Op de website staat nu, dat er betaald moet worden voor het opvragen van het TeGoed.
Ook het opnieuw de simkaart in de GSM plaatsen kost geld, € 0,75 per keer (want dat levert een kleine datastroom op).
Het niet spreken en schrijven van de waarheid, en niet nakomen van afspraken,
is bij Vodafone blijkbaar tot een ware kunst verheven!
Men heeft in de periode vanaf maart j.l. tot heden, ongeveer acht á negen Euro onterecht voor berekent.
Ik heb drie brieven en ontelbare e-mails met hen gewisseld, met het verzoek te crediteren.
Het blijkt niet mogelijk om met hen te communiceren,
er is zelfs een medewerker van Vodafone die schrijft mij wel te begrijpen,
maar verzoekt dan in plaats van te corrigeren........
U kunt dit schriftelijk melden aan onze afdeling SSV.
Het adres is:
Vodafone
tav SSV
Postbus 1500
6201 BM Maastricht
Wat een verschikkelijk flutbedrijf, is dat Vodafone
.
Re: Vodafone opent afdeling voor afhandeling te hoge facturen!
@ Leotrosradar,
Een paar puntjes, zelf heb ik ook een Scherp abo (vanaf mei, 250/75sms)
Dat opvragen van het tegoed van 1200 is idd een raar iets, dat dit nu geld kost, dit was namelijk niet zo, het werkte als volg:
Een oproep naar 1200 was gratis, en zodra je persoonlijk een medewerker wou spreken ging je €0,25 per minuut betalen.(hetzelfde als bij Vodafone Prepaid / Z11)
Nu kost idd elke oproep minstens €0,25, maarja, ik doe het nu niet meer, probeer het wel via Myvodafone, en anders niet. (zelf heel goed minuten in de gaten houden)
Wat betreft die €0,75 als je je simkaart wisselt, dat ligt aan je toestel zelf, en heeft niets met vodafone te maken, het is namelijk zo, zodra je een internet verbinding maakt, dit €0,75 kost (per kwartier, maarja, eenmaal verbinding van enkele seconde is ook €0,75) wat voor toestel gebruik je?
Een paar puntjes, zelf heb ik ook een Scherp abo (vanaf mei, 250/75sms)
Dat opvragen van het tegoed van 1200 is idd een raar iets, dat dit nu geld kost, dit was namelijk niet zo, het werkte als volg:
Een oproep naar 1200 was gratis, en zodra je persoonlijk een medewerker wou spreken ging je €0,25 per minuut betalen.(hetzelfde als bij Vodafone Prepaid / Z11)
Nu kost idd elke oproep minstens €0,25, maarja, ik doe het nu niet meer, probeer het wel via Myvodafone, en anders niet. (zelf heel goed minuten in de gaten houden)
Wat betreft die €0,75 als je je simkaart wisselt, dat ligt aan je toestel zelf, en heeft niets met vodafone te maken, het is namelijk zo, zodra je een internet verbinding maakt, dit €0,75 kost (per kwartier, maarja, eenmaal verbinding van enkele seconde is ook €0,75) wat voor toestel gebruik je?
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 09 nov 2008 12:52
Re: Vodafone opent afdeling voor afhandeling te hoge facturen!
@ ReBR,
Dank voor je reactie,
De conclusies die je trekt heb ik ook bedacht, en handel er dus na.
Het schandelijke in de afhandeling door Vodafone is,
dat zij de werkelijkheid totaal ontkennen [=liegen].
Omdat ik niet wil internetten [op zo'n mini GSM-scherm],
heb ik mijn Nokia 5610 ingesteld op alléén GSM,
en toch wordt die paar kB voor € 0,75 berekend.
Bij andere netwerken/operators nóóit voor die paar kB mogen betalen.
Vodafone heeft er een handje van, om tijdens de looptijd van een contract,
de "spelregels" steeds weer aan te passen.
Maar wel in het nadeel van de klant!
Leo
Dank voor je reactie,
De conclusies die je trekt heb ik ook bedacht, en handel er dus na.
Het schandelijke in de afhandeling door Vodafone is,
dat zij de werkelijkheid totaal ontkennen [=liegen].
Omdat ik niet wil internetten [op zo'n mini GSM-scherm],
heb ik mijn Nokia 5610 ingesteld op alléén GSM,
en toch wordt die paar kB voor € 0,75 berekend.
Bij andere netwerken/operators nóóit voor die paar kB mogen betalen.
Vodafone heeft er een handje van, om tijdens de looptijd van een contract,
de "spelregels" steeds weer aan te passen.
Maar wel in het nadeel van de klant!
Leo