op 18 augustes 2008 ontving ik mijn nieuwe mda compact 4 telefoon via t mobile voorheen orange 5 dagen later deed het probleem zich voor dat mijn telefoon steeds uitviel na telfonische contact eerst via orange daar van het kastje na de muur gestuurd naarT mobile moest ik mijn telfoon 0psturen voor reparaties 2.5 week later ontving mijn telfoon terug waar ik inmiddels nog steeds geen gebruik van het kunnen maken
met de mededeling dat het software probleem was opgeslost
dit allesx was op 1-10-2008
helaas deed het probleem zich een paar dagen later weer voor en heb ik weer telfonisch contact opgenomen met T mobile
zei verzochten mij nogmaals de telfoon op te sturen maar ik vond dit niet zn goed idee voor een telfoon waar ik nog steeds gen gebruik van kon maken
zei adviseerde mij daarom langs de T mobile shop te gaan dan kon het probleem eerder opgelost worden
op 08-10-2008 ben ik met de telfoon naar de T MOBILE SHOP GEGAAN
daar werd ik netjes geholpen en werd mijn telfoon weer opgestuurd
20-10-2008 belde de T mobile shop mijn met de melding dat ik een nieuw toestel op kon halen want dat het probleem niet te verhelpen was
op 22-10-2008 zou mijn nummer overgezet worcen en ging dus pas mijn nieuwe abbonement via t mobile in
jammer genoeg bleek dat ik gewoonweg niet bereikbaar was weer de klanteservice gebeld ze erkende het probleem en zeiden dat het de volgende dag verholpen zou zijn
inderdaad was het verholpen maar nu werkte mijn internet niet
klanteservice gebeld 1.5 uur aan de telfoon gezeten en nog steeds werkte het niet
werd gadviseerd naar de tmobile shop tegaan zij zouden het makelijker kunnen verhelpen
25-10-2008 naar de tmobile shop gegaan en na rrn half uur deed mijn internet het en leek alle problemen te zijn verholpen
helaas niets bleek minder waar want op 26-10-2008 viel mijn toestel opnieuw helemaal uit en kreeg ik hem zelfs niet aan
dus weer het probleem vanaf voor af aan
op 27-10-2008 contact opgenomen voor de verandering met de klantenservice het kwam er na lang aandringen opneer dat ik me telfoon weer op moest sturen
ik melde de dame in kwestie dat ik daar geen genoegen meer mee nam ik namelijk al een nieuwe telfoon gekregen en heb in totaal wel 3 dagen in 2 maanden tijd van me nieuwe toestel gebruik kunnen maken
de dame in kwestie werd er niet vriendelijker op en weigerde mij ook maar enig alternatief te bieden
ik vroeg om mij iemand van een hogere afdeling aan de telfoon te geven
maar dat weigerde ze ze beweerd eigelijk dat ik loog over hoevaak me toestel opgestuurd was
na veel onderzoeken en zoeken op internet blijkt dat er veel meer klachten zijn over de mda compact 4 van t mobile en dan vooral de software problemen
t mobile ontkent dit probleem en doet of dat ik de enige ben met deze klacht
inmiddels ben ik nu zover dat ik het hoge4r op ga zoeken
er valt namelijk met geen normale wijze met t mobile te praten over dit probleem
dus mensen denk 10 keer na voordat u klant bij tmobile word
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] problemen t-mobile mda compact 4
Re: problemen t-mobile mda compact 4
hier ook t-mobile, toestel al 6 keer weg voor reparatie zonder resultaat en zelfs 2 maal terug gekregen met een ander defect.
het toestel ligt nu al 2½ week bij aftersales, waar het omgeruild zou worden voor een ander.
de enigste die echt wat voor je kunnen doen is de t-mobile shop, heb al 1 keer onkosten vergoeding gehad van €50,- plus dat er nog een 2x is toegezegt, maarja ik loop al vanaf juli de deur plat daar met problemen met het toestel.
maar bedoel je met "hogerop zoeken"?
het toestel ligt nu al 2½ week bij aftersales, waar het omgeruild zou worden voor een ander.
de enigste die echt wat voor je kunnen doen is de t-mobile shop, heb al 1 keer onkosten vergoeding gehad van €50,- plus dat er nog een 2x is toegezegt, maarja ik loop al vanaf juli de deur plat daar met problemen met het toestel.
maar bedoel je met "hogerop zoeken"?
Re: problemen t-mobile mda compact 4
hoi hoi ik heb inmiddels alweer mijn mda weggebracht voor reperatie hij is weer 2wk weggeweest nu kreeg ik van aftersale tehoren dat het niet aan mijn telefoon ligt maar ja let op aan mijn batterij nu krijg ik een nieuwe batterij maar die was niet op voorraad duurt ook wel weer 2wk ik heb nu informatie bij een recgtswinkel ingewonen en ik heb mijn abenement opgezegt omdat ik een niet werkend produkt gekregen heb ik heb nu nog geen reactie gehad trouwens ik heb het hoofdkantoor van t mobile al 4wk geleden een klachtenbrief gestuurt ook daar word niet op gereageerd ik hou je op de hoogte
Re: problemen t-mobile mda compact 4
Ik ben zelf ook de dupe geweest van meerdere problemen met mijn mda, ik ben hier nu 3 maand mee bezig geweest.
Het lijkt nu allemaal oglost te zijn nadat ik een zeer duidelijke klachtenbrief had gestuurd.
Het enige wat erg triest is dat de zelfde afdeling (aftersales) mij terug belt over mijn klachten brief en nu wel met oplossing komt(dit was voorheen onmogelijk).
Het lijkt nu allemaal oglost te zijn nadat ik een zeer duidelijke klachtenbrief had gestuurd.
Het enige wat erg triest is dat de zelfde afdeling (aftersales) mij terug belt over mijn klachten brief en nu wel met oplossing komt(dit was voorheen onmogelijk).