Ik werd gebeld door iemand van RWE dat ik op mijn postcode bij RWE minder kwijt zou zijn aan gas en electriciteit dan bij de nuon. Ik zei eerst geen interesse te hebben. Zij zouden veel goedkoper zijn, beter bereikbaar en de overname regelen met nuon. Na aandringen heb ik me overlaten halen dat zij mij gegevens zouden sturen, zodat ik de prijzen met nuon kon vergelijken en als ik dan toch bij nuon wilde blijven kon ik dat binnen 7 werkdagen schriftelijk aangeven. (Ik liep buiten met baby van 1 maand en dochtertje van 2, had anders waarschijnlijk nooit iets laten toesturen). Ik kreeg al heel snel de informatie in de bus en heb het met nuon vergeleken. Ik besloot toch bij de nuon te blijven. Ik moest dit uiterlijk maandag 11 augustus 2008 doorgeven. Ik heb de donderdag ervoor de brief in de brievenbus gedaan. Nu beweren zij dat de brief pas woensdag bij hun binnen was, dus zit ik aan het contract vast. Ik heb diverse malen gebeld, en gemerkt dat de bereikbaarheid uitermate slecht is, 45 minuten in de wacht is het snelst dat ik iemand aan de lijn had. Ik heb ze 6 keer gebeld, 1 keer zou ik dezelfde dag teruggebeld worden door een medewerker,dat gebeurde uiteraard niet. Toen ik zelf weer belde zij hij dat hij nog geen antwoord had van de leidinggevende. Ik zei hem dat hij dat dan even door had moeten geven. Leidinggevende kon ik niet aan de lijn krijgen, ik had het niet aangetekend verzonden dus zit er echt voor 3 jaar aanvast.
Toen kwamen de meterstanden: electriciteit is bij hun duurder en gas goedkoper dan bij Nuon. Zij hebben de meterstanden onjuist doorgegeven aan nuon in hun voordeel. Ze konden niet begrijpen dat ik dat gewijzigd wilde hebben. Na veel aandringen is dit dan toch wel gewijzigd.
Ik had telefonisch doorgegeven dat ik via incasso wilde betalen, dat scheelt 1,77 Als ik dan toch bij hun moet blijven dan maar zo goedkoop mogelijk. Bij het opruimen van de post van hun bleek toch een acceptgiro ertussen te zitten. Heb hem maar snel overgemaakt en via de website aangegeven via automatische incasso te willen betalen. Ik hoop dat dit nu wel verwerkt wordt. Na 3 jaar ga ik meteen terug na de Nuon. MENSEN SLUIT NIETS AF BIJ DE OPLICHTERS VAN RWE.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [b]MENSEN SLUIT NIETS AF BIJ RWE, LAAT NIET TOESTUREN!!![/b]
Re: [b]MENSEN SLUIT NIETS AF BIJ RWE, LAAT NIET TOESTUREN!!![/b]
Diana
Misschien is het een idee om de Nuon in teschakelen.
Zover ik weet moet men een gesprek opnemen en jouw hiervan op de hoogte stellen als vorens zij datdoen. En anders schriftelijk.
De Nuon zou precies het zelfde kunnen doen,als zij het bij Nuon ook kunnen.
Cor
Misschien is het een idee om de Nuon in teschakelen.
Zover ik weet moet men een gesprek opnemen en jouw hiervan op de hoogte stellen als vorens zij datdoen. En anders schriftelijk.
De Nuon zou precies het zelfde kunnen doen,als zij het bij Nuon ook kunnen.
Cor
Re: [b]MENSEN SLUIT NIETS AF BIJ RWE, LAAT NIET TOESTUREN!!![/b]
Ben bang dat je advies ons iets te laat heeft bereikt
Ook wij zijn gebeld door RWE, en op de vraag of we wilde overstappen antwoorde mijn vrouw dat dit in gezamelijk overleg beslist wordt en niet aan de telefoon. Of ze een informatie pakket wilde? JA, dat is prima, maar verder niets. Wel , dat informatie pakket lag vandaag in de bus, inclusief een bevestiging van aanmelding. Ze mogen dan goedkoper zijn, met deze praktijken maken ze nu geen beste beurt .
Dus weg met die rommel.
Ook wij zijn gebeld door RWE, en op de vraag of we wilde overstappen antwoorde mijn vrouw dat dit in gezamelijk overleg beslist wordt en niet aan de telefoon. Of ze een informatie pakket wilde? JA, dat is prima, maar verder niets. Wel , dat informatie pakket lag vandaag in de bus, inclusief een bevestiging van aanmelding. Ze mogen dan goedkoper zijn, met deze praktijken maken ze nu geen beste beurt .
Dus weg met die rommel.