LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VW Eos Lekkage aan het dak

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
brianm
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 okt 2008 17:57

VW Eos Lekkage aan het dak

Ongelezen bericht door brianm »

Ik heb een groot probleem... mijn VW Eos lekt al sinds ik hem heb. Mijn dealer heeft hem al meerdere keren geprobeerd te repareren (in totaal 6x en ze hebben hem in totaal al ruim 3 maanden in de garage gehad), maar nu was het voor mij de laatste druppel (nou ja gezien het weer verwacht ik nog wel wat meer druppels in mijn Eos). Heeft iemand van jullie ervaringen met PON en het terug kopen van een Eos?? Of anders met het repareren van lekkage aan het dak??

Alvast bedankt!!

Brian

Veldt01
Berichten: 995
Lid geworden op: 16 jul 2006 15:05

Re: VW Eos Lekkage aan het dak

Ongelezen bericht door Veldt01 »

Terugkopen?

Je moet de dealer de kans geven het euvel te herstellen. Je hebt ze met 6 keer voldoende kans gegeven dus ik zou ze d.m.v. een brief in gebreke stellen (had je al na drie keer kunnen doen) en vragen om de koop te ontbinden.

Lijkt me verstandig je rechtsbijstand eens te raadplegen, deze moeten je verder kunnen helpen.
Pon is een hel om mee te communiceren gelukkig hoef jij daar niets aan te doen en zul je alles met je dealer uit moeten vechten.

Joe D
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 jul 2008 22:41

Re: VW Eos Lekkage aan het dak

Ongelezen bericht door Joe D »

Ik vind het echt heel erg voor je...koop je zo'n dure wagen en dan lekt hij.

Dit roept alleen bij mij wel iets op: zegt iemand het woord "Deutsche Gründlichkeit" iets? Dat is een soort lege huls op basis waarvan velen een Duitse auto kopen....en wat krijg je er dan voor????

Als dit gebeurd was bij een Franse, Italiaanse, of whatever auto, dan had dit topic vast al vol gestaan met reacties van betweters en nu....?

Ik verwacht trouwens nog wel een reactie van D1rk die verwijst naar de problemcar website en zegt dat je beter een Toyota of Lexus kunt kopen.

Maar goed....ik moest dit even kwijt.

Ik wens je veel sterkte....schakel inderdaad je rechtsbijstand maar in, dat lijkt me niet onverstandig.
Laatst gewijzigd door Joe D op 28 okt 2008 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.

brianm
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 okt 2008 17:57

Re: VW Eos Lekkage aan het dak

Ongelezen bericht door brianm »

Tja ik heb helaas ook al dezelfde ervaringen met mijn dealer. Natuurlijk heb ik ze al meerdere keren in gebreken gesteld. Maar zij hebben ook al hun advocaat er op gezet, waardoor het proces niet beter en sneller verloopt.

Vandaar dat ik eigenlijk opzoek ben naar mensen die hetzelfde al hebben meegemaakt. Dat kan het voor mij zoveel makkelijker maken (als er al een uitspraak/oplossing heeft plaatsgevonden).
Nogmaals bedankt, Brian

Gesloten