LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wanneer digitale televisie in kleinere dorpen...
-
Wanneer digitale televisie in kleinere dorpen...
Ik ben wel benieuwd wanneer er digitale televisie beschikbaar komt in de kleinere dorpen. Ik ben zelf woonachtig in Lienden, maar hier zitten we nog steeds vast aan het analoge signaal van UPC. Wat trouwens ook nog eens erg beroerd is.
Re: Wanneer digitale televisie in kleinere dorpen...
Sateliet dus.
Als je Diggitenne wilt moet je vermoedelijk verhuizen.
Soms als je op de grens zit is het grote buiten antenne het soms wel mogelijk.
Dus voor je ergens gaat wonen eerst kijken of er Diggitenne is en de snelheden op ADSL verbindingen!
Helaas is het niet anders.
Als je Diggitenne wilt moet je vermoedelijk verhuizen.
Soms als je op de grens zit is het grote buiten antenne het soms wel mogelijk.
Dus voor je ergens gaat wonen eerst kijken of er Diggitenne is en de snelheden op ADSL verbindingen!
Helaas is het niet anders.
-
Digitenne wordt ook nog niet ondersteund, sateliet zou een optie zijn mits mijn huis goed was gebouwd. Ik kan nergens aan een muur de schotel kwijt dat naar de goede richting wijst. En hem op een paal in de tuin zie ik nog niet zitten.
hoezo op een paal? zo'n satelliet hangt op zo'n 37.000 km hoogte, dat signaal haalt die laatste 2 meter ook wel.
Je kan de schotel dus gewoon op de grond zetten hoor, doe niet anders als ik op vakantie ben
(maar niet achter een boom zetten, vrij zicht blijft belangrijk)
Je kan de schotel dus gewoon op de grond zetten hoor, doe niet anders als ik op vakantie ben
(maar niet achter een boom zetten, vrij zicht blijft belangrijk)