LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online of toch OFFLINE

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
cotsh
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 okt 2008 23:24

Online of toch OFFLINE

Ongelezen bericht door cotsh »

Heb na 10 mailtjes en allemaal onzinnige antwoorden het volgende aan On-line gemaild.

Telefonie valt nog steeds regelmatig weg en dat terwijl er geen gebruik wordt gemaakt van internet.
Als ik wel gebruik maak van internet en in totaal voor 150 Kbyte/sec download en niets upload blijkt volgens 5 verschillende tests mijn downloadsnelheid op die van anderhalve ISDN-lijn te liggen.
Als ik een kennis(ADSL van KPN 8Mb) eenzelfde bestand laat downloaden als ik, van zelfde IP dan ligt zijn snelheid vele malen hoger. Dit drie maal getest.
Dit terwijl ik een tot 20 mb abonnement heb.

Ik ben NIET tevreden over On-line. U kunt niet het beloofde product leveren. Ik stel U dan ook in gebreke.
Aangezien in het verleden niet is gebleken dat het product is verbeterd,verwacht ik dat voor de toekomst ook niet.
Ik ga er van uit dat U met een passende oplossing komt. Ontbinding van het contract en (deels) restitutie van door mij betaalde abonnementsgelden.

Rest mij nog te zeggen dat het toenmalige Wanadoo ADSL-lite wel goed beviel.

Hans

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Online of toch OFFLINE

Ongelezen bericht door D1RK »

1Snelheid is straat gebonden dus vergelijk alleen ADSL met elkaar en geen Kabel TV klanten.
Een kennis in buurt enkele straten verder is dus niet betrouwbaar vergelijk.

2 Kabel, zijn die goed of.... want het gebeurde vaker dat dit een oorzaak is want vroeger waren ze nog goed maar zijn ze dat nog steeds?

3 Modem, heeft U de juiste instellingen en eventuele beschikbare updates al opgehaald en geprobeerd?

Daarna pas verder klagen!

Gesloten