LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Klacht T-Mobile

Ongelezen bericht door TdeHond »

Uw probleem voorleggen bij de geschillencommissie als men na in gebreke stellen niet akkoord gaat met ontbinden contract of niet reageert legt u uw probleem voor bij de Geschillencommissie eventueel met behulp van rechtsbijstand. U kunt daar dan ook vervolgschade terug vorderen.

r21
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 okt 2008 20:04

Re: Klacht T-Mobile

Ongelezen bericht door r21 »

inmiddels overeenstemming over kosteloze ontbinding van contract.

Heeft even geduurd, is jammer dat het zo ver moest komen...

ydb
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2008 15:51

Re: Klacht T-Mobile

Ongelezen bericht door ydb »

Aan de ene kant fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die door al die ellende gaat bij T-mobile, aan de andere kant niet erg hoopgevend.
Mijn nummer, dat ook mij zakelijke nummer is, zou al bijna 4 weken geleden worden overgezet. Keurig een brief daarover ontvangen, maar dat was wel het laatste positieve dat ik met T-Mobile heb meegemaakt. Mijn "tijdelijke" nummer is weliswaar aktief, en ik heb een bos bloemen van de klantenservice ontvangen, maar dat zijn dus dingen waar ik niet op zit te wachten. Meer dan 10 uur aan de telefoon gezeten inmiddels, en elke keer een ander verhaal, en zo af en toe de verzekering dat het nu allemaal goed gaat komen, maar nog steeds is er helemaal niks gebeurd. Het erge is ook dat ik nog steeds niet te horen krijg wat er nou precies aan de hand is, en OF mijn oude nummer ooit nog in gebruik genomen gaat worden. "Jouw mening over onze service is van ons van groot belang", daar begint het allemaal mee als je belt...
Heeft iemand nieuwe tips en adviezen?

r21
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 okt 2008 20:04

Re: Klacht T-Mobile

Ongelezen bericht door r21 »

als je klantenservice belt aandringen dat je doorverbonden wordt met afdeling klachten. Dat doen ze niet, deden ze vandaag ook pas bij mij. Kwaad worden helpt soms ook! Hoe erg het ook is...

Mijn nummer is ook nog niet actief, maar dat zou nu binnen 48 uur gebeuren. Daar ben ik via vodafone achtergekomen die gewoon rechtstreeks contact opnamen met de afdeling nummerbehoud van T-mobile. Stukje service van mijn oude provider.

Foutief nummerbehoud is volgens t-mobile geen gegronde reden voor kostenloze ontbinding. Ik heb dat nu wel, dus als ik jou was zou ik daar op aansturen. Zelf ga ik weer terug naar het oude vertrouwde vodafone. Na 20 minuten bellen met hun weet ik veel meer terwijl ze niet eens mijn huidige provider zijn, heb ik een puike aanbieding etc.

michello
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 okt 2008 16:02

Re: Klacht T-Mobile

Ongelezen bericht door michello »

vanaf juni bezig met het afzeggen van een t mobile abonnement. na het eerste telefoontje wel wat post binnen gekregen over prepaid bellen, maar omzetten naar prepaid schijnt haast niet te kunnen.
NA eerdere toezeggingen het om te zetten zijn we in OKTOBER nog steeds bezig met het afzeggen van dit abonnement.
Al meer dan 10x gebeld met dit bedrijf !!!!!
Nu wordt er weer beweerd dat we tot december een abonnement hebben !!!!
met andere woorden, je komt bijna niet van dat abonnement af, af toe crediteren ze weer een rekening maar ervan af komen ho maar...
klachtenlijn hebben ze niet, emailen kan ook niet, hun baas spreken gaat ook niet..het is een gebed zonder eind...
ga ze nu maar bestoken met brieven....
wat een T(oco)-mobile...

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Klacht T-Mobile

Ongelezen bericht door TdeHond »

Gelukkig heb ik een andere ervaring met T-mobile m.b.t. opzeggen.
Conform overeenkomst heb ik met inachtneming van de opzegtermijn in de 4de maand voor einddatum overeenkomst schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging opgezegd. Vervelend is dat de opzegtermijn lang ( 3 maanden) is. Ik had dus al ruim van te voren op mijn kalender gezet wanneer de brief de deur uit moest.

Binnen 4 dagen kreeg ik een aanbod van t-mobile voor mogelijke abonnementen waarbij men onder voorbehoud de einddatum bevestigde. ( tenzij ik op aanbod inging)

Ik heb 2 x gebeld dat ik niet om reclame maar om een schriftelijke bevestiging einde contract gevraagd heb en na mijn 2de verzoek had ik in een paar dagen de gewenste schriftelijke bevestiging einde contract ( zonder "tenzij" omdat dit aanleiding voor een geschil zou kunnen geven). Beide malen ben ik op een vriendelijke manier te woord gestaan en P. heeft ervoor gezorgd dat mijn klacht bij de juiste afdeling terecht kwam en de brief verzonden werd.

Gezien alle problemen rond nummerbehoud had ik al helemaal geen zin om onder dit beding op te zeggen. Mocht ik prepaid willen van t-mobile dan ga ik wel naar de winkel en koop daar een simcard.

Als u de brief ter bevestiging van contract destijds nog heeft kunt u zien wat de einddatum van uw contract daadwerkelijk is.

michello
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 okt 2008 16:02

Re: Klacht T-Mobile

Ongelezen bericht door michello »

Bij het 2e telefoontje hadden ze het er over dat ze een opzegbrief gestuurd zouden hebben,maar die hebben we nooit gekregen. Daarna is er nooit meer over een brief gesproken maar zouden ze het via een andere afdeling opzeggen. Ooit is de telefoon voor 4 dagen afgesloten geweest maar daarna weer omgezet naar abonnement.
terwijl we gewoon er een prepaid (met behoud van telef nummer )van wilden maken. Ondertussen hebben we in de gaten dat dit toch te moeilijk is en alles op te zeggen. Maar dat schijnt dus ook niet zo maar te lukken. Ons contract zou in augustus 2008 aflopen.
Nu na 5 toezeggingen is het nog steeds niet gelukt....
En elke keer krijg je weer wat anders te horen,bv we zien dat de status wel gewijzigd is dus nu moet het lukken...dus na 7 dagen maar weer gebeld...o ja weer niet gelukt, bel over 10 dagen maar weer...
PFFF

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Klacht T-Mobile

Ongelezen bericht door TdeHond »

Bij het 2e telefoontje hadden ze het er over dat ze een opzegbrief gestuurd zouden hebben,maar die hebben we nooit gekregen.
Hier zou een aantekening over terug te vinden moeten zijn in hun administratie.

De manier waarop u behandeld wordt geeft weer eens aan dat telefonisch opzeggen niet werkt als de provider in gebreke blijft e.e.a goed te verwerken.

Probeer het met een aangetekende brief met ontvangstbevestiging waarin u aangeeft wanneer u telefonisch opgezegd heeft met de daarop volgende telefonische contacten.
Vraag om schriftelijke bevestiging einde contract per einddatum augustus 2008.

U kunt overwegen als T-mobile niet over de brug komt dit als een geschil voor te leggen bij de Geschillencommissie. Geef dit ook aan in de brief.

T.de Haan
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 okt 2008 17:55

Re: Klacht T-Mobile

Ongelezen bericht door T.de Haan »

14 September is mijn nieuwe abonnement ingegaan bij T-Mobile met tijdelijk nummer.
19 September brief ontvangen; 25 September wordt Uw oude nummer overgezet.
Inderdaad,toen deed mijn oude nummer het niet meer,maar dus ook niet bij T-mobile!
Sindsdien elke dag helpdesk gebeld,e-mails geschreven en ,top prestatie,geen enkel zinnig antwoord,laat staan oplossing mogen ontvangen.
Hoop dat het ooit nog in orde komt,maar ook ik denk dat de geschillen commissie de enige weg is voor mensen met een T-mobile probleem,jammer dat een organisatie blijkbaar niet in staat is na te komen wat zij beloven bij verkoop van een abonnement.
Hoop desondanks dat ik snel een bericht kan schrijven dat het alsnog in orde gekomen is

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Klacht T-Mobile

Ongelezen bericht door Big-V »

Jarenlang ben ik een uitermate tevreden klant van het eens zo buitengewoon klantvriendelijke T-Mobile geweest. De situatie nu is echter zo in en in triest dat ik er wel even een post over moest maken.

Al twee maanden geleden heb ik Mobile TV aangevraagd. Tot op de dag van vandaag heeft deze dienst nog geen seconde (fatsoenlijk) gewerkt.
In mijn oude toestel werkte het überhaupt niet.
Ik heb hier een keer of zes (!) contact over gehad met de telefonische klantenservice (soms wel drie kwartier wachttijd). Geen enkele keer kon mij een oplossing worden geboden; enkel een terugbelafspraak met de technische dienst.
Nadat deze terugbelafspraak na zo'n drie weken nog altijd niet was nagekomen, heb ik nog eens gebeld.
Na 50 minuten in de wacht kreeg ik een medewerker te spreken die al gauw de verbinding simpelweg verbrak.
Direct teruggebeld en iemand aan de lijn gekregen die me een mobiele snelheidstest liet uitvoeren op vijf verschillende locaties in het land. De medewerker zou me hier die woensdag om 13:00 uur over terugbellen. Dit is uiteraard nooit gebeurd.

Daarop ben ik naar de T-Mobile Shop gegaan, waar me werd verteld dat ze niets voor me konden doen en ik de terugbelafspraak met de technische dienst af moest wachten (inmiddels drie weken geleden).

Nadat ik een week later nog niets had gehoord, heb ik weer gebeld met de klantenservice. De eerste keer stond ik ruim een uur (!) in de wacht. Het hele gesprek heeft maar liefst een uur en vijfentwintig minuten geduurd. Het enige dat deze medewerker voor me kon doen, was een nieuwe terugbelafspraak maken met de technische dienst. Aangezien deze medewerkster erg klantgericht en betrouwbaar overkwam, heb ik hier maar weer genoegen mee genomen.
Onlangs ontving ik (eindelijk) een SMS van de technische dienst met daarin de mededeling dat ik mijn SIM-kaart eens in een ander toestel moest stoppen. Als ik dit had gedaan, kon ik contact opnemen met de klantenservice (weer).
Bij vrijwel ieder klantenservicecontact had ik echter al aangegeven dat ik Mobile TV al in drie verschillende telefoons heb geprobeerd.

Meteen gebeld naar de klantenservice (20 minuten wachttijd).
De eerste medewerker verbrak de verbinding, net als de tweede.
De derde vertelde me dat er een storing was, waardoor hij niets voor me kon betekenen.
Meteen daarop belde ik nogmaals, waarna bleek dat er helemaal geen storing was. Deze medewerker verbond me door met de afdeling After Sales. Deze afdeling verbond me door met de klantenservice van Orange (?), die me vervolgens niet kon helpen en ook niet terug door kon verbinden.
Wéér een keer gebeld, wéér twintig minuten in de wacht.
Deze medewerkster kon enkel een extra melding maken bij de technische dienst. Ik zou hier binnen zeven dagen over worden teruggebeld.
Ik heb aangegeven dat ik er totaal geen vertrouwen meer in heb en dat, wanneer ik na zeven dagen niks zou hebben gehoord, de hele zooi laat blokkeren.


Bovendien is dit niet het enige probleem dat ik met T-Mobile heb.
Zo kan ik al wekenlang geen gebruik maken van mobiel internet bij mij thuis (werkzaamheden blijkbaar; maar ik betaal nog lekker gewoon door).
Daarnaast krijg ik al een jaar geen SMS-bericht meer bij een nieuwe factuur (klantenservice kan me daar niet mee helpen).
En ten slotte duurt de bezorging van bestellingen, gedaan via T-Mobile Extra (beloningsprogramma voor klanten) letterlijk, respectievelijk drie en vier maanden (laatste bestellingen).

Klachten per e-mail worden (als je ze niet retour krijgt vanwege een storing in het e-mailsysteem) pas na dertig dagen beantwoord en als klap op de vuurpijl ontvang ik zojuist een e-mail over mijn klacht die tien dagen geleden is verstuurd dat het vanaf vandaag nog dertig dagen duurt, vanwege de grote hoeveelheid e-mails.

Ik ben het echt helemaal zat en, hoewel ik niet had verwacht dat ik het ooit zou zeggen: voor mij op deze manier echt geen T-Mobile meer!

key_karim
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 okt 2008 10:32

Re: Klacht T-Mobile

Ongelezen bericht door key_karim »

marc0013 Dank je wel voor de tip! De tip van het posten!!

CoG
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2008 21:53

Re: Klacht T-Mobile

Ongelezen bericht door CoG »

Ook ik heb grote problemen met t-mobile.

Eind julie heb ik een telefoon met abonnement met nummerbehoud aangevraagd bij t-mobile. Tot op heden heb ik nooit wat ontvangen. In augustus heb ik daarover gebeld, zij zeiden dat er contact met mij opgenomen zou worden. Dit is nooit gebeurd.

Wel kreeg ik een brief dat mijn simkaart geactiveerd was. Dit was weer een belletje waard, want hij zou pas na drie maanden geactiveerd moeten worden ivm nummerbehoud. Voor elke keer bellen moet je natuurlijk wel even drie kwartier uittrekken, door het in de wacht staan en doorverbinden en schuiven naar collega's. Aanvraag nummerbehoud bleek fout gegaan en omdat mijn dossier zo'n zooitje was zou zij alles annuleren en opnieuw aanvragen met nummerbehoud. Ook zou ze er achteraan gaan waar mijn telefoon en simkaart waren gebleven. Nooit meer wat van gehoord.

Wel kreeg ik in September mijn eerste rekening: 36 euro, dit terwijl mijn abonnementskosten 5 euro per maand zouden zijn. Maar weer eens gebeld dus. Hier kreeg ik een bijzonder onvriendelijke jongen die mij vertelde dat ik er zelf maar achteraan moest gaan waar mijn telefoon en simkaart waren gebleven bij GSMTopdeal, hun nevenbedrijf. Daar zou ik ook een annulering kunnen regelen (was het inmiddels behoorlijk zat). Maar hij wel zou zorgen dat het geld terug gestort zou worden. Wat ik natuurlijk nog steeds niet heb. GSMTopdeal gebeld dus maar. Waar mijn bestelling was wist ze ook niet, hij was 1 keer aangeboden volgens hun systeem en daarna nooit meer! En daar is dus ook geen contact over opgenomen. Van een annulering en nieuwe aanvraag kon ze niets zien. Ik was het inmiddels zat, dus heb het bij haar geannuleerd. Maar omdat zij niets kon zien van een nieuwe aanvraag was ik bang dat die nog wel liep. De klantenservice dus maar weer gebeld. Zij konden ook niets zien van een nieuwe aanvraag, zag wel dat mijn dossier een zooitje was, en dat mijn simkaart geactiveerd was in plaats die van ene Dhr. de Boer. Zij snapte het allemaal niet zo goed en zou het overdragen aan haar supervisor, die contact met mij zou opnemen. Wat natuurlijk nooit is gebeurd.

In oktober werd wel weer 60 euro van mijn rekening afgeschreven. Inmiddels maar eens een klachten mail gestuurd. Daar niets opgehoord. De week erna nog een mail gestuurd en ze daarin in gebreke gesteld. Hierop werd ik wel gebeld dat ze mijn t-mobile nummer daarbij nodig hadden, die gegeven, ze zou het uitzoeken en binnen enkele dagen contact opnemen, dit is nooit gebeurd... Inmiddels had ik wel de 60 euro via de bank laten terugstorten. Hier kreeg ik natuurlijk wel een razendsnelle reactie op. Notabene dat ze mijn telefoonnummer hadden afgesloten, haha, het nummer dat nooit gewerkt had. En dat er aanvullende kosten bij zouden komen.

Het is een heel verhaal, dat helaas nog niet is afgelopen......

michello
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 okt 2008 16:02

Re: Klacht T-Mobile

Ongelezen bericht door michello »

eureka, na weken bellen en vragen is ons T-Mobile abonnement omgezet naar een prepaid kaart. wat de oplossing was ik weet het niet, misschien wel de brief die we naar t-mobile gestuurd hebben.zie dit forum...

Nomi
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 okt 2008 01:30

Re: Klacht T-Mobile

Ongelezen bericht door Nomi »

Nou hier nog maar een verhaal.

Op 20 Augustus een I-Phone gekocht via de website van T-Mobile.
De telefoon kwam perfect binnen op 28 augustus via de koerier, maar het contract kwam maar niet.

De Sim kaart werdt ook maar niet geactiveerd, na een paar dagen ben ik gaan bellen.

Wat blijkt er zijn geen gevevens bekend!
Ik al mijn gegevens doorgegeven en het zou goed komen.


Mijn vrouw wilde ook een I-Phone, ik er nog 1 gekocht en die kwam ook
snel binnen via de koerier.
2 weken nadat ik mijn telefoon had ontvangen.

Echter mijn simkaart was nog steeds niet geactiveerd!
Hier staan normaal 2 werkdagen voor.

ik bellen met T-Mobile klanten service, en wat blijkt tot mijn verbazing.

De contracten staan door elkaar, mijn gegevens bij mijn vrouw en die
van mijn vrouw bij mij ???

Dit zou gecorrigeerd worden, na 2 dagen is mijn vrouw haar telefoon geactiveerd en die va mij nog steeds niet.

Drie weken zijn verlopen en het bellen helpt maar niet.

Ik ga weer bellen, voor de zoveelste keer geef ik alle gegevens door
want de klanten service vertelt mij dat ze geen gegevens hebben.

Vreemd want hoe kom ik dan aan de telefoon ???
Ik vertel ze dat mijn vrouw haar contract al netjes thuis heeft en dat terwijl haar toestel 2 weken later is besteld en aangekomen.
En dat de contracten door elkaar hebben gestaan.

Ik vraag beleefd waar mijn contract nu blijft en wanneer de simkaart nu ééns geactiveerd wordt ?
Ze hebben geen gegevens van me, ik vertel het hele verhaal wederom.
Ook geef ik wederom weer alle gegevens door.
Maar helaas niets helpt.

Ik word wederom boos en vertel haar nou dat is dan mooi, geen gegevens hebben jullie maar ik wel een telefoon voor 80 euro ?

Ja zegt de telefoniste maar we houden wel elke maand geld van je in.
Ik antwoord hierop nuchter oh ja ?jullie hebben toch geen contract en geen gegevens ?
En idd de maandelijkse abonnements kosten worden van mijn rekening gehaald.

Ik weer bellen na wat dagen, zeggen ze wederom dat ik mijn gegevens niet hebt doorgegeven en dat mijn identiteitsnummer ook niet klopt.

Die geef ik ze telefonisch door (sorry hoor maar dat is onmogelijk)
Ik reis hier ook mee naar het buitenland en het is gewoon een ID kaart.
Krijg ik nog ruzie ook met één van de medwerkers die verteld dat het mijn eigen schuld is.

Ik vraag naar iemand die bevoegd is als leidinggevende omdat ik niet zo behandeld wens te worden, zegt de medewerkster "oh sorry die is er niet jammer he"

Ik hang boos op en bel opnieuw met de klantenservice, die ik het hele verhaal vertel.

Ze zegt we hebben wel alle gegevens hier staan hoor.
Legitimatie, adres, bankgegevens, IMEI nummer, Telnr, Simkaartnr.

Ik vraag haar "maar waarom zegt je collega dan dat mijn gegevens niet bekend zijn en of niet kloppen"
Dat weet ze niet maar ze gaat er achteraan om het probleem op te lossen.

Mij wordt beloofd dat de telefoon binnen 48 uur wordt geactiveerd i.v.m. een achterstand is dit nog niet gelukt door de afdeling activatie.

Zo heb ik echt een stuk of 30 x gebeld vanaf 28 augustus !

Op 28 oktober heb ik weer gebeld en naar een leidinggevende gevraagd maar ik krijg hem niet te spreken !

Ik vertel dat de medewerkster mij vriendelijk te woord staat maar dat ik geen genoegen neem met de huidige situatie.

2 maanden wachten 3 x incaseren maar nog steeds geen contract of een geactiveerde simkaart.

Ze verteld mij dat ze ook nog niet kan praten over een compensatie regeling omdat de simkaart niet geactiveerd is.

Ook kunnen ze de telefoon niet simlock vrij maken omdat de simkaart nog niet geactiveerd is.

Ze vind het heel vreemd en begrijpt niet dat dit zo maar kan.

Toch krijg ik geen leidinggevende te spreken die de verantwoording op zich kan nemen en een beslissing kan maken!

Ze beloofd mij dat vandaag nog de telefoon geactiveerd wordt!
En dat ik word teruggebeld i.v.m. een compensatie.

Ik vertel haar dat ik nog geen 1 keer ben terug gebeld in die 2 maanden dat ik hier al mee bezig ben.
Maar die ene dag vertrouwen heb ik dan nog wel.

Helaas aan het einde van de dag werkt het nog niet.

Ik op 29 oktober weer gebeld, weer alles uitgelegd, weer krijg ik geen leidinggevende.

Ze verteld mij dat de telefoon vandaag geactiveerd wordt want gisteren was er een storing ?

Ik vertel de vrouw mijn rechtsbijstand in te schakelen als ik nu niet iemand te spreken krijg.

Ze gaat weer in overleg en verteld dat het voor 15:00 in orde is.

Ik geef wederom de 40ste kans ofzo, wel vertel ik haar ook als het niet werkt voor 15:00 en ik geen telefoontje krijg van een leidinggevende ik het gehele pakket aangetekend zal retouneren.
Afgesproken....

15:00 helaas weer moet ik bellen, ik vertel meteen duidelijk dat ik de afdeling voor retour zendingen wil hebben.
Dit omdat ik mijn contract wil beeindigen i.v.m. nalatigheid aan de kant van T-Mobile.
En ik vraag hoe ik alles retour moet sturen, en naar welk adres.

Ik krijg niemand meer te spreken alleen de afdeling die hier over gaat.

Ik word doorverbonden met dhr. Akoh die mij door de retour procedure begeleid.

Ik mag het toestel retour sturen naar Solidvision BV.
Afdeling M.B.
Postbus 1909
2280 DX Rijswijk
Aangetekend.

En zo handelen ze dit met de klant af.....

Maar ik ben hier niet klaar mee.
Want dan moet ik als nog achter mijn geld aan gaan.

80 euro voor het toestel 3 maanden abonnements kosten.

En dan ben ik volgens mijn ervaring over een jaar nog bezig.

Tevens heb ik ook al een slordige 150 euro aan software.

Dit verhaal gaat via de rechtsbijstand verzekering lopen.

Ik raad een ieder die in zijn recht staat gewoon de rechtsbijstand in te schakelen.
Ik heb op advies het toestel nog niet retour gestuurd maar éérst aangetekend een ingebreke brief geschreven.

Anders heb ik straks geen telefoon en wel een abonnement die niet werkt ;)

S6 bij T-Mobile !!!

T.de Haan
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 okt 2008 17:55

Re: Klacht T-Mobile

Ongelezen bericht door T.de Haan »

Vervolg op mijn schrijven van 20 Oktober,na bijna elke dag contact met de "help"desk te hebben opgenomen,2 brieven en email later,HOERA,telefoon van T-Mobile !
Jammer,de dame belde alleen om te zeggen dat,mocht een en ander volgende week,nog niet in orde zijn dat ik kan bellen,MET DE HELPDESK.Weet echt niet waar ik nog mee bezig ben,kom geen stap verder.Wat een betrokkenheid bij de klant,ongelooflijk.

indianajoost
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 feb 2008 23:19

Re: Klacht T-Mobile

Ongelezen bericht door indianajoost »

Ook mij blijft de t-mobile ellende niet bespaard. Van de reacties in dit forumtopic herken ik veel. Ook ik heb een nieuw abonnement bij t-mobile en had hiervoor nummerbehoud aangevraagd, wat (na 5 weken en bellen en e-mailen) nog steeds niet doorgevoerd is (en 2 maanden nadat ik het aangevraagd had). Nu heb ik inmiddels ook de eerste afschrijving gekregen: het verkeerde bedrag is van mijn rekening afgeschreven! Ik heb namelijk een abonnement afgesloten via gsmtopdeal.nl, met een korting. Nu is blijkbaar die korting niet van het factuurbedrag afgetrokken. Ik zit hier echt ontzettend van te balen: iedere keer dat ik de klantenservice bel over het nummerbehoud krijg ik te horen dat de betreffende afdeling ermee bezig is en dat ik 'maar geduld moet hebben' (en dat gaat dus al 5 weken zo). Ik heb vandaag en gisteren ook gebeld en gevraagd om opheldering van de factuur. Gisteren was er een storing en werd me veteld dat ik gsmtopdeal.nl maar moest bellen (terwijl er op deze website enkel de klantenservice van t-mobile staat aangegven). Vandaag kreeg ik iemand aan de telefoon die het zou doorgegeven aan de betreffende afdeling. Ik heb er niet zoveel vertrouwen in. Wat kan ik nog doen om de procedure te versnellen? Ik heb al 2 klachten ingediend met betrekking tot het nummerbehoud, maar daar nooit meer wat over gehoord.

brikilly
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2008 11:09

Re: Klacht T-Mobile

Ongelezen bericht door brikilly »

ook ik ben al weer een tijd met Tmobile bezig om mijn activering en nummerportering voor elkaar te krijgen. Je wordt er inderdaad moedeloos van. Op 22 september zou ik over gaan van Vodavone naar Tmobile.
Vodavone werd afgesloten en verder gebeurde er niks. Volgens Tmobile was er een storing en het zou snel verholpen worden. Na heel veel bellen (ook een geduldzaak overigens, 20 minuten wachttijd is niks) is mijn tijdelijke nummer op 27 oktober geactiveerd. Volgens de call agent zou nu binnen 24 uur mijn nummer geporteerd zijn. Nu 2 november is er nog niks gebeurd.
:twisted:
Morgen maar weer bellen!!!
Overigens hebben ze wel als excuus een bloemetje naar me gestuurd, maar ik heb liever dat mijn telefoonnummer het weer doet!!!

Chriseibergen
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 nov 2008 09:37

Re: Klacht T-Mobile

Ongelezen bericht door Chriseibergen »

In mei mijn contract verlengt bij tmobile omdat orange niet meer bestaat. Nummer zou overgezet worden.

Brief van gehad dat deze op 14 november overgezet gaat worden, maar natuurlijk niet. 6 smsjes gehad dat deze overgezet gaat worden op 14 november. Natuurlijk niet. Twee keer gebeld, twee keer antwoord gehad dat deze dezeflde avond zou worden overgezet. Natuurlijk niet. Vandaag weer gebeld en werd me gewoon medegedeeld dat ik 12 werkdagen moet wachten!

*********** natuurlijk niet!

*** tmobile. nu maar even orange bellen.

rood-draakje
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 nov 2008 18:12

Re: Klacht T-Mobile

Ongelezen bericht door rood-draakje »

Ik krijg nu een dagvaarding van de deurwaarder, want T-mobile reageerde op geen enkel schrijven van mij.

Ik heb in juni 2006 mijn contract volgens de voorwaarden van T-mobile opgezegd.
Een maand later mailde ik omdat ik nog geen bevestiging had gekregen.
Geen reactie.
Weer een maand later gemaild en toen ook maar gebeld.

T-mobile had niets ontvangen. Ik alles weer opnieuw verstuurd. Een nieuwe brief met kopieen van de vorige opzegging.
Weer bleef de bevestiging uit.

Ik had inmiddels al een andere provider uitgekozen en die zou me ook met de overstap kunnen helpen. En ik zou mijn nummer behouden.

In januari schreef T-mobile mijn abonementsgeld gewoon af. Ik een mail gestuurd met kopieen van mijn opzegging.
Geen gehoor.
Februari dito.

In maart heb ik de automatisch incasso stop gezet bij de bank en raad eens.......... een reactie van T-mobile.
Als ik niet betaalde zouden ze mijn nummer afsluiten.

Duh!!!!! Ik heb 10 maanden daarvoor opgezegd!!!!

Toen ik T-mobile belde zeiden ze gewoon:"We hebben nooit iets van u ontvangen. Alleen de mail met het verzoek om bevestiging. We hebben u toen geadviseerd opnieuw een brief te schrijven."

Ja en dat heb ik ook gedaan!!!!!!

Sorry mevrouw we hebben nooit iets ontvangen alleen uw verzoek en uw klacht over de afhandeling.
U moet gewoon betalen.

NEE DUS. Ik heb overal kopien van en krijg binnen kort een brief van de deurwaarder.
Bleek dat mijn dossier daar al maanden ligt maar ze hebben me niet kunnen vinden!
Hahahaha ik sta gewoon op mijn eigen adres ingeschreven bij de gemeente. Nog maar 7 jaar!!!

Nu moet voor de rechter aantoonbaar maken dat ik 2 maal de brief heb verstuurd.

Is toch hij zegt zij zegt???

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Klacht T-Mobile

Ongelezen bericht door TdeHond »

Niet aangetekend verstuurd?

Gesloten