Wie weet wat er precies aan de hand is bij Van Dam Quality Beds in Delft? Ik werd al ruim een maand aan het lijntje gehouden voor wat betreft de levering van een Pullman boxspring (steeds weer uitstel waarbij verwezen werd naar problemen bij Pullman). Afgelopen week heb ik Pullman zelf maar eens gebeld en het bleek dat ze niet meer leveren aan Van Dam. Over het hoe en waarom wilden ze niets zeggen, maar mij werd aangeraden om mijn bestelling te annuleren en via een andere winkel opnieuw te doen. Vandaag ben ik naar de winkel in Delft gegaan, maar die blijkt (volgens een briefje op de deur) "wegens omstandigheden gesloten". Telefonisch en per mail zijn ze ook niet bereikbaar.
Informatie over surseance of een faillissement heb ik nog niet kunnen vinden, dus ik vroeg me af of er iemand is die wat meer details kent. Ik ga er voor nu maar van uit dat ik voorlopig naar mijn bed en mijn aanbetaling (ze zijn niet bij het CBW aangesloten) kan fluiten
Update 10 november
Van Dam Quality Beds b.v. is op 4 november failliet verklaard.
De curator is mr. P.P.J. Elshof van EBH Elshof Advocaten te Delft.
Het advies is om alle informatie met betalingsbewijs etc. (n.b.: geen originelen maar kopieën) te sturen naar
EBH Elshof Advocaten, tav Mr. PPJ Elshof, Postbus 1010 2600BA Delft.