LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo GRATIS VOICEMAIL????????????

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Sluisje
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 okt 2008 17:27

Ziggo GRATIS VOICEMAIL????????????

Ongelezen bericht door Sluisje »

Graag wil ik even iets kwijt over Ziggo, op 29 oktober faktuur gekregen en daarop een telefoonnummer dat wij 22x gebeld hebben het nummer is 0748509722 naar lang speuren blijkt dit het voicemail nummer te zijn voor ons is dit 1233, wel heel raar, en dat niet alleen Ziggo zegt dat bij hun voicemail bellen GRATIS is dus mooi niet vanaf 29 oktober, tot op heden nooit iets betaald voor 1233 bellen en nu ineens moeten we daar voor betalen 22x bellen is een bedrag van euro 1.17, wel niet veel maar toch, GRATIS is GRATIS en niet betalen, heb al een email met klacht gestuurd maar tot op heden nog niets vernomen van ZIGGO, wil ook graag weten of dat meer Ziggo klanten is overkomen en opgevallen!

coraplasmans
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 okt 2008 19:56

Re: Ziggo GRATIS VOICEMAIL????????????

Ongelezen bericht door coraplasmans »

Email sturen naar ZIGGO helpt niet, je krijgt toch geen antwoord, bellen trouwens ook niet, als dat al kan.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo GRATIS VOICEMAIL????????????

Ongelezen bericht door TdeHond »

Voicemail is een gratis berichtenservice. In de Voicemailbox kan men 24 uur per dag berichten voor je achterlaten, die je vervolgens (gratis) beluistert. Gemakkelijk én voordelig, want een apart antwoordapparaat heb je niet meer nodig.
Bron: site van ziggo, vraag aan Tess ( vraag was: kosten voicemail.

U kunt dus het onjuist gefactureerde bedrag terug vorderen. Probeer eerst via de site een klacht in te dienen. Wel even de vraag + datum vraag kopiëren. Krijgt u binnen 14 dagen geen reactie dan aangetekende brief met ontvangstbevestiging sturen + tevens de kosten hiervoor terug vorderen omdat Ziggo in gebreke is gebleven uw klacht via site binnen acceptabele termijn te beantwoorden.

Dirkie
Berichten: 2954
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Ziggo GRATIS VOICEMAIL????????????

Ongelezen bericht door Dirkie »

Email sturen naar ZIGGO helpt niet, je krijgt toch geen antwoord
Niet helemaal waar. Ik heb al 2 maal (dezelfde) vraag gesteld via de email. De eerste keer kreeg ik na 2 weken een antwoord wat nergens op sloeg en niets met mijn vraag te maken had en de tweede keer kreeg ik na ruim 2 weken een antwoord wat iets met mijn vraag te maken had. Dus je krijgt wel degelijk een antwoord, alleen heb je er weinig tot niets aan. Eigenlijk hetzelfde als bellen, alleen kost dat veel meer.

Gesloten