LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] van wanadoo naar orange naar online naar ziggo
van wanadoo naar orange naar online naar ziggo
ik begon ooit met wanadoo, dat werd orange, toen online en na 3 maanden ziggo
ik dacht dat online online was geworden omdat orange T Mobile was geworden.
Nu heb ik sinds 2 weken ziggo.
wat blijkt, online bestaat nog
kan niemand mij vertellen waarom ik automatisch over ben geschakeld van online naar ziggo?
ik dacht dat online online was geworden omdat orange T Mobile was geworden.
Nu heb ik sinds 2 weken ziggo.
wat blijkt, online bestaat nog
kan niemand mij vertellen waarom ik automatisch over ben geschakeld van online naar ziggo?
Re: van wanadoo naar orange naar online naar ziggo
Als ik goed geïnformeerd ben geldt dat voor degene die Online via kabel hebben.
Online heeft nooit internet via de kabel geleverd, Online doet alleen ADSL en inbelabonnementen via het telefoonnet.
Wel heeft Online nog een tijd de emaildiensten voor Casema/Ziggo klanten geleverd, ook dat is inmiddels afgelopen en Ziggo en Online hebben nu niets meer met elkaar te maken........
Wel heeft Online nog een tijd de emaildiensten voor Casema/Ziggo klanten geleverd, ook dat is inmiddels afgelopen en Ziggo en Online hebben nu niets meer met elkaar te maken........
online was orange en had volgens mij wel een deel via de kabel.
Orange had alleen op papier kabelinternet. De uitvoering werd altijd door het oude Casema uitgevoerd. Ziggo heeft besloten dat zij nu alles van Orange/Online overnemen. Het administratieve deel en het altijd al bestaande uitvoerende deel.
Het is eigenlijk altijd al een rare constructie geweest.
Ik vroeg een jaar of 10 internet aan bij Casema. Kreeg toen van Casema de apparatuur (Demos-modem, u weet wel die zo lekker "snel" was), maar een account via Wanadoo, maar de betaling en de technische support ging via Casema. Het was in de periode dat Casema zijn eigen kabelinternet had opgedoekt. Jaren later begonnen ze er weer mee onder de eigen Casema merknaam.
Het is eigenlijk altijd al een rare constructie geweest.
Ik vroeg een jaar of 10 internet aan bij Casema. Kreeg toen van Casema de apparatuur (Demos-modem, u weet wel die zo lekker "snel" was), maar een account via Wanadoo, maar de betaling en de technische support ging via Casema. Het was in de periode dat Casema zijn eigen kabelinternet had opgedoekt. Jaren later begonnen ze er weer mee onder de eigen Casema merknaam.
Laatst gewijzigd door Gizmo© op 03 nov 2008 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Thnx, ik ben wat wijzer.
Overigens, ja ik heb kabel en online kreeg ik via de kabel.
Overigens, ja ik heb kabel en online kreeg ik via de kabel.
Dat is onmogelijk, u had een Wanadoo/Casema breedbandkabelverbinding, dit heeft u nu via Ziggo, u had alleen online email, kijkt u maar eens aan wie u de rekening voor internet betaald en betaalde........Overigens, ja ik heb kabel en online kreeg ik via de kabel.
Das was Casema en das nu Ziggo. Eigenlijk de zelfde club.
Even een kleine verduidelijking op het verhaal wat reeds is vermeld.
Aan het begin zijn Casema en CableWanadoo in handen van hetzelfde bedrijf geweest. CableWanadoo leverde toen de internetdiensten voor Casema. Later is CableWanadoo afgesplits en Wanadoo gaan heten. Wanadoo is toen ook via ADSL internet gaan aanbieden.
Middels een toen afgesloten contract zou Casema gedurende een bepaalde periode de Wanadoo diensten nog blijven aanbieden via de kabel. Casema is echter ook eigen internetdiensten gaan leveren. Wanadoo was alleen nog verantwoordelijk voor de emaildiensten van het kabelinternet, en dan uiteraard alleen voor de Wanadoo klanten.
Wanadoo is later overgenomen door Orange, kort geleden is Orange overgenomen door T-mobile en het (uit mijn hoofd nog bestaande Franse) Orange heeft toen geist dat T-mobile de naam van Orange binnen een zeer korte termijn zou los laten. Vandaar is Online naar boven gekomen.
Weer terugkomend op Casema, het contract met Online is korte tijd geleden verlopen, Casema, nu Ziggo, hoeft die diensten niet meer aan te bieden, zelf beter gezegd is de samenwerking beindigd. Om die reden zijn de klanten nu volledig omgezet naar Ziggo, waarbij vanwege wijzigingen in de algemene voorwaarden het ook mogelijk is het abonnement gedurende 4 weken te beindigen.
Meer informatie kunt u ook vinden op de website .
http://www.ziggo.nl/orange
Aan het begin zijn Casema en CableWanadoo in handen van hetzelfde bedrijf geweest. CableWanadoo leverde toen de internetdiensten voor Casema. Later is CableWanadoo afgesplits en Wanadoo gaan heten. Wanadoo is toen ook via ADSL internet gaan aanbieden.
Middels een toen afgesloten contract zou Casema gedurende een bepaalde periode de Wanadoo diensten nog blijven aanbieden via de kabel. Casema is echter ook eigen internetdiensten gaan leveren. Wanadoo was alleen nog verantwoordelijk voor de emaildiensten van het kabelinternet, en dan uiteraard alleen voor de Wanadoo klanten.
Wanadoo is later overgenomen door Orange, kort geleden is Orange overgenomen door T-mobile en het (uit mijn hoofd nog bestaande Franse) Orange heeft toen geist dat T-mobile de naam van Orange binnen een zeer korte termijn zou los laten. Vandaar is Online naar boven gekomen.
Weer terugkomend op Casema, het contract met Online is korte tijd geleden verlopen, Casema, nu Ziggo, hoeft die diensten niet meer aan te bieden, zelf beter gezegd is de samenwerking beindigd. Om die reden zijn de klanten nu volledig omgezet naar Ziggo, waarbij vanwege wijzigingen in de algemene voorwaarden het ook mogelijk is het abonnement gedurende 4 weken te beindigen.
Meer informatie kunt u ook vinden op de website .
http://www.ziggo.nl/orange