LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CreditForce

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Shock

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door Shock »

Dat is het erge juist: mensen worden genaaid door CF en jij komt ze hier daarom even uitmaken voor rotte vis en profiteurs. Als jij zo hard werkt, wat doe jij hier dan op deze tijd? Zeker profiteren van je baas? :roll:

Betaald

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door Betaald »

Oh het is 'betaalt je rekeningen' en niet 'betaald je rekeningen'. Sorry ik wist niet dat je nog op de lagere school zat.

Mariska

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door Mariska »

Het is: betaal je rekeningen, kwakzalver en ik werk voor mezelf. Slijmbal.

Shock

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door Shock »

Jammer dat je de humor er niet van inziet 8) :D

coronita

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door coronita »

Mariska je moet een beetje je grote mond dichthouden.Zoals je bij mijn reactie heb ik wel gewoon alles betaald. Dua je moet eerst eens goed lezen, voordat je je reactie schrijft :twisted: . Je hebt een eigen bedrijf, dus waarschijnlijk behoor je ook tot die oplichters :!:
Maar volgens ben je gewoon een klein meisje die niets beters met zijn tijd te doen heeft!!!!!

Rene

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door Rene »

Mariska werkt voor zich zelf. Dat is alvast heel positief. Je moet er toch niet aan denken dat zo iemand je collega is. :(

angela

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door angela »

Het is wel heeel duidelijk dat Hendrik en Karel voor het bedrijf werken of er in ieder geval iets mee te maken hebben!!

Gast

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door Gast »

Ja hoor Angeline.

klaas

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door klaas »

het begint aardig stil te worden bij die boevenbende credit-force en consorten.
Het is nu al weken geleden dat ik ze duidelijk gemaakt heb dat ze naar hun geld kunnen fluiten, en sindsdien geen reaktie. Ze hebben het gewoon geprobberd, maar het is ze dus niet gelukt. Ze hebben de mondigheid van gemiddelde internet gebruiker waarschijnlijk onderschat.

barbara

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door barbara »

Wat ben ik blij dat er meer mensen klagen over Creditforce. Ik moet mijn berichtje even offline gaan opmaken. Maar ik zeg nu al: ik word vreselijk behandeld. In totaal heb ik voor nog geen 0.50 eurocent verbeld, maar ik heb nu al een rekening van 120 euro. Dit komt omdat ik ook informatie vroeg over een surfpakket, maar dat heb ik nooit gebruikt. In de voorwaarden staat: wanner u binnen 7 dagen reageert en het pakket nog niet gebruikt is, kunt u de overeenkomst ontbinden. Dat had ik dus gedaan. Toch werd daar niet op gereageerd en de rekeningen bleven maar komen verhoogd met Stornokost4en van 85 Euro.

Barbara

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door Barbara »

Hoe moet je deze mensen aanpakken, die geld van je willen hebben, terwijl je keurig binnen de termijn hebt opgezegd. Heeft iemand ervaring hiermee. Ik raak namelijk behoorlijk gestoord. Gelukkig ga ik binnenkort voor een tijdje naar het buitenland. Maar ben ik van ze af??

barbara

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door barbara »

Ik reageer nog even op Robbert's suggestie om aangifte te doen bij de politie. Dit advies kreeg ik van mijn bank toen ze hoorden dat na mijn terugboeking weer werd geprobeerd iets van mijn rekening af te halen.
De bank heeft nl. een zwarte lijst (en daarvóór een grijze lijst) van die mensen die dit na een terugboeking opnieuw proberen te doen. Dus zo gek is het niet om aangifte te doen.

manoeska
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:26

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door manoeska »

Wish KnokKnok, Tiscali, Scarlett, CreditForce het is dus allemaal een pot nat. Ik heb ook na ruim twee en half jaar zo'n brief gehad, ze hadden nog voor ruim 400 euro aan rekeningen gevonden van mij...... :shock:

Terwijl ze mij toch "netjes" een eindafrekening hadden gestuurd toen ik mij abonnement begin 2001 heb opgezegd....

Verhaal hoef ik niet meer te vertellen, lees de reaktie's hiervoor. Ik hoop dat het team van radar komende weken een waarschuwing laat uitgaan om vooral voorzichtig te zijn met betalen aan wie dan ook.

Volgens mij is het in Nederland altijd nog zo dat degene die een rekening stuurt moet bewijzen dat je die kosten ook werkelijk hebt gemaakt.

De enige bij wie dat omgekeerd is dat is bij de belasting!! :wink:

duifke
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2003 22:14

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door duifke »

Hoi
werd door een aardige mevrouw op Marktplaats attent gemaakt op dat er meerdere mensen door credit force zijn benaderd om "eerder gemaakte fouten" voor hun op te gaan lossen door nu een torenhoge rekening te gaan betalen. Ik heb in de afgelopen maanden ook twee brieven ontvangen exact dezelfde brieven dus waar iedereen het hier over heeft in ja hoor de enveloppen van... en aangezien ik er financieel zo voor sta dat ik die rekeningen heel moeilijk kan voldoen heb ik ze tot op heden niet betaald. Tot ik eergisteren echter werd gebeld door een medewerker van Credit Force, of ik er wel zorg voor wilde dragen dat het eerste termijn voor 15 september bijgeschreven zou zijn op hun rekening. de volgende termijn dan op 15 oktober.
Nu ik dit allemaal zo lees denk ik dat ik ook nog even wacht met betalen want ik heb ook al de hele tijd het idee gehad dat er iets niet klopt. Dan bellen ze me nog maar een keer.
Ik volg dit draadje dan ook vanaf nu dagelijks.

anna-en-eric

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door anna-en-eric »

Ook ik kwam op dit forum terecht via Marktplaats en ben - hoe lullig dat misschien ook klinkt - blij dat wij de enige niet zijn.

CF kwam met een brief waarin stond dat zij ons facturen betreft Wish hadden verstuurd (nooit ontvangen vanzelf) en of wij FF 630,- wilde betalen. Daarna kwam een brief met daarin een betalingsregeling. Ik heb ze verzocht om een compleet overzicht van factuurnummers met de bedragen en sindsdien niets meer vernomen.

Groet,

AnnA

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door edmoor »

Duifke,

Doe als anna-en-eric.
Vraag om een specificatie van de in rekening gebrachte bedragen.

mereltje

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door mereltje »

:D Gewoon betalen als je schuld hebt en bij de feiten blijven!!!
Op alle forums met betalingsproblemen komen dezelfde namen voor, en nooit ligt de fout bij jullie!! Hoe kan dat nou toch????

Gast

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo daar ben ik weer.
Ik hoop dat sommige mensen niet denken dat ik niks van me heb laten horen omdat ik zonder woorden zat na wat discussie heen en weer.

We zijn vandaag gebeld door Wish?
Het telefoontje is aangenomen en omdat we "Wish" zelf niet te woord konden staan is er aangeboden dat we zouden terug bellen.
We bellen naar Credit Force en wat schetst onze verbazing...... er werd opgenomen met de tekst "met Wish, heeft u een momentje?"
Nieuwe strategie?

Voor de mensen die dachten ik dat ik iedereen dom vond of mischien nog steeds vind: Nee, dat is niet zo!
Dat vind ik alleen van de mensen die dachten dat een brief in een verkeerde enveloppe van het concert gebouw de volledige vrijwaring zou garanderen van alle betalingen.

Ik ben trouwens wel benieuwd of de aangifte van oplichting nog wat heeft opgeleverd of dat er nog schot in die zaak zit?

En hoe ik erbij kwam dat Credit Force geen inkasso bureau is?
Dat is omdat ik CF gevraagt heb wat er zou gebeuren als we niet gaan betalen.
Ze zouden het dan uit handen geven aan een inkasso bureau.
Beetje een rare uitspraak als ze zelf een inkasso burerau zijn.

PS: Wij hebben ook nog steeds niet betaald

Johnny Hoogstra
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 jul 2003 03:13

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door Johnny Hoogstra »

Dat bovenstaande berichtje is dus van mij.
voor het geval dat.....

Robbert
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 jul 2003 12:41

Re: CreditForce

Ongelezen bericht door Robbert »

Beste meneer Hoogstra, rare uitspraken van Credit Force, alias Wish zijn we ondertussen wel gewend. Volgens de KvK zijn ze wel degelijk een incassobureau. Nu zegt dat ook niet zo veel, want iedereen kan zich zelf een incassobureau noemen en zich als zodanig laten inschrijven. Het maakt ook niet zo veel uit wat je aan ze vraagt, ze vertelen standaard toch de ene leugen na de andere.

Voor de rest zit er geen schot meer in de zaak, en ik verwacht ook dat het met een grote sisser zal aflopen. Ik kreeg het advies van de politie om NIETS te betalen, zolang ze niet met een gespecificeerde (juiste) nota over de brug komen. Die gespecificeerde nota kunnen ze natuurlijk niet produceren, anders hadden ze dat allang gedaan als ze een professioneel en bonafide incassobureau waren. Angst voor een rechtszaak hoeft dus ook niemand te hebben, want dat is bij voorbaat een verloren zaak voor Credit Force, zonder gespecificeerde nota.
En denk je nu echt dat ze al die honderden “wanbetalers” gaan dagvaarden? Gezien de hoogte van de gemiddelde (spook) factuur loont dat niet eens de moeite.

Ik hoop dat je nu zelf ook eens gaat inzien dat deze zaak een grote klucht begint te worden. Vindt je het zelf niet vreemd dat je gebeld wordt door een bedrijf dat officieel niet meer bestaat (Wish), en die zich soms Credit Force noemt. Ze denken dat ze geen incassobureau zijn, maar zijn het eigenlijk toch wel. Kortom, ze hebben een enorme identiteitscrisis daar. Kan me ook wel voorstellen dat je dan per ongeluk je post in de verkeerde enveloppe verstuurt.

Gesloten