Beste mensen,
De firma Spitser (handelsnamen Spitzer en Het Blauwe Huys) is een intermediair op het gebied van hypotheken etc.
Ze staan ook met een aantal advertenties op Marktplaats.
Echter deze firma is al sinds medio december 07 failliet.
Ik zeg niet dat het oplichters zijn, maar u bent gewaarschuwd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Failliet
-
Re: Failliet
Dat is wel toevallig. Mijn ervaringen zijn soortgelijk met Hypotheek en Consument. http://www.hypotheekenconsument.nl/ het bedrijf van xxx. Wij zijn door xxx benadeeld in het niet ontvangen van de beloofde retourprovisie. xxx heeft voor ons bemiddeld bij het afsluiten van een hypotheek, de provisie van de hypotheek verstrekker opgestreken en vervolgens de beloofde retour provisie niet uitgekeerd. Als argument voert hij dat hij ten tijden van de bemiddeling in dienst was van Spitser BV en dat het geld toebehoord aan dit failliete bedrijf. De Hypotheek vertrekker kent Spitser niet eens. Raar verhaal.
Ik raad iedereen af zaken te doen met xxx of zijn bureau Hypotheek en Consument. De rapporten die snowboardmaster aanwijst geven dit eigenlijk ook al aan. Niet doen dus!
Ik raad iedereen af zaken te doen met xxx of zijn bureau Hypotheek en Consument. De rapporten die snowboardmaster aanwijst geven dit eigenlijk ook al aan. Niet doen dus!
-
Wij hebben hetzelfde probleem gehad! Wij hadden van te voren al een beetje onze twijfels of wij de provisie zouden gaan krijgen, maar waren al lang blij dat we een hypotheek konden krijgen (meer dan ergens anders).
xxx wilde zijn handtekening er niet onder zetten dus toen was het al vreemd. Wij hebben het voor elkaar kunnen krijgen dat hij ons tegoed kwam op de hoge kadastrale kosten die wij er op het laatste moment nog bij moesten betalen. Dus hebben toch nog 500 van de beloofde 1500 gekregen.
Wat anderen misschien niet eens hebben gezien!!
xxx wilde zijn handtekening er niet onder zetten dus toen was het al vreemd. Wij hebben het voor elkaar kunnen krijgen dat hij ons tegoed kwam op de hoge kadastrale kosten die wij er op het laatste moment nog bij moesten betalen. Dus hebben toch nog 500 van de beloofde 1500 gekregen.
Wat anderen misschien niet eens hebben gezien!!
-
Beste Evelien,
Zou je mij kunnen mailen op [email protected]. Wij overwegen nog stappen te nemen tegen xxx en zou graag iets van jullie ervaring horen. Misschien kunnen we nog wat voor elkaar betekenen in deze. Alvast bedankt voor je reactie.
Zou je mij kunnen mailen op [email protected]. Wij overwegen nog stappen te nemen tegen xxx en zou graag iets van jullie ervaring horen. Misschien kunnen we nog wat voor elkaar betekenen in deze. Alvast bedankt voor je reactie.