LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dagaanbiedng Intertoys 31 oktober

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
TVE

Dagaanbiedng Intertoys 31 oktober

Ongelezen bericht door TVE »

Niet te krijgen, er waren er maar 15 binnengekomen kon men mij vertellen. Ook het hoofdkantoor gaf geen sjoege. Dus uiteindelijk maar een klacht ingedient bij intertoys en Consuwijzer.

Littlest Petshop Speelhuis van 39,99 voor 16,99

Als er meer mensen tegenaanlopen en gaan klagen, dan zal dat op termijn wel helpen, zeker nu de Wet Oneerlijke Handels Praktijken in werking is getreden...
Laatst gewijzigd door TVE op 03 nov 2008 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Dirkie

Re: Dagaanbiedng Intertoys 31 oktober

Ongelezen bericht door Dirkie »

Niet te krijgen, er waren er maar 15 binnengekomen kon men mij vertellen
Ik word nu toch erg nieuwsgierig wat de dagaanbieding nu eigenlijk was, wat dat staat hier nergens!

TVE

Littlest Petshop Speelhuis van 39,99 voor 16,99

sil 2

Ongelezen bericht door sil 2 »

Inderdaad.
voordat je hem kon bestellen via internet was hij al over al uitverkocht.
ik zat voor 9.00uur achter de pc. maar toen was hij er al niet meer.
Belachelijk!!
gr.

TVE

Vrijdag per mail een klacht ingedient (bij intertoys en consuwijzer), en vandaag al eenr eactie ontvangen:

Geachte heer,mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht betreft de dagaanbieding van de Little Petshop Speelhuis hebben wij voor u een alternatief gevonden.

Wij kunnen u het volgende aanbieden:

Het Dieren Hotel van Little Petshop die te zien is op pagina 72 van ons speelboek.
Dit artikel kost € 49.99 en bieden wij u aan voor € 16.99.
U krijgt volgende week van ons een mail met informatie hoe u dit artikel kunt bestellen.

Wij hopen hiermee het probleem naar tevredenheid te hebben opgelost.

Met vriendelijke groet,
Intertoys Holland B.V.
--naam--
Consumentenservice

Dus ik wacht nog even af...

Pauliengaal

Ongelezen bericht door Pauliengaal »

Hallo,

Ook ik stond vrijdag ochtend bij de intertoys raar te kijken toen de geweldig leuke dagaanbieding al na 5 minuten was uitverkocht. Mijn dochter wil dit jaar heeeeel graag een little petshop speelhuis van Sinterklaas, maar ook Sint kon hier niet tegen lopen. Jammer hoor!!

Vr gr Paulien

skippie1968

Ongelezen bericht door skippie1968 »

Ik heb vrijdag de 31e om 7.30 uur een bestelling geplaatst. Meteen betaald. Want dat wil Intertoys graag. De bestelling zou daarna geleverd worden. Om 18.30 uur krijg ik een mail dat het helaas niet geleverd kan worden. Het geld zou terug gestort worden.

Op 3 november gaat de telefoon. Aan de lijn iemand van Intertoys. Deze jongeman verteld nogmaals wat al in de mail stond. En deelde mede dat het geld meteen teruggestort zou worden. (was dus na drie dagen nog niet gerealiseerd) Nu zijn we zeven dagen verder. En nog geen geld op de rekening. Ik heb contact opgenomen met Intertoys. Daar wist een dame me te vertellen dat dit wel eens een drie weken kon gaan duren. Want eerder zou om administratieve redenen niet mogelijk wezen.
Ik heb de dame maar verteld dat dit wederom weer een reden is om nooit meer via internet bij Intertoys iets te bestellen.
Want spullen leveren ze niet. En je geld daar kun je gewoon even op gaan wachten

koomen29

Ongelezen bericht door koomen29 »

voor iedereen die hierover geklaagd heeft bij intertoys: vandaag kon je het littlest pet shop dierenhotel krijgen voor 14,04. een hele nette oplossing van intertoys voor het misgaan van de pet shop dagaanbieding. die trouwens ook bij bartsmit was te krijgen, alleen 2 euro duurder. :wink: intertoys heeft het zo netjes afgehandeld, normaal is het dierenhotel 49 euro.

groetjes c.koomen

skippie1968

Ongelezen bericht door skippie1968 »

Dat kun je wel vinden dat het netjes is opgelost door Intertoys. Maar als je dat dieren hotel al in je bezit hebt, dan bieden ze niets anders.
En voorlopig staat er ook nog geen cent op mijn rekening wat retour gestort zou worden.
Dus om nou te spreken dat ze het zo netjes opgelost hebben......

Pauliengaal

Ongelezen bericht door Pauliengaal »

Ik heb ook een klacht ingedient bij de intertoys, maar van het dieren hotel voor 14,04 euro heb ik niks gehoord. Hoe zit dat?

Gr Paulien

koomen29

paulien, mail mij maar voor de link, dan kun je hem nog bestellen

groetjes claudia

[email protected]

koomen29

skippie, mij is verteld dat de pet shop dagaanbieding s'ochtends er niet op stond door problemen, en in de middag weer wel, en toen was het heel snel uitverkocht. daardoor zijn er mensen die niet van de aanbieding gebruik konden maken. ik vind het nette oplossing, want die hotel is normaal gesproken een stuk duurder. helaas had jij hem al, maar voor de meeste mensen is dit een goed alternatief. en de dagaanbieding kon je ook bij bartsmit krijgen alleen was hij daar 2 euro duurder. en helaas is het bij de meeste online winkels zo dat als je iets retour stuurt of niet meer leverbaar is en je krijgt je geld terug, dat je er vaak 10 dagen op kan wachten.

TVE

Ik heb hem inmiddels besteld, hoewel er in eerste instantie iets niet klopte met de prijs, is mij toegezegd (ook per mail) dat men het verschil terug zou storten.

www.everyoneweb.com/lokkertjes

eugenie_dd

Ongelezen bericht door eugenie_dd »

bij mij was het speelhuis ook snel uitverkocht in de winkel om 10.00 gingen de laatste 2 voor mijn neus weg.
maar heb het via internet meteen besteld en voor een aantal vriendinnen! ik heb dus geen problemen gehad.

NewDutchie

Ongelezen bericht door NewDutchie »

en voor een aantal vriendinnen
Hebben deze vriendinnen ook achter het net gevist? Zo ja dan geen probleem. Zo nee dan vind ik dat niet netjes. Als iedereen op deze manier 'bekenden' mee laat profiteren terwijl ze er geen moeite voor gedaan hebben dan bedenkt een winkelier zich wel een paar keer voordat er weer zo'n oplossing wordt aangedragen.

eugenie_dd

Ik snap totaal niet het probleem als ik een aantal setjes petshops bestel via intertoys voor mijzelf en vriendinnen om zo verzendkosten te besparen...

TVE

L.S.

ik zie het probleem ook niet, intertoys doet een aanbod en daar mag je gebruik maken, ook de regels daaromtrent zijn duidelijk.

Als ze een alternatief aanbieden, zijn ze ook vrij duidelijk (zij het niet erg handig)

Ik heb met de alternatieve aanbieding ook twee stuks besteld, voor €14,04 kun je dat nog eens doen. Overigens gold ook hier de limiet van 2 per klant.

Thijs

koomen29

hoi dutchie, wat is daar mis mee? of de vriendinnen bestellen het zelf, of zij doet het voor hun. het scheelt alleen maar verzendkosten. niet iedereen heeft tijd om naar intertoys te gaan of achter de computer te kruipen. dan is het toch alleen maar prettig als iemand het voor je meebesteld?

even voor de mensen die mailen voor de link van de dagaanbieding: deze was alleen maar op 11 november werkzaam, je kan er nu niet meer mee bestellen, sorry.

groetjes claudia koomen

NewDutchie

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Wat ik bedoelde te zeggen is dat Intertoys deze aanbieding had neergezet voor consumenten die op de betreffende dag 'achter het net visten'. Als de vriendinnen ook op die bewuste dag achter het net visten geef ik je groot gelijk om gezamenlijk te bestellen om de verzendkosten te drukken.
Waar ik moeite mee heb is dat iemand vriendinnen mee laat profiteren van deze 'goedmaker' terwijl deze vriendinnen op de bewuste dag helemaal geen intentie hadden/pogingen hebben gedaan om het artikel te kopen (zo lees ik het tenminste, excuses als ik verkeerd interpreteer).
Stel dat Intertoys 100 klachten hierover heeft gehad en er worden opeens 500 Dierenhotels besteld via de speciale link. Als ik ondernemer zou zijn zou ik de volgende keer zeggen "helaas, zolang de voorraad strekt" omdat er dus misbruik wordt gemaakt van een goedmaker.

eugenie_dd

Dan zijn we langs elkaar heen aan het praten...
als je het zo stelt ben ik het met je eens. Ik heb echter nooit gebruik gemaakt van de goedmaker van intertoys, omdat ik het bewuste speelhuisje voor meerdere mensen heb besteld op internet. Gewoon van de aanbieding en niet van de goedmaker. Want bij een gewone aabieding zou ik 100 mogen bestellen als intertoys er geen limiet aan zou stellen.

Gesloten