Morgenvroeg ga ik naar amsterdam , naar de gehoorzitting tegen dexia.
De vordering van dexia zal worden opgeschort tot er een vonnis is gewezen.
Ik zal dan het verloop van die zitting vertellen maar jammer dat de uitspraak lang op zich laat wachten , minstens 3 weken.
Heden deze morgen zijn wij na enige vertraging op de plaats van bestemming gekomen in amsterdam.
Piet koremans was ook aanwezig ( onze trouwe aanhang!).
Wij zijn er vanaf,de restschuld wordt kwijtgescholden en de bkr notering wordt ongedaan gemaakt en wij zijn onze inleg kwijt.
Maar onze eigen bijdrage krijgen we terug,al met al...we zijn blij dat wij er vanaf zijn.......het is een schande dat het zo op deze manier heeft moeten gebeuren.Maar het is niet anders.
Maar ondanks dat krijgen wij toch een extraatje........we hebben in die tijd geld gereserveerd om de schuld van dexia te betalen ......en dat krijgen wij ..
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gehoorzitting dexia 4-11-2008
-
gehoorzitting dexia 4-11-2008
Laatst gewijzigd door STAMPERTJE5982 op 04 nov 2008 18:23, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Re: gehoorzitting dexia 4-11-2008
En vergeet niet dat Dexia 3 maanden de tijd heeft om in beroep te gaan!
Maar je bent wel de enige die ooit een gehoorzitting hebt meegemaakt. Hoor je nu beter?
-
Ik begrijp dat jullie een deal hebben gemaakt met Dexia (wordt altijd gevraagd door de rechter voordat ze de comparitie sluit)?