Ben bij die mensen thuis geweest zag er allemaal picobello uit, ze stoneden op de markt en de twee oudste zoons werken waarvan er 1 in dienst zit. Dus ze deden haar weg omdat ze geen tijd voor haar hadden en wilden dat ze een huisje zou krijgen waar ze meer aandacht kreeg.
Nou achteraf hebben ze die hond volgens mijn helemaal opgepoetst en haar oren goed schoongemaakt zodat ze even geen last zou hebben.
De hond reageerden meteen positief op me, zag er schoon uit ook de oren zo op het eerste gezicht.Ik betaald en ben netjes met hond en spulletjes afgezet op het station. Gister naar de dierenarts met haar geweest omdat ze dus last van haar oor had. En ja hoor kon wel janken (heb ik ook gedaan) haar oortje is dus helemaal dichtgegroeid door poliepen en er zit een goeie onsteking onder daarnaast heeft ze last van een soort gist (allergie) aan haar pootjes die tussen de tenen van de hond helemaal stuk zijn (ze gilde het uit bij de dierenarts toen die tussen haar teentjes keek) Ze is nooit goed ingeeent geweest.
Ik heb echt lopen janken want deed mijn echt pijn dat mensen zo met hun beestje om kunnen gaan. Het kosten plaatje is dus heel hoog en ik als alleenstaande moeder kan dat niet bekostigen. Me dierenarts was daarover ook heel eerlijk tegen me dat het zelfs kon dat het nog verder zou kunnen oplopen en dat ik zelf een keuze moest maken, hun hebben ook kontakt met een asiel gezocht waar ook een dierenarts zit zodat ik afstand van haar kan gaan doen en dat zij op alle fronten geholpen zou worden en alsnog een nieuwe start kan krijgen. Denk je iets goeds te doen om een iets ouder hondje te nemen en een nieuwe kans te geven. Ben er doodziek van