Update!
Op 15 januari zelf maar eens contact opgenomen met KPN. Ja, meneer er wordt aangewerkt. U moet nog even geduld hebben. Maar jullie zouden mij terugbellen op 7 januari? Ik weet dat niet meneer ik zie alleen dat er aan wordt gewerkt. Ik hoop dat ik u voldoende heb kunnen informeren. Nog een fijne dag meneer. Zucht.............!
Op maandag 19 januari word ik spontaan gebeld door KPN. Ik word gebeld door afdeling facturatie. Ja meneer het klopt ik zie dat er het een en ander niet goed zit. Wij gaan dat op facturatie recht trekken zodra de technische dienst het technische probleem verholpen heeft.
Ik word vervolgens doorverbonden met technische dienst. Ja, meneer ik zie dat het niet goed zit. We gaan het uitzoeken en u wordt volgende week teruggebeld.
Op 29 januari krijg ik een brief van KPN met terugbel verzoek. Ze zouden enkele keren contact met mij opgenomen hebben maar geen reactie gekregen. Klinkt wat vreemd want ik ben geen gemiste oproepen op mijn telefoon tegen gekomen. Maar goed ik moet wel binnen een week terugbellen anders beschouwen ze mijn klacht als vervallen (Ja, ja dat is makkelijk).
Op 4 februari contact opgenomen met KPN afdeling facturatie. Ja meneer ik zie dat u door ons sinds aug. 2008 te veel bent belast voor een bedrag van 77,05 euro. Daar zal ik u een creditnota voor sturen. Ik zie ook dat u door ons ongevraagd een extra e-mailaccount hebt gekregen waar u ook voor belast wordt. Ik zie dat die account niet werkt. Deze kan ik u nog niet crediteren want de technische afdeling moet eerst de technische problemen met uw account oplossen. Anders heeft u helemaal niets meer (nou dat heb ik al sinds 31 juli 2008).
Meneer de technische dienst gaat u over twee weken terugbellen. Het is namelijk nogal druk. Dag meneer.
Op 17 februari wordt ik teruggebeld door technische Dienst KPN. I.v.m. met klacht e-mail. De man vraagt mij of het probleem misschien al opgelost is. Nee, meneer was het maar waar. Ik kan niet meer doen dan bellen en schrijven met klantenservice! Vervolgens leg ik nog eens duidelijk mijn probleem uit, dat ik niet kan e-mailen en "mijn KPN" kan benaderen sinds 31 juli vorig jaar. Meneer ik zie niet anders in mijn computer dat u er wel in kunt. Technisch zie ik geen problemen.

Pffffffffffffffffffffffffffff, probeert u eens mijn account te benaderen. Ja, meneer Faas u heeft gelijk mij lukt het ook niet ik zie het.
Hier heeft u en ticketnummer dan kunt u deze week nog even terug bellen met onze afdeling want ik kom er nu ook niet uit.