LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo beloftes

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Paul van Aken
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 okt 2008 21:42

Ziggo beloftes

Ongelezen bericht door Paul van Aken »

:?: Naar aanleiding van de radar uitzending van vorige week: zijn er al problemen opgelost door ziggo?
Mijn probleem bestaat nog steeds, hoewel er vanmiddag zowaar iemand van ziggo terug gebeld heeft over een mogelijke oplossing in de toekomst. Maar er is toch al één week voorbij van de twee die de Ziggoman beloofd heeft.

bjmmeijer
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 nov 2008 11:00

Re: Ziggo beloftes

Ongelezen bericht door bjmmeijer »

Inplaats van dat er problemen zijn opgelost zijn er problemen bij gekomen.
Ik heb een Alles-in-1-Plus pakket van Ziggo.
Daarin zitten 5 extra verrassingszenders.
Sinds 1 november zouden die vervangen moeten zijn door 5 nieuwe.
Maar de oude zijn verdwenen en de nieuwe kan ik niet ontvangen.
Ook de klantenservice blijkt door een telefoonstoring in hun centrale niet bereikbaar te zijn.
En verder kunnen ook de facturen over vorige maanden van @Home niet meer bekeken worden omdat de oude gebruikersnaam van @Home niet meer door Ziggo wordt herkend.

AJK
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 jan 2008 12:47

Re: Ziggo beloftes

Ongelezen bericht door AJK »

Bij mij wordt het van kwaad tot erger, ik ben Ziggo nu helemaal zat.

Van mij mag Radar er nog een keer aandacht aan besteden, ik ben nu een jaar bezig om een administratieve fout recht te laten zetten.

Paul van Aken
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 okt 2008 21:42

Re: Ziggo beloftes

Ongelezen bericht door Paul van Aken »

Telefoon centrale was inderdaad iets mee, maar ik ben er door gekomen (09001884)

Over de tijdsduur voor oplossingen: Ik ben al sinds 29 juli bezig. Vandaag wél door ziggo terug gebeld dat ze mijn probleem nu aan het aanpakken zijn. Schijnt toch wel iets te gebeuren nu.
Of zijn er nog andere ervaringen?

Dick en Ellie
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 nov 2008 18:36

Re: Ziggo beloftes

Ongelezen bericht door Dick en Ellie »

Sinds 1 oktober heb ik het abonnement op gezegd bij ziggo.
Maar ze blijven hiermaar geld voor afschrijven.
Inmiddels 2 keer het probleem is wel niet zo erg als bij de meeste van jullie maar toch.
Na de eerste keer hebben we hier natuurlijk gelijk op gereageerd en er werd beloofd dat het geld terug gestort zou worden. Dat is dus niet gebeurd.
Nu is er voor november ook al afgeschreven maar gelukkig waren we op tijd en konden het geld terug boeken.
Helaas kunnen we ziggo niet blokkeren want we hebben nog televisie via ziggo. Maar als dit niet snel wordt opgelost dan gaan we maar voor digitenne.
Dan kunnen we ziggo blokkeren.

Het telefoon nummer van de receptie van ziggo is 050 853333.

En ik heb ze maar een mailbom gestuurd wanneer dit nu opgelost word.

Ik hou jullie op de hoogte

kelly en john
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 nov 2008 20:33

Re: Ziggo beloftes

Ongelezen bericht door kelly en john »

op 6 sept. hebben we ziggo alles in 1 besteld. ze zouden alles op 1okt.
kunnen leveren,op 4 okt niks binnen en gebeld, het zou max. tot 21 okt. duren. weer wachten en weer niks. 21 okt. gebeld(63 min. voor je iemand hebt) en er zat een foutje en alles zou binnen 5 dagen worden geleverd. brief binnen dat we per 29-10 zijn geabonneerd met een nieuw nummer voor telefoon enzo, maar nog steeds geen pakket om te activeren en installeren. wel op 29-10 het bedrag afgeschreven.
vandaag 4 nov nog niks dus weer gebeld. nu zei een meneer ddat ze een achterstand houden en dat het nog minimaal 2 weken gaat duren voordat het kan worden geleverd.
nou ik heb er schoon genoeg van, en dan hoor je die man op tv zeggen alles wordt binnen 2 weken opgelost, mooie leugens!!!!

uni34
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 okt 2008 13:44

Re: Ziggo beloftes

Ongelezen bericht door uni34 »

Vorige week weer met de klantenservice gebeld en uiteindelijk heel goed te woord gestaan door een medewerker. Die heeft heel duidelijk alles voor me nagelopen, en kwam zelfs met een suggestie voor een wijziging in mijn abonnement. dat zou gisteren zijn ingegaan en dat is ook gebeurd. Maandag door een medewerker van Ziggo gebeld naar aanleiding van klachten en ook die heeft alles met me doorgelopen. Hele duidelijke antwoorden gehad, mijn problemen zijn opgelost en hopelijk blijft het zo. Er worden dus zeker mensen geholpen na de belofte in Radar

smeekes
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 sep 2008 16:08

Re: Ziggo beloftes

Ongelezen bericht door smeekes »

Beste Trosradar.
Jullie uitzending is nu alweer anderhalve week verder en nog is mijn probleem met ziggo niet opgelost.
We zitten nu al veertig dagen zonder telefoon en ondanks bijna 100 mails, dagelijks telefoonverkeer, drie aangetekende brieven, contact met de voorzitter van coaxkabel, telefonisch contact met de radar helpdesk van afgelopen maandag nul komma nul reactie van ziggo.
Het zal mij benieuwen of ziggo zijn deadline haalt? Indien ja dan betekend dit voor ons in de praktijk dat we 8 weken zonder telefoon zitten!?
Wie kan mij helpen voor het oplossen van een simpele vraag:
ZIGGO DOE ONS WEER AANSLUITEN? HET HEEFT VANAF 5 SEPTEMBER TOT AAN 26 SEPTEMBER GEWERKT EN DAARNA IS DE LIJN DOOD!!!

L Smeekes

BenBorreman
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 nov 2008 14:14

Re: Ziggo beloftes

Ongelezen bericht door BenBorreman »

Onderstaande tekst heb ik verzonden naar Ziggo via het klachtenformulier. Ze maken er een zooitje van en iedere helpdeskmedewerker is afhankelijk van een andere afdeling.

Geachte heer/mevrouw,

Afgelopen zondag 2 november heb ik ook al gebeld met de mededeling dat mijn digitele ontvangst de melding E19 geeft (previeuw verlopen) Ik had alles via internet aangemeld incl de toevoeging van eredivisie live. Ik zou binnen 48 uur beeld hebben maar tot op heden niets. Vlak voor deze mail weer met jullie gebeld (5 november)en er zou een opdracht worden gemaakt maar voordat ik beeld krijg kan het wel tot volgende week duren. Ik vind dit een kwalijke zaak dat de aanmelding van alles niet via de website is doorgekomen en dat jullie ook de 48uur niet hebben waargemaakt. Ik verwacht met de hoogste spoed te worden geholpen en zal een kopie van deze mail sturen aan Tros radar.
Met vriendelijke groet,

Ben Borreman

Gesloten