LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] C.I.S.A. Komt op voor de 1 persoonshuishoudens.

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
knorry

C.I.S.A. Komt op voor de 1 persoonshuishoudens.

Ongelezen bericht door knorry »

Geachte Lezers :shock:

Waarschijnlijk zijn er onder u mensen, die een eenpersoonshuishouden hebben, dit zijn de de echte alleenstaanden, want zij hebben GEEN kinderen, partner of kostganger.
Door de overheid wordt deze groep erg benadeeld op vele terreinen, vooral aangaande financiën.
De Alleenstaanden, zijn in dit land een meest vergeten en genegeerde groep in onze samenleving.
De C.I.S.A. Centrum. Individu.Samenleving.Alleenstaanden, stelt de diverse wantoestanden aan de kaak. :!:
Zij zijn een officieel wetenschappelijk instituut en hebben daardoor ook veelvuldig contact met de overheden, van hoog tot laag.
De C.I.S.A. bestaat al 20 jaar!
De Alleenstaande staat vooraan in de plichten maar ver achteraan in hun rechten.

Voor meer informatie kunt u de site van C.I.S.A. lezen. tw:

www.cisasite.nl.

Ik hoop, dat u deze informatie kunt gebruiken, want helaas, is deze
beweging bij de alleenstaanden zelf nog te onbekend, alhoewel het C.I.S.A. toch een luis in de pels is van de overheid en daarom ook successen boeken.

knorry :wink: :!:

marcotvm

Re: C.I.S.A. Komt op voor de 1 persoonshuishoudens.

Ongelezen bericht door marcotvm »

Als alleenstaande (al meer dan 10 jaar) was ik me niet bewust van deze vereniging.

Als ik dan lees welke vooroordelen gebezigd worden tegen alleenstaanden is het eigenlijk van de zotte.

Dus dank voor het geven van deze informatie.

stekel

Re: C.I.S.A. Komt op voor de 1 persoonshuishoudens.

Ongelezen bericht door stekel »

De overheid wil alleen maar alleenstaanden extra belasten met alles wat je maar kunt bedenken zoals de verontreinigingsheffing of de rioolbelasting.

Gesloten