LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoonkosten Ziggo declareren

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Wildbenger

Telefoonkosten Ziggo declareren

Ongelezen bericht door Wildbenger »

Wie o wie weet of de gemaakte mobiele telefoonkosten naar de klantenservice van Ziggo kunnen worden gedeclareerd? Zojuist 01:08:37 aan de lijn gehangen en eruit gegooid! Navraag bij mijn mobiele provider leerde me dat dit telefoontje zo'n 20 euro moet hebben gekost. Deze wil ik terug hebben.
Dus wie weet of Ziggo de beloften uit de RADAR-uitzending nakomt?

-voor het overige: zeeeeer traag uitvallend intenet sinds anderhalve maand!

Ben in alle staten!

TdeHond

Re: Telefoonkosten Ziggo declareren

Ongelezen bericht door TdeHond »

Als u een factuur thuis ontvangt of u kunt een uitdraai van de kosten maken wat u online geraadpleegd heeft dan heeft u aantoonbaar bewijs van de kosten en kunt u schriftelijk aangetekend de kosten terug vorderen.

greydove1

Ongelezen bericht door greydove1 »

ik werd aangeslagen voor eredivisie a 9euro nog wat waar ik nooit om heb gevraagd en zeker niet besteld.via klantenservice een maal gedreigd of direct in orde maken of storneer ik alle volgende rekeningen tot het in orde is.resultaat...binnen 4 dagen een min nota op mijn rekening. LAAT JE NIET GEBRUIKEN DOOR EEN STELLETJE NIETWETERS AAN DE TELEFOON,MAAR NEEM GEWOON JE RECHT IN EIGEN HAND!

cecile-eliza

Ongelezen bericht door cecile-eliza »

Ik sluit me ook maar even aan bij jullie met een hele hoop ziggo leed.Mijn problemen begonnen al een hele tijd terug.Na een tijd klagen eindelijk een monteur omdat ze toegaven dat er inderdaad dingen niet klopten.Monteur plaatst een nieuw modem,want beweerd dat dat de boosdoener is.Ik had daar mijn twijfels over,maar ja.Nadat meneer weg was....helemaal geen verbinding meer en ook geen telefoon!!!!Dat heeft lang geduurd,eer ik weer verbinding had!!!En raad eens????De verbinding is er geen steek op vooruit gegaan.Alle ellende dus voor niks,en het nog niet opgelost,blijf ze bestoken met klachten,maar krijg continu de standaard antwoorden terug.Ik weet het ook niet meer!De kosten declaren heb ik inmiddels ook gedaan want die bedragen wel zo'n 100 euro.Krijg daar maar geen reactie op.heeft iemand daar meer ervaring mee,hoe ik dat moet doen.Ik denk dat ik het maar nog eens moet doen.Graag advies.Ben echt een beetje wanhopig door dit gedoe. :twisted: cecile-eliza

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Beste Cecile-eliza,

Ik heb zelf ook een hele hoop ellende gehad met Ziggo, sinds vandaag weer telefoon!, :P

Mij hebben ze ook met de grootste smoezen afgepoeierd die er maar te vinden waren, onderhand alle telefoontjes die ik naar Ziggo en naar andere mensen noodgedwongen met pre-pay heb moeten voeren komen op ongeveer € 350,- belkosten uit!, :(

We hebben niet voor niets het VolopBellen pakket bij de telefoon genomen!,

Om de kosten wat te drukken kun je het beste dit nummer bellen, het is een normaal vast nummer, deze geleidt je naar de servicedesk van Ziggo toe, de baliemedewerk(st)er kan je naar de klantenservice schakelen, de onkosten lopen dan niet zo hoog op, het nummer is alleen bereikbaar tijdens kantooruren,

Tel. nr. Ziggo: 050 8533333

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Wildbenger

Bedankt voor uw reactie. Ik was even benieuwd waar u de kennis vandaan heeft. Vergoedt ziggo dus inderdaad de gemaakte telefoonkosten?

Wildbenger

Bovenstaande was gericht aan Tdehond...

TdeHond

Ziggo heeft op tv bij Radar toegezegd de mobiele kosten bij storing te vergoeden als de klanten d.m.v. een factuur kunnen aantonen welke kosten ze gemaakt hebben.

Zie ook:
Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g

Wildbenger

Beste TDeHond,
Ik heb betreffende aflevering ook gezien. Ik was echter bang dat Ziggo misschien gaat zeggen: 'u had met een vaste teefoon kunnen bellen'. Dat zu in mijn geval niet opgaan want ik heb geen vaste telefoon. De internetstoring moest ik dan ook met mijn mobiel melden.

Ik vroeg me af of u jurist bent of bij Ziggo werkt?

hola_01

Ongelezen bericht door hola_01 »

Artikel 7.1
1. Een aanbieder van een openbare elektronische communicatiedienst
verstrekt voor of bij het sluiten van een overeenkomst met een consument
aan hem de volgende gegevens op schrift of op een andere te zijner
beschikking staande en voor hem toegankelijke duurzame gegevensdrager:
a. de naam en het adres van vestiging van de aanbieder;
b. de te verstrekken diensten en de wachttijd bij eerste aansluiting op
een openbare elektronische communicatiedienst;
c. het kwaliteitsniveau van de te verstrekken diensten;
d. de soorten onderhoudsdiensten;
e. de geldende tariefstructuur, de belangrijkste tarieven en de wijze
waarop informatie verkregen kan worden over de geldende tarieven en
onderhoudskosten;
f. de duur van de overeenkomst alsmede de voorwaarden waaronder
de overeenkomst of onderdelen daarvan, kan worden verlengd of
beëindigd;
g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen, en
h. de wijze waarop gebruik kan worden gemaakt van de geschillencommissie,
bedoeld in artikel 12.1 of van de procedure, bedoeld in artikel 12.9.
2. Een aanbieder van een openbare elektronische communicatiedienst
zorgt ervoor dat de gegevens die hij voor of bij het sluiten van de
Staatsblad 2004 189 26
overeenkomst verstrekt, opgenomen worden in de tussen hem en de
desbetreffende consument te sluiten overeenkomst.

TdeHond

Ik vroeg me af of u jurist bent of bij Ziggo werkt?
Nee, ik ben 9 maanden niet serieus genomen door Telfort en gestalkt met onterechte facturen, bedreigd met afsluiting en een incassobureau dankzij een erg knullige fout bij Telfort in de verwerking van mijn opzegging per migratiedatum bij een ingelijfde provider.

Het NeGEren en NEgeren door Telfort heeft mij zo kwaad gemaakt dat ik mij ben gaan verdiepen in de rechten van de consument. Deze knullige fout ontaardde in een onoplosbaar probleem wat dankzij de hulp van afdeling klantencontact KPN opgelost werd.

Ik ben mij gaan verdiepen in de rechten van de consument en probeer andere klanten die door hun provider niet serieus genomen lijken te worden te helpen. Dit om hopelijk te voorkomen dat zij net als ik hartkloppingen krijgen van al weer een e-mail van de provider waaruit blijkt dat de factor "begrijpend lezen" daar nog uitgevonden moet worden.

:wink:

Gesloten