LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TNT bezorger vervalst handtekening

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Unit106
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 nov 2008 12:31

TNT bezorger vervalst handtekening

Ongelezen bericht door Unit106 »

Voor de Track en trace applicatie van TNT is mijn pakket afgeleverd op mijn adres op vrijdag en heb ik daar voor getekend. Ik heb echter niemand aan de deur gehad, heb geen medebewoners en de handtekening die is geplaatst is niet van mij. Kortom, iemand anders heeft getekend voor mijn pakket.

Uiteindelijk komt er op dinsdag een wit busje zonder TNT uiterlijk voor de deur gereden met een persoon zonder TNT kleding die mijn pakket als nog af levert. Een sub contracter van TNT dus. Blijkbaar heeft deze sub contractor getekend voor mijn pakket en vervalst daarbij mijn handtekening! Zo gaat TNT blijkbaar om met pakketten waarvoor getekend moet worden ...

Fredso
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 nov 2008 13:05

Re: TNT bezorger vervalst handtekening

Ongelezen bericht door Fredso »

Het klopt dat er TNT bezorgers rondlopen welke een pakket niet op het afleveradres kunnen afgeven buurtbewoners handtekeningen op naam van de geadresseerde laten 'vervalsen'. De bezorger vraagt aan een buurtbewoner om de naam van de geadresseerde op hun aftekenlijst te noteren en een soort handtekening te verzinnen. Op deze wijze is er ook voor mij een pakket aangenomen door mijn overburen. Terwijl op het pakket duidelijk 'alleen op huisadres afleveren' te lezen valt.

Ik ben het met deze fraude praktijken niet eens. Wat nu als een buurtbewoner een pakket achterover drukt? Vaak wordt er geen afleverbonnetje in de bus gedaan. dan is het afwachten tot je buurtbewoner het pakket af komt geven.

TNT stop met deze praktijken!!!!!

Tim2005
Berichten: 26
Lid geworden op: 07 sep 2005 17:23

Re: TNT bezorger vervalst handtekening

Ongelezen bericht door Tim2005 »

Eigenlijk heel simpel. Zeg tegen TNT dat het niet jouw handtekening en stuur eventueel ook meteen een kopie van je ID mee. Laat TNT dan maar bewijzen dat het jouw handtekening is...

Ze checken uberhaupt nooit je ID, dus altijd prijs en mag TNT de boel vergoeden.

Gesloten