LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] apothekersassistent opleiding nti/loi

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
koopmans_m
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 nov 2008 16:19

apothekersassistent opleiding nti/loi

Ongelezen bericht door koopmans_m »

Ik wil graag een thuisstudie apothekersassistente gaan doen. Heb al een hbo sph opleiding maar wil heel iets anders gaan doen. Inmiddels werk ik bij een apotheek als hulp. Ik lees nergens op het net iets over deze opleiding via loi/nti. Heeft iemand ervaring, ik hoor het graag.

Zolo
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jul 2009 12:28

Re: apothekersassistent opleiding nti/loi

Ongelezen bericht door Zolo »

Deze opleidingen kunnen goed zijn, maar schieten vaak tekort met ervaring opdoen in de praktijk. Hebben vaak een slechte naam bij apothekers. Kijk ook uit dat het geen opleiding is die een basisdiploma of zoiets uitgeeft. Dit zijn dan maar een paar theoriestukjes uit de opleiding. Je hebt echt een erkend diploma Apothekersassistent nodig om aan de slag te mogen.

Als je wilt weten of het beroep van apothekersassistent bij je past vul dan eens de online test in www.sbaweb.nl/beroepentest
Hier vind je ook tips voor verder te nemen stappen.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: apothekersassistent opleiding nti/loi

Ongelezen bericht door dhc »

Denk je niet dat TS inmiddels al een beslissing heeft genomen? Ikzelf ga niet bijna 9 maanden op een antwoord wachten....

Gesloten