Loesje, het valt me op dat je steeds wel erg voor de kant van Obvion kiest. Werk je er soms ? Of heb je misschien te doen met die arme bankiers ?
Wat is dit voor een onnodige persoonlijke aanval?
Dit is een openbaar forum, en dat betekent dat ieder zijn mening ten beste mag geven, lijkt mij. Als er berichten staan die je raken, zoals je kennelijk met het bericht van Loesje2 ervaart, reageer dan inhoudelijk.
Een persoonlijke aanval is laag, en leidt de aandacht af van de inhoud, een veelgebruikte tactiek om de boodschapper te beschadigen. (argumentum ad hominem).
@Makaja
Ook hier geldt hetzelfde, wie ben jij om te bepalen wie wat in deze topic plaatst?Verder wil ik ook geen opmerkingen lezen dat we zelf voor een variabele rente hebben gekozen en dat een eigen gekozen risico is. Dat heeft niets te maken met de verhoging van de opslag.
Om even in te gaan op variabel of vast, en of dat al dan niet met de opslag te maken heeft, ik denk dat het er wel degelijk mee te maken heeft, immers deze opslag is alleen dan te wijzigen door Obvion, zo blijkt, bij een variabele rente. Bij een vaste rente is dat niet het geval.
Dus is er wel een oorzakelijk verband.
Is het overigens geen optie om de rente vast te zetten? Wat is daar het eventuele bezwaar van, behoudens een hogere rente?
groet,
Jack