LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De 'warme' Douche onterecht?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Fredso
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 nov 2008 13:05

De 'warme' Douche onterecht?

Ongelezen bericht door Fredso »

Het uitreiken van de warme douche werpt vraagtekens op. Wordt er door de redactie van Radar wel gekeken naar de belangen tussen de uitreiker en de ontvanger?

In een uitzending van Radar wordt een warme douche uitgereikt aan een mevrouw van een drukkerij. Zij had materiaal ter beschikking gesteld voor een gehandicapte jongen. Op zich niets mis mee. Echter ik hoorde dat de mevrouw van de drukkerij de jongen persoonlijk uit haar vriendenkring kent.... Is hier dan geen sprake van goedkope reclame?

Zo'n warme douche wordt zo wel een ijskoude!

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: De 'warme' Douche onterecht?

Ongelezen bericht door jor »

Ik vind dat een goede vraag! Er worden over het algemeen een stuk meer warme douche's uitgedeeld dan koude en soms bekruipt mij ook het gevoel of het allemaal wel zo spontaan is.

Mvg Jor.

arieltje
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 nov 2008 18:48

Re: De 'warme' Douche onterecht?

Ongelezen bericht door arieltje »

Jammer dat er zo over gedacht wordt. Wij, de ouders van dit jongetje kenden tot het telefoontje de gehele drukkerij niet.

Wij vinden het dan ook heel jammer dat er zo gereageerd word.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: De 'warme' Douche onterecht?

Ongelezen bericht door jor »

Ik reageer niet op U geval in het bijzonder. Over het algemeen vind ik toch dat men bij de Tros wel degelijk goed moet nagaan of het klopt,het is namelijk een prima reclame en nog gratis zendtijd ook.Er zullen helaas bedrijven zijn die ook hier misbruik van ( kunnen ) maken.

Mvg Jor.

Fredso
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 nov 2008 13:05

Re: De 'warme' Douche onterecht?

Ongelezen bericht door Fredso »

Beste Arieltje,

Het is wel heel toevallig dat u op dezelfde dag reageert van de plaatsing van mijn bericht. Ik betwijfel dan ook of u daadwerkelijk de ouder van de jongen bent. Ik heb uit betrouwbare bron dat de familie van de jongen wel goed contact heeft met de mevrouw van de drukkerij. Er zijn ook vraagtekens te zetten bij de hele toekenning van de warme douche bij dit betreffende bedrijf.

Als u wel de ouder bent van de jongen had u bij vrijwel elke drukkerij of groothandel welke het materiaal levert aan kunnen kloppen met een positief resultaat. Als ik het materiaal voorhanden gehad zou hebben, had u dit ook kostenloos van mij kunnen krijgen.

Dit riekt naar goedkope reclame voor de drukkerij! Bij deze drukkerij kom je niet zomaar uit. Je moet er echt naar zoeken daar dit bedrijf voornamelijk met mailings naar bedrijven reclame maakt.

Groeten.

Radar
Site Admin
Berichten: 5518
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: De 'warme' Douche onterecht?

Ongelezen bericht door Radar »

U punt is duidelijk. Ik kan u echter verzekeren dat alle douches zorgvuldig geselecteerd worden en dat hier geen sprake is van vals spel.

Met vriendelijke groet,

TROS Radar

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: De 'warme' Douche onterecht?

Ongelezen bericht door jor »

Bedankt dat Tros Radar in dit topic reageerde, het geeft dan een stukje zekerheid dat hier wel goed op word gelet.

Gesloten