LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Playco/ Playcollect

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Knarf753
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 okt 2008 21:41

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door Knarf753 »

deurwaarder,

Ik ben een keer mijn spullen daar gaan halen , want als ik op hem had moeten wachten had ik nu nog niets.
Het was in een garage die ingericht was als een winkel op de Naamsesteenweg, 3001 Heverlee. De nummer kan ik niet direct terug vinden. Als ik het vind zal ik het doorgeven.

de deurwaarder
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 okt 2008 19:07

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door de deurwaarder »

Bedankt voor je info, kan ik meteen het formulier verder invullen.
Kan er met mijn pet niet bij dat als je spullen in "winkel" hebt staan je ze gewoon niet verstuurd.

esther99
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 aug 2008 16:38

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door esther99 »

@deurwaarder!

Lees mijn stukje nog eens door, dat ik enkele weken geleden gepost heb. (het lange stuk)

Lees vooral goed door, wat ik als "betalingsomschrijving" moest zetten.

Een beetje speurwerk, zal je nog wel wat opleveren. Ik kan helaas niet concreter zijn, omdat persoonlijke gegevens, zoals emailadres, woonadres etc. van playco niet mag vermelden op deze site!

koperke
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 okt 2008 22:49

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door koperke »

op algemeen verzoek nog maar eens

Er is geen bedrijf van speelgoed of wat dan ook gevestigd in heel Heverlee, nergens maar dan ook nergens vind en vond ik er een jaar geleden iets van terug.

Op het adres dat wordt vermeld zit helemaal geen enkel bedrijf, het laatste was een garage en daarvoor een schoonmaakbedrijf, een schroothandelaar en een expertisebureau gedurende ruim 25 jaar.

Het heeft dus geen zin deurwaarder, trouwens wat zouden zij moeten doen met jouw bestelnummer, behalve helpen of de vraag stellen om te zien dat het correct is ?

Je echte naam is alleszins geen Johan, want bij Toys+ en die mensen kende ik goed heeft men geen Johan als klant in Nederland en er zijn maar een 50-tal in heel Nederland !
Of je liegt dus dat het niet meer mooi is

Knarf753: kan je een datum geven waarop je daar zou zijn geweest om op te halen ? Moet een eeuwigheid geleden zijn.

@esther: adressen doorgeven waarop niemand woont, heeft nog minder zin; hoe moet je daar nu iemand bereiken.

Verder kan ik volgens al wat ik kan terugvinden over jullie "fabels" en "verzinsels" nog steeds maar weinig verkeerd besluiten.

volgens mij zouden ze dit beter schrappen, want het lijkt me vanaf het begin een misplaatste grap te zijn, niemand kan dit topic nog serieus nemen toch ?

Iedereen zag hier de voorbije weken spoken en las hier spookverhalen over een grote boeman die ze dan maar de naam van iemand die ooit wat verkocht aan een paar Nederlanders (jaren geleden onder de naam Playcollect dus: heb ik trouwens niets van teruggevonden, maar was het begin van het topic, zo blijkt.
Die heeft dan alles verkocht in 2006 al en is wellicht dood of met de noorderzon vertrokken.

Mijn baas las daarnet even mee op dit forum, we hebben ons al geweldig geamuseerd, hij "dreigde" zelfs met mijn ontslag als ik niet onmiddellijk mijn ID kon voorleggen met daarop mijn echte naam, want hij geloofde me al niet meer hahhahahahahahahahahahhaahhaahhaha

we bleven er bijna in, maar goed begin van de week alleszins, na een toch wel ietwat droevig weekend,

een mens moet al eens kunnen lachen...

en ik begin alleszins niet onder een andere nick, zoals iedereen hier doet hoor...

ik ga toch elke week eens een kijkje komen nemen, is een goeie opkikker voor de maandagmorgen !

Nog veel liegplezier...

de deurwaarder
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 okt 2008 19:07

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door de deurwaarder »

Wie ben jij wel niet om mij te vertellen dat ik geen Johan heet. Heb je nog nooit gehoord van doopnamen, je kent het wel meerder namen krijgen bij je geboorte. Het hoeft dus helemaal niet zo te zijn de de eerste lekker van je voorletters je echte naam is die je gebruikt maar vaak vragen ze daar wel om.
Ben blij voor je dat je ontzettend hebt gelachen om ons. Jouw ochtend zal vast niet zo mooi begonnen zijn als bij mij.

Maar zo te lezen heb je wel hele nauwe banden met Toyplus. Ik zou toch niet iedereen in mijn administatie laten kijken om op zoek te gaan naar een naam of die toevallig een klant van je is. En misschien woon ik wel helemaal niet in Nederland. Want dan heb je mijn mailtjes niet goed gelezen :lol:

de deurwaarder
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 okt 2008 19:07

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door de deurwaarder »

Bedankt Esther voor je informatie. Hier kan ik wel wat mee.

Fabel
Berichten: 211
Lid geworden op: 11 nov 2006 14:45

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door Fabel »

Koperke,
je zou toch weg blijven alhier?
betekent dat dat je.............gelogen hebt?

het zou toch niet?
Je bent en blijft een gierend ventje

Lordpoofs
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 mar 2008 14:49

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door Lordpoofs »

Nou stond mooi voor niks met mijn funpas te zwaaien bij de ingang van EuroDisney op zaterdagochtend.
Gelukkig kreeg ik wel korting met mijn Donald Duck clubpas.
Ongeloofwaardig he?
Net zo ongeloofwaardig als de fabeltjes die onze Playmobilkneus ophangt aan zijn klanten die nooit hun speelgoed tegemoet zien.
Oplichter! Scheer je weg!

pipo45
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 aug 2008 17:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pipo45 »

zou koperke in de zak van sinterklaas zijn beland?of geloofde hij zijn eigen leugens niet meer?

pipo45
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 aug 2008 17:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pipo45 »

op de site van ecc in belgie staat dat playco en consorten zijn afgesloten
lang leve het ecc belgie :D

koperke
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 okt 2008 22:49

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door koperke »

allez alle idioten zijn weer eens leuk aan het doen geweest

wat een domme opmerkingen allemaal

Johan, de Nederlander met de naam die geen naam is, maar wel een doopnaam, en die dan weer niet in Nederland woont, het is gigantisch lachen geblazen, met al die valse beschuldigingen en verkeerde veronderstellingen.

En ik hoef nergens in te kijken, ik telefoneer of email even en ik weet genoeg...

Mijn vermoeden is bevestigd: het is een leugenaar onze vriend Johan.

maar never mind, ik heb er niks meer of minder aan tenslotte...

lordpoofs; je doet belachelijk: zo'n pass bestaat helemaal niet, dus waarom dan zo idioot reageren ?
Is dat echt je hoogste niveau ?
Volgens mij kan je Disneyland niet eens vinden, al stond je voor de ingang, dan nog herkende je het niet.

En wat doet Disneyland nu in dit topic: ga je die nu ook lastigvallen of heb je daar ook dingen besteld die je niet kreeg ????

jongens, jongens, leer eens wat niveau

@pipo45: er is niks afgesloten door het ECC hoor, dat zijn gewoon bewuste, vrijwillige keuzes om niet meer op dit idiote zeikforum te moeten verschijnen... ach ja, het echte bedrijf met de echte web shop blijft mooi buiten schot, dat is al heel wat met al die zeikerds die denken dat ze PI zijn en alles gevonden hebben.

Bovendien keek ik op de site van het ECC: er staat niets op over "consorten"

Fabel
Berichten: 211
Lid geworden op: 11 nov 2006 14:45

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door Fabel »

Koperke,

je zou toch klaar zijn hier?
waarom kom je dan steeds terug?
heb je tijd over omdat je bestelde en betaalde producten toch niet op voorrraad hebt of niet gaat inkoperken en je ze toch niet kan inpakken en versturen naar de klanten?
Of ben je iemand met een hele grote mond met stoere uitspraken maar die niets klaarmaakt?

Geef t op, niemand trapt meer in je zichzelf tegensprekende verzinsels en je tirades , het is gedaan met Playco en de opvolgers. Je hoeft hier niet meer op te reageren, dat heeft toch geen zin, de waarheid is duidelijk....
steek je energie maar in je verweer naar de wet ipv hier de stoere kerel uit te hangen, missie mislukt..
Volgende keer maar op een eerlijke manier aan je centen komen? Beerputleger met je blote handen of zo, echt iets voor jou..

pipo45
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 aug 2008 17:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pipo45 »

beste koperke:natuurlijk blijft het moederbedrijf buiten schot,omdat daar nergens iets te vinden is op het net.je zou het niet hier kunnen onthullen want zo een held ben je natuurlijk niet!heb je trouwens niet iets beters te doen[bv werk] dan hier je te laten horen?of is forums vullen je dagtaak? die funn+pass die je nergens kunt gebruiken?je hoeft mij niet meer te benaderen met je mooie emailtjes met plaatjes die je van internet geplukt hebt.echt nep dus. :!:

pipo45
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 aug 2008 17:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pipo45 »

beste koperke:dus die funn pass bestaat niet?zal ik onthouden.er word dus niets meer aan je betaald.vorm van zakken vullen.iets anders kun je niet toch?

koperke
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 okt 2008 22:49

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door koperke »

hey grote losers allemaal

nog steeds op het verkeerde spoor ?

jullie denken zelfs dat ik er echt iets mee te maken heb

bij deze is het bewijs weer eens geleverd wat een vervelend-forum dit wel is

allemaal sukkelaars, jullie gaan straks nog echt geloven dat er iemand van zo'n bedrijf echt zou reageren hier

tsjonge toch, erg zielig hoor...

trouwens als je de registratiedata van playco en toysplus bekijkt, weet je genoeg, ze zijn gewoon niet meer verlengd en de domeinnamen zijn straks weer vrij voor gebruik, dan kunnen jullie zelf mensen gaan oplichten, daar weten jullie werkelijk alles van.

mijn baas kon er weer hartelijk om lachen... en heeft mij al gevraagd voor z'n beerput te legen, hahahaha

ik werk propertjes aan de pc en met pen en papier, en mijn verstand, dat ik gelukkig nog niet kwijt ben zoals Fabel of Pipo45, NICO71; player en al die nicknames die van 1 persoon of 1 groepje concurrenten zijn.

Wij hebben vandaag nog voor een 50-tal personeelsleden een nieuw lidmaatschap ingeschreven, weer een groot aantal jonge gezinnen dat veel geld gaat besparen, geweldig voor hen...

@player
dat ben jij die mensen vermoord voor een doosje playmobil ?
the playmobil-killer zou een betere nick zijn misschien ...

er ging een tv-programma komen toch met alles erop en eraan, met Oprah Winfrey, en zo zeker ?

Ik denk dat jij je brandweerkazerne nooit zal krijgen hoor, ik zou ze ook niet verzenden naar iemand die mijn personeel wil uitmoorden en dat alvast uit op het ogenblik dat de termijnen niet eens zijn verstreken... Sorry, maar er geldt zoiets als beleefdheid en dan mag je al eens zeggen tegen iemand dat ie de pot op kan, maar met echte moordplannen rondlopen, is echt ziek hoor

van mij krijg je sowieso niks, maar goed, ik moet jou ook helemaal niks, dus ik heb makkelijk praten he.

Misschien gewoon een vriendelijke mail sturen: je excuses aanbieden en in het openbaar op een forum zoals dit zeggen dat je totaal verkeerd bent en dat je absoluut niet in je recht was om wat dan voor dreigement te formuleren.

Ik ben er zeker van dat jij het enkel te wijten hebt aan jezelf.

De huidige beheerders van dat zielige klantengroepje uit Nederland, zijn geweldige mensen, met de allerbeste connecties... ik ben er zeker van dat zij doen wat ze kunnen om iedereen die normaal reageert te helpen, maar bedreigd worden door mensen die niet eens iets bij je gekocht hebben, dan ga je toch niet plots alles doen om die te helpen ?

Iedereen mag mij om hulp vragen; ik steun alle goede doelen en verenigingen waar ik achter kan staan, maar dan moeten ze niet dreigen want dan doe ik niets meer, zo eenvoudig zitten mensen vaak in elkaar.

Dat heet psychologie maar is wellicht te hoog gegrepen voor iemand die na een weekje wachten al een massamoord wil plegen met voorhamers...

Verkoop je voorhamer, koop een doosje playmobil in de winkel en geef het aan je zoon of dochter, en hou je kop, dat is misschien het beste.

koperke
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 okt 2008 22:49

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door koperke »

pipo45

wat ik weet is dat er geen fysieke pass is voorlopig, ik heb die alleszins nog niet gezien, of er nog niets van gehoord.

de pass is een DIGITAAL INSTRUMENT, geen kaartje dat je in hand kan houden, misschien begrijp je het beter als ik het zet !

Als je geen pass hebt geregistreerd, dan kan je niet met voordeel kopen, zo eenvoudig is dat.

Dat begrijpt een baby van een jaar al !

Lordpoofs
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 mar 2008 14:49

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door Lordpoofs »

Wij hebben vandaag nog voor een 50-tal personeelsleden een nieuw lidmaatschap ingeschreven, weer een groot aantal jonge gezinnen dat veel geld gaat besparen, geweldig voor hen..
Als je geen pass hebt geregistreerd, dan kan je niet met voordeel kopen, zo eenvoudig is dat.
Zeg staan er nog vacatures open bij jullie?
Ik wil ook zo'n pass Kopertje!

de deurwaarder
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 okt 2008 19:07

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door de deurwaarder »

Het is maar goed dat jij niet aan spelletjes op tv mee doet en moet raden wie wie is. Want je slaat de plank toch mooi mis koperke.

Trouwens wanneer ik mijn spullen thuis gestuurd ga krijgen zal ik zeker hier op het forum vertellen dat ik ze thuis heb gekregen. Ik zou me daar zeker niet voor schamen. Maar ja zover zijn we nog niet want de heren zijn weer eens niet te bereiken en heb mijn spulletjes nog steeds niet.

Oja by the way ik woon niet in Nederland dus weer sla je de plank mis want dat is toch een leugen??

de deurwaarder
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 okt 2008 19:07

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door de deurwaarder »

Ja ja eindelijk een beetje media rond om toyplus en wel in het nieuwsblad.be
Misschien zijn de heren een beetje bang geworden want de website en het email adres doet het ook ineens niet meer. Wordt het te warm onder je voeten Koperke en dan bedoel ik dit wel letterlijk.

Johan (doopnaam speciaal voor Koperke )

esther99
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 aug 2008 16:38

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door esther99 »

@ deurwaarder

Waar kan ik het stukje van de krant ergens lezen? Staat het nog op internet of zo?

Gesloten