LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Atag MC4111L of Pelgrim MAG 690/691?

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Lurf
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:45

Ervaringen met Atag MC4111L of Pelgrim MAG 690/691?

Ongelezen bericht door Lurf »

Ik overweeg al een tijdje om een Atag MC4111L combimagnetron aan te schaffen. Hij heeft in principe de functies en uitrusting die ik wil, de bediening lijkt mij op grond van de handleiding redelijk eenvoudig en past qua uiterlijk het beste bij de andere apparatuur in mijn keuken. Ik kan alleen geen enkele recensie vinden van het apparaat, terwijl ik toch wel benieuwd ben hoe hij in de praktijk bevalt. Is er iemand die dit apparaat (of een identieke Pelgrim MAG690 of MAG691 heeft en wat gebruikerservaringen kan posten (hoe goed is de ovenfunctie? warmt hij bijvoorbeeld snel op?).
Laatst gewijzigd door Lurf op 10 nov 2008 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Ervaringen met Atag MC4111L of Pelgrim MAG 690/691?

Ongelezen bericht door D1RK »

Het is door een bekend merk gemaakt product wat meestal wel duurder maar zelden beter is!

Bij reparatie moet ik als monteur opzoek naar echte merk en onderdelen dus ik zou liever een Echt Merk kiezen als Bosch, Siemens of Miele die ook deze leverden!

Atag is een merk voor inbouwkeukens die vele dingen elders laten maken!
Prima, maar als je later problemen hebt niet klagen als de reparatie langer gaat duren wegens lastig te vinden gegevens!

Lurf
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:45

Re: Ervaringen met Atag MC4111L of Pelgrim MAG 690/691?

Ongelezen bericht door Lurf »

@D1RK: dat atag (behalve gaskookplatenl) niets zelf maakt weet ik ook. Mijn voorkeur gaat ook wel uit naar het origineel, maar van dit apparaat heb ik de OEM niet kunnen achterhalen. Als jij die toevallig wel weet hou ik me aanbevolen. Bosch en Siemens heb ik wel naar gekeken, maar ik vond de bediening niet prettig. Miele maakt volgens mij zelf ook geen combi's.

Gesloten