Op deze site http://www.savesupply.nl/ wordt het zgn. product "POLOWER" aangeprezen. Dit apparaat wordt ergens in een wandcontactdoos gestoken en zou dan eenvoudig tot 30% electrische energie besparen.
Als deskundige heb ik alle beweringen uitgeplozen en doorgespit. Ben tot de conclusie gekomen dat er meerdere onzinbeweringen op de site staan en dat er geen enkele correcte onderbouwing voor de besparing bestaat.
Dit heb ik ook aan het save-supply team gemaild. Hun reactie was dat "het wel zou werken en dat ik een gratis demo-exemplaar zou ontvangen".
Op die laatste aanbieding ben ik ingegaan (nieuwsgierig als ik ben). Helaas heb ik nu 3 weken later nog geen enkel demo-POLOWER van dit team ontvangen.
Naar mijn idee is dit afzetterij; je betaalt en krijgt in het beste geval een niet werkend apparaat opgestuurd. Als je al iets ontvangt...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waarschuwing voor de "POLOWER"
-
Re: Waarschuwing voor de "POLOWER"
Maar deze graris reclame levert je wel een 2e exemplaar op ![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Re: Waarschuwing voor de "POLOWER"
Gek h, de site van savesupplie is ineens verdwenen. Jammer, was leuk geweest als iets dat te mooi is om waar te zijn toch werkte.