Ik ben al jaren klant bij Vodafone. En nu wilde ik mijn contract verlengen naar een basis abonnement 27,50 met een nieuwe GSM (Nokia N95 8gb). Want mijn huidige sim-only abonnement zou op 28 september 2008 aflopen. Ik heb de bestelling op 22 augustus 2008 geplaatst online bij Vodafone.
Maar tot op heden (6 november 2008) nog geen telefoon ontvangen.
Inmiddels heb ik van alles geprobeerd. Wel 30 keer gebeld met het call center waneer mijn telefoon zou worden verstuurd. Kreeg steeds als antwoord dat dit binnen enkele dagen zou gaan gebeuren, maar dat er distributieproblemen waren geweest en dat het iets langer kon duren. Maar ja, dat gelooft niemand meer na een paar weken......! Vervolgens krijg ik te horen van het call center dat ze mij verder niet kunnen helpen en dat het echt een fout is van het distributiecentrum, die ze niet mogen bellen, etc.
Inmiddels heeft mijn huidige telefoon het begeven (eind september) en had ik dus dringend een andere telefoon nodig. Ik heb dus bij Hi dezelfde telefoon besteld en na 3 dagen al in huis.
Sinds die tijd probeer ik tervergeefs mijn abonnement bij Vodafone op te zeggen. Ik stuur een aangetekende brief en krijg als antwoord een brief terug dat ik niet middels een brief kan opzeggen. En dat terwijl juist in de algemene voorwaarden staat dat dat de procedure is. Inmiddels krijg ik wel al facturen voor het abonnement en voor een telefoon (125,- euro) die ik nooit ontvangen heb. Zelfs de facturen zijn foutief, aangezien ik een aanbieding had waarbij ik de telefoon voor 26 euro zijn krijgen.
Heb afgelopen maandag op internet bij vodafone een nieuwe procedure voor het opzeggen van een abonnement gevonden. Dit staat er pas sinds kort op! En ik kan nu ook een opzegformulier faxen. Dus dat maar gedaan, maar nog steeds geen reactie.
Aangezien Vodafone niet kan leveren wat ze beloven en hun afspraken niet nakomen. Wil ik per direct (en dus niet over 3 maanden) en kostenloos van het abonnement af. Maar ik krijg het niet eens voor elkaar om gewoon mijn abonnement op te zeggen.
Ik weet niet meer wat ik hieraan kan doen. Heeft iemand dit wel eens meegemaakt en misschien tips voor mij?
Tevens moet mij van het hart dat ik vind dat Vodafone een slechte service geeft of eigenlijk geen service. En dat het bedrijf zeer slecht te bereiken is. Op geen enkele brief staan namen of telefoonnummers waarop vodafone te bereiken is. Behalve het call center nummer. Het lijkt wel of ze wat te verbergen hebben......
Ik hoop dat iemand tips voor me heeft
Met vriendelijke groet,
Nikky1000
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone: niet leveren nieuwe GSM; wel betalen!
Re: Vodafone: niet leveren nieuwe GSM; wel betalen!
Als je hier aangeeft van Vodafone af te willen, word je niet geholpen door Web 'relations'.
Goh, zouden ze echt zo laf zijn?
Zegt meer over Vodafone, dan over mij.
Zegt meer over Vodafone, dan over mij.
Het zegt alles over Vodafone, dat bedoelde ik er ook mee te zeggen.
Ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Ik hoop toch dat Radar hier binnenkort weer eens aandacht aan gaat besteden in het programma. Wil graag hier mijn zegje over doen.
Ik hoop toch dat Radar hier binnenkort weer eens aandacht aan gaat besteden in het programma. Wil graag hier mijn zegje over doen.
-
@nikky1000
Stuur, als je dat wilt, even een mailtje naar vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com. Dan ga ik uitzoeken wat ik voor je kan betekenen.
Antoine
Vodafone Web Relation
Stuur, als je dat wilt, even een mailtje naar vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com. Dan ga ik uitzoeken wat ik voor je kan betekenen.
Antoine
Vodafone Web Relation