Je begrijpt het echt niet, is het wel? Dit heeft niks met phishing te maken. Lees zelf maar eens op Wiki wat dat is, wellicht zul je dan niemand meer zo'n domme opmerking toesturen.Beste man.. Dat noemen wij phishing mail. Je kunt je wachtwoord ALLEEN op de website veranderen. En wij sturen geen mailtjes met een link om je wachtwoord te wijzigen. Zoiets zal nooit van ons afkomen, ook al weet je zeker dat ONZE email adres daar boven staat. Ga maar eens op Wikipedia kijken wat Phishing mail is. Dat zal vast wel genoeg zeggen.
Maar dat jullie het bij Ziggo niet begrepen -in tegenstelling tot de 95% van de websites waar ze het wèl via geautoriseerde email doen- was me inmiddels al wel duidelijk.
Ga zo door, dan houden jullie (van de "help"desk) de komende jaren werk zat.
....Als er dan tenminste nog klanten overblijven....
Nu snap ik ook waarom Ziggo steeds bedrijven overneemt: op een bepaald moment zijn de oude klanten het zat en stappen gewoon over.
Zo zie je maar, voor alles is een verklaring.
Tenslotte: je zei in een post hierboven dat jullie het nu een stuk rustiger hebben. Hoe kan het dan dat de beantwoording van een vraag (gisteren ontvangen) nog bijna 1 maand duurt? Duurde dat vroeger 2 maanden dan?
Overigens was het ook nog eens een antwoord waar je niks aan hebt.