LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Chantage door Rabobank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Henri42

Re: Chantage door Rabobank

Ongelezen bericht door Henri42 »

KIZ zit de zaak te stangen, de RABO bank opereert echt anders en zal blij zijn om Kiz als klant te lozen :D :o :lol:

HoleOne

Ongelezen bericht door HoleOne »

Mijn ervaringen met de RABO Bank zijn redelijk positief in vergelijking met de ING - en Postbank. :wink:

sandrap23

Ongelezen bericht door sandrap23 »

Hallo KIZ,

Ik weet dat dit inmiddels een oud onderwerp is, maar ik ken je probleem.

Het is ons ook eens overkomen. We kregen toen een brief van de Rabobank dat er saldotekort was en dat het voor een bepaalde datum aangevuld moest worden. Dit deden wij ook, echter 1 dag te laat.
Wij dachten dat er verder niets aan de hand was, dus dat daarmee alles opgelost was. Echter kregen wij aan het eind van de maand allemaal rekeningen terug, omdat deze niet betaald zouden zijn. Vervolgens hebben wij de Rabobank om uitleg gevraagd en toen bleek inderdaad dat de rekening geblokkeerd was. De rekening wordt echter zodanig geblokkeerd dat je er zelf niets van merkt. Alleen de automatische incaso's worden geweigerd, maar je kunt zelf wel geld opnemen.
Wij hebben vervolgens aangegeven dat dit een verkeerde manier van blokkeren is, omdat je het zelf niet merkt, pas als je de rekeningen terug krijgt (dus een maand later).

De reactie van Rabobank was hierop: De blokkade is een bescherming voor jezelf zodat je niet verder in het rood komt.

Mijn mening: Als je de rekening wil blokkeren, blokkeer hem dan dat je het ook zelf tijdig merkt, desnoods door hem volledig te blokkeren zodat je ook zelf geen geld meer kunt opnemen. Want dit is een verkeerde aanpak.

Gesloten