LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] computeridee.aktie 5 computers zonder winaars!

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
dinaira

computeridee.aktie 5 computers zonder winaars!

Ongelezen bericht door dinaira »

Hallo allemaal wat een leuke (nep)aktie van computer idee,
ze vierden ongeveer een maand geleden het 5 jarig bestaan.
Met in hun magazin een aktiekaart die je een week lang in je auto op je achterraam of op de voorruit van je woning kon plakken en dan zouden er zo gezegd medewerkers gaan spotten en daaropvolgend zouden er 5 winaars een complete computer kunnen winnen van dell.
Helaas berust deze aktie niet op de werkelijkheid omdat ik naar het kantoor heb gebeld van computer idee. En daar werd verteld als eerste begrepen ze niet welke aktie en daaropvolgend aktie "o daar is niets van bekend"
Ik vraag daarop waneer komt er een uitslag op de internet site of in het tijdschrift van computer idee.
Ik denk dat het toch wel bekend zou moeten zijn bij iemand daar op hun kantoor maar helaas wist volgens de dame aan de telefoon daar niemand iets van.
Leuk hoor aleen maar voor de reclame!
Neppers zijn het.
Zijn er nog mensen die wel iets van deze (aktie) af weten in nederland of fabeltjesland?
Ik hoop iets te horen, en de groetjes maar weer aan iedereen behalve u raad het al niet aan de computer ideetjes.

Tom

Re: computeridee.aktie 5 computers zonder winaars!

Ongelezen bericht door Tom »

:evil: Ook ik heb meegedaan aan hun prijsvraag.
Omdat ze 5 jaar bestaan kon je een van de 3 computers winnen..
U raad het al, op mailtjes wordt niet gereageerd en op de beloofde termijn staan geen winnaars in hun magazine vermeld.
Conclusie; wel abonnees erbij maar lekker niks uitkeren!

Chris de Boden

Ongelezen bericht door Chris de Boden »

Ik ben op zowat alle computerbladen geabboneerd en ik vind computeridee een amaturistisch blad.
Ik loop al een poos rond om mijn abbo op te zeggen.

Johnny Hoogstra

Ongelezen bericht door Johnny Hoogstra »

Dat je daar dan nog zo lang over moet nadenken

Bennie

Ongelezen bericht door Bennie »

Inderdaad... als je op zowat alle andere computerbladen bent geabonneerd heb je na 1 nummer Computer Idee! toch wel door dat dat tijdschrift bedoeld is voor de beginnende computeraar (bij voorkeur 55+)...

Maar goed, daar gaat het niet over. Het is gewoon nep dat ze een prijsvraag uitschrijven en dan uiteindelijk niks uitkeren.

Ron

Ongelezen bericht door Ron »

Het blad hangt tegenwoordig ook aan elkaar van de sponsors en derhalve zijn veel ertikelen en tips ook niet te vertrouwen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn abbo is reeds lang opgezegd...............

t3q

Ongelezen bericht door t3q »

Vrij nutteloos allemaal computerbalden. Blijkbaar heb je internet toegang dus kan je die bladen ook op internet lezen. Scheeld weer wat eurotjes per maand ;)

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben wel een gelukkige winnaar van 1 van de computers.
Maar ik wild eniet met naam en toe naam genoemd worden in het blad,
en daarom ben ik ook niet vermeld.!!!!

Gesloten