LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
linny0908
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jun 2008 21:15

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door linny0908 »

als iemand er wat mee gaat doen laat het weten ik zal zeker helpen hun aan te klagen er zijn wel heel veel mensen met dit probleem mischien kunnen we daar wat mee doen

scarface1
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jul 2008 18:30

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door scarface1 »

6464, 5028 en 4050 diensten voor altijd stopzetten?
http://www.mobileguardian.tv/form.php?country=NL

Dit kreeg ik zowaar van de 6464 dienst toegezonden, waarschijnlijk omdat ik een beetje boze mail had geschreven.

Je kan ook de mail box van celldorado volspammen, het helpt ! na 2 mail was mijn zoon overal vanaf.

[email protected]

Deel van hun mail naar mij :Wij stellen u in de gelegenheid gebruik te maken van Mobileguardian. De Mobileguardian geeft u de mogelijkheid om het telefoonnummer van uw kind te blokkeren voor een eventueel toekomstige aanmelding voor onze diensten. U kunt de Mobileguardian vinden op www.mobileguardian.tv. U dient de telefoon van uw kind bij de hand te hebben voor de bevestiging van de aangevraagde blokkering.
Aan deze blokkeringsdienst zijn uiteraard geen kosten verbonden.

Karinjuli1966
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jul 2008 10:51

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door Karinjuli1966 »

Ik kreeg zojuist ineens een sms terwijl ik NOOIT een ringtone heb aangevraagt of what ever. Dit is de sms: (overigens twee keer ontvangen in 5 minuten tijd)

Antwoord nu OK naar 6464 om je gratis ringtone te ontvangen! nl.celldorado.com
Stuur OK naar 6464! Stoppen: stop. 3 ringt. p.w., max 6 sms 150c pob.

Raden jullie me aan om STOP te sturen of om gewoon niets te doen?
Groetjes Karin

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Ik zou stop sturen en vervolgens bij:

http://www.smsdienstenfilter.nl/

smsdiensten blokkeren, om verdere narigheid te voorkomen.
Stoppen: stop. 3 ringt. p.w., max 6 sms 150c pob.

Raden jullie me aan om STOP te sturen of om gewoon niets te doen?
Groetjes Karin

Karinjuli1966
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jul 2008 10:51

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door Karinjuli1966 »

Okee, bedankt.
Ik had ook al ff verder gelezen en heb een klacht ingediend bij opta en een boze mail gestuurd naar celldorado.
Ben benieuwd of ik reactie daar krijg.

Brenny
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jul 2008 12:48

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door Brenny »

Dat 6464 is inderdaad een grote oplichterij..
Ik ben een student en heb het dus al niet erg breed.
Ik let altijd erg goed op me telefoonrekening, heb er ook nog nooit meer dan €5 boven gezeten. Vorige week kreeg ik mijn telefoonrekening binnen. Toen bleek het dat ik 19 smsjes heb verstuurd naar een informatiedienst?? Ik kreeg al de hele maand smsjes van 6464. Ik wist niet eens wat het was, ik had me ook nergens voor aangemeld ofzo. Die 19 smsjes waren €2,52 per stuk! Maar ik heb niks verzonden, ik kreeg het alleen maar binnen. Dit heeft me al meer dan 40 euro gekost! En ik krijg er helemaal niks voor terug. Een grote oplichterij dus als je het mij mag vragen :evil:

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door TdeHond »

http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... t_indienen

Hier klacht indienen
------------------------------
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... SMS_dienst

Hier over hoe afmelden
------------------------------
http://www.smsdienstenfilter.nl/
Hier SMS diensten blokkeren
Laatst gewijzigd door TdeHond op 18 jul 2008 07:00, 1 keer totaal gewijzigd.

topbob
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jul 2008 21:51

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door topbob »

dat bericht kreeg ik van daag ook maar heb hem meteen in de prullebak ge gooit van een een of andere [email protected];
die willen je alleen van je geld stellen en er af komen is dan weer vrij moeilijk of gaat niet

silvanaaa
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2008 23:57

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door silvanaaa »

Nou mij is het dus ook overkomen en het was echt mijn fout niet.
Ik las alles, en wilde alleen maar 1 ding krijgen op me mobiel.
Dus ik gaf m'n nummer en kreeg een smsje met stuur OK naar 6464.
Maar ik vertrouwde 't toch maar niet omdat mensen wel vaker zeggen dat je ervoor moet oppassen dus stuurde meteen STOP naar 6464 voor de zekerheid.
Ik had nog wellis waar geen OK gestuurd dat ik 't wilde, maar wilde geen risico nemen.
Zodat ik dus geen smsjes zou ontvangen.
Wat gebeurt er?
Ik krijg 3 smsjes dat ik me heb aangemeld,
krijg me liefdes test die ik geneens kan openen,
krijg nog 2 smsjes over de website,
en ook nog eens dak 9 dingen erop heb staan ofzoiets :evil:
en daarna kreeg een smsje van telfort dat ik ineens niet meer genoeg beltegoed heb en dat ik schuld heb staan :?
En dat terwijl ik net 10 euro nieuw erop had staan..
En daarna toen alles dus gestuurd was, me 10 euro weg was en ik nog een schuld heb ( waarvan zou ik me god niet weten?) Kreeg ik dood leuk u heeft zich afgemeld :D
nou hoe lullig is dat? :(

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door TdeHond »

http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... t_indienen

Hier klacht indienen
------------------------------
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... SMS_dienst

Hier over hoe afmelden
------------------------------
http://www.smsdienstenfilter.nl/
Hier SMS diensten blokkeren
-------------------------------
Is er sprake van ongevraagde smsjes dan geld proberen terug te vorderen van affiliate of als dat niet lukt waar hij bij aangesloten is!

U heeft stop gemaild naar dit nummer en staat dus in uw recht om de kosten terug te vorderen. Misschien kan hier een ervaringsdeskundige inspringen hoe u dit kunt doen.

ankiekraam
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 aug 2008 22:24

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door ankiekraam »

sinds enige tijd...4juni jl krijg ik bijna elke dag om 15.30 uur een dienstbericht binnen zonder naam en niet te openen....dus verwijderen maar, maar verwijderen wil niet zonder het bericht te bekijken.
Ik heb een simpel abbonement van €11,= per maand bij vodafone en schrok me lam dat er voor deze maand ipv €11 ....€55,48 van mijn rekening was gehaald...terwijl ik elke maand m
vet veel beltegoed overhoud....een telefoontje naar de service vertelde mij dat ik nu al op €64,=over mijn beltegoed heen zit....een kijkje op mijn account vertelde mij dat ik onder het kopje contents op mijn rekening een bedrag had staan van €32,= bovenop mijn rekening en wel een aardig beltegoed over had. whaaa mijn haren rezen ten berge...
Hoe kan dit?
het blijkt dus dat ik op een of andere manier'savonds om 23.00 uur heb aangemeld bij 6464....waarvoor? Zou ik niet weten en ik weet ok zeker dat dit niet gebeurt is, want ik had op dat moment een hernia...mijn kinderen moesten gewoon naar school en waren al naar bed en mijn man moet vroeg op en heeft een eigen mobiel van de zaak en moet ook vroeg opstaan, dus zal dat ook nooit doen!
Mijn mobiel heb ik altijd bij mij ommdat onze vaste lijn het wel eens af laat weten...en mijn ouders soms hulp nodig kunnen hebben...dus er kan niemand anders geweest zijn die een bericht gestuurd heeft naar 6464 Bovebdien komen de berichten binnen via dienstbericht en zonder afzender....wie o wie kan mij helpen??? Heb me inmiddels wel afgemeld via bepaalde dingen...hopelijk gebeurt dit ook...zowel email als sms en ga een brief schrijven naar vodafone over de kosten...
kan nogmaals de berichten niet eens lezen en moet ze openen om ze te verwijderen...dus zijn ze gelezen en moet er worden betaald . Vandaag is het bericht opgeslagen....maar joost mag weten waar op mijn telefoontje dit bericht staat...ik wilde het mijn man laten zien en er kwam een berichtje achteraan....dus openen en automatisch werd het dienstbericht opgeslagen.
ik word hier helemaal gek van...en voel me genaaid. Temeer omdat ik altijd mijn mobiel gebruik voor mijn werk en om bereikbaar te zijn....reageer aub wat kan ik doen en wat moet ik doen om mijn geld waar ik hard voor moet werken terug te krijgen?
ankie

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door TdeHond »

http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... t_indienen

Hier klacht indienen
------------------------------
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... SMS_dienst

Hier over hoe afmelden
------------------------------
http://www.smsdienstenfilter.nl/
Hier SMS diensten blokkeren
-------------------------------
Is er sprake van ongevraagde smsjes dan geld proberen terug te vorderen van affiliate of als dat niet lukt waar hij bij aangesloten is!


Azucena
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2008 13:50

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door Azucena »

Hoi allemaal,
Afmelden van 6464 megaclub.com kun je doen als je naar

0900-5005040
Vraag je de medewerker aan de telefoon om je af te melden en geen SMS'en meer van hun te ontvangen.

sannedb
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2008 17:45

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door sannedb »

ik ben vandaag belaagd door smsjes van 6464, ik denk wel een stuk of 30. ik heb mijn telefoon provider (telfort) gebeld die er niks aan konden doen. ik heb stop gesmst met hoofdletter: Stop
en het lijkt te werken..

E. Helterman
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2008 17:00

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door E. Helterman »

Ook ik kreeg uit het niets een sms. Pure oplichting mijns inziens. Nog nooit heb ik mijn telefoonnummer ingevuld en toch krijg ik INEENS een smsje? Hier zou wat aan gedaan mogen worden. Ik ben slim genoeg om de boel te herstellen, maar met deze aanpak krijgen ze vast genoeg andere mensen die het niet doorhebben en hier in trappen. Oplichting.

crackpatch
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2008 16:39

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door crackpatch »

E. Helterman, hier zojuist PRECIES hetzelfde. 2 SMSjes binnen 5 minuten (ruim 10 en 15 minuten geleden ontvangen)

bericht:
Antwoord nu met OK om de coole Bacardi Mojito ringtone te ontvangen. SMS nu OK naar 6464! info: 09005005040. 3 items/wk.3E/item. Stop abbonementsdienst? sms stop.
lijkt nu gestopt te zijn, maar ook ik heb nooit wat ingevuld/besteld ed. Nog geen STOP sms tteruggestuurd maar dit kan en mag gewoon niet! (hebben deze SMSjes me geld gekst?)

Oplichting? Geniepige dieven zou ik zeggen..
Ik ben boos.

edit:

evne iets nagepluisd, http://www.smsafmelden.info/smsdiensten ... gtone.html gevonden:
Shortcode 6464
Keyword
Aanmelden
Afmelden STOP
Helpcode
Kosten p.o.b. € 0,00
Kosten p.o.b. administratief € 0,00
Aantal berichten 0 per onbekend
ben @ werk maar dit lijkt me in kort blik te zeggen dat deze berichten mij niks hebben gekost?

[email protected]
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 nov 2008 22:39

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door [email protected] »

Mijn dochter kwam net met dat ze van de rare sms-jes kreeg. Bleken ringtones te zijn van 6464. Ze heeft zich echter nooit aangemeld voor deze dienst en dacht dat het nog van mij was omdat ze mijn oude toestel heeft.

Joost mag weten hoeveel dit haar al gekost heeft. Echt ongelovelijk dat dit kan! Doe er wat mee radar. Ik zal een proberen te achterhalen hoeveel dit mijn dochter al gekost heeft.

hsv
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2008 18:53

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door hsv »

Ik heb vandaag een hoge telefoonrekeningrekening gekregen van 130 euro!!
Vorige maand 60 euro,maar daar zocht ik nog niks achter.
Maar nu blijkt dat ik iets heb geactiveerd,wat ik nooit heb geactiveerd,en het mooiste van alles is dat ik nog nooit wat heb ontvangen.
Ik heb het daarom dus nooit doorgehad!!
Pure oplichterij en ik begrijp niet dat dit kan,echt belachelijk.
En ik ben dus ook niet de enigste met deze zwendel.
wat kan ik ondernemen om mijn geld terug te krijgen?

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Bij uw provider informeren of zij dat kunnen nagaan. Als zij kunnen declareren kunnen zij m.i. ook zien wie het doet. Daarna dienst afmelden.
Desnoods ander, geheim nummer, nemen en u meteen aanmelden bij
hier diensten blokkeren

Gesloten