LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telfort belt niet terug

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
dino-ed

telfort belt niet terug

Ongelezen bericht door dino-ed »

Pas op een advertentie gereageerd om de LG secreet met het gratis horloge via het internet bij telfort besteld, nu heb ik wel de telefoon gekregen maar het horloge zat er niet bij daarvoor moest ik weer bellen en er werd mij verteld dat het er niet bij zat omdat het via internet was besteld,en dat er bij de bestelling een code zat die ik op de site van het horloge moest achterlaten,dit hele verhaal zou volgens de mensen ook in de advertentie staan,maar niets gevonden,waar het op neer komt de advertentie over het gratis horloge is niet zo eenvoudig als men je wil doen geloven,en er was me belooft dat ik over de code terug zou worden gebeld maar na een kleine week nog niets gehoord.ze bellen dus ook niet terug. vriendelijke groet een ontevreden klant.

TdeHond

Re: telfort belt niet terug

Ongelezen bericht door TdeHond »

Communicatie tussen Telfort en klanten is een erg zwak punt. Om niet te zeggen heel erg zwak.
Sterkte. W.s. is het verstandig om zelf hierover kontakt op te nemen met Telfort.

dino-ed

Ongelezen bericht door dino-ed »

ik zal zeker contact leggen met telfort

cinema45

Ongelezen bericht door cinema45 »

Telfort is er als je je bestelling plaatst heb je eenmaal alles besteld dan komt de ellende, nee mijn keuze telfort is niet best, het abonnement weten zij snel te innen maar telefoneren kan ik nog altijd niet na een maand!!

TdeHond

Telfort schriftelijk in gebreke gestellen en aangeven dat u over de periode dat geen dienst verleend werd om teruggave abonnementsgeld zult vragen.
Liefst schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging sturen.
Reken niet op antwoord.

cinema45

Ongelezen bericht door cinema45 »

Bedankt voor je reactie, dat betekent dat het weinig nut heeft, ik zal dan ook nu de autom incasso als eerst stoppen.

Gr

TdeHond

Het is niet verstandig om a.i. te stoppen mocht u ook internet afnemen, want dan worden alle diensten geblokkeerd.
Als uw verbinding niet hersteld wordt binnen redelijke termijn na in gebreke stelling kunt u de overeenkomst ontbinden.

Mocht u dat niet willen maar alleen schadevergoeding dan kunt u naar de Geschillencommissie Telecommunicatie mocht Telfort zich bezondigen aan hun favoriete bezigheid: negeren van klanten met een probleem.

erica3

Ongelezen bericht door erica3 »

Klachten over Telfort is heel terecht. Ik ben al bijna een jaar met deze slechte Internetprovider bezig. Wel geld zien maar geen service. Nooit met dit bedrijf in zee gaan.
Oproep voor iedereen die een Internetprovider zoekt.
:evil: :evil: :evil: :evil:

Gesloten