LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] morres meubel ruilen na zichtperiode

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
rihi

morres meubel ruilen na zichtperiode

Ongelezen bericht door rihi »

lederen relax stoel gekocht, niet tevreden echter zichtperiode verstreken. meubelmaker komt langs en constateerd er is niks mis met deze stoel elk leer heeft nu eenmaal een andere structuur, wij vonden het afschuwelijk. morres weigert om te ruilen!! :(

golve030

Re: morres meubel ruilen na zichtperiode

Ongelezen bericht door golve030 »

Als u bij aankomst vande stoel niet tevreden was had u hem terplaatse moeten weigeren en laten terug sturen en of laten mee terug nemen.
Wij hebben helaas ook al wat leed in be meubel brance moeten meemaken onze raad is pas betelen bij aflevering maar dan wel dat het eerst gecontroleerd en goeg bevonden is.
De vervoerder staat dan wel vaak te zeuren dat hij ook verder moet maar je betaald voor een goed product en niet voor beschadigde of kapotte goederen.

Morres consument
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2008 12:42

Re: morres meubel ruilen na zichtperiode

Ongelezen bericht door Morres consument »

Morres Meubel in Zaanstad een HORROR bedrijf als het om leveren gaat. KOOP HIER NIET!

Onder order nummer 500608 bestelden wij drie kasten bij Morres Meubel. Levertijd tussen de 6 a 10 weken. Maar absoluut niet later werd ons verzekerd! Uiteindelijk hebben we weken en weken dagelijks met Morres Meubel in Zaanstad aan de telefoon gehangen.

De servece desk van Morres Meubel in Zaanstad is telefonisch niet te bereiken, wat eigenlijk al genoeg zegt. Elke dag werden weer nieuwe beloftes gedaan, die nimmer nagekomen werden. Morgen bellen wij u terug, want dan maken we een afspraak voor de levering. Uiteindelijk werd er nooit terug gebeld.

Een ramp dit bedrijf! Smoesjes waren er altijd, we hebben een nieuwe vervoerder dus 't duurd wat langer. Door Morres Meubel uit Zaanstad werd een absolute wanprestatie geleverd en als je er wat van zegt wordt er net gedaan of het niet zo is.

Wij maken ons geen enkel illusie dat wij ooit enige compensatie krijgen voor de geleden schade van Morres wonen uit Zaanstad. Alsof het normaal is dat je weken en weken aan een lijntje gehouden wordt! Het enige dat ik als consument kan doen is andere consumenten waarschuwen voor dit Horror meubel bedrijf uit Zaanstad. KOOP HIER NIET!

http://www.depers.nl/opmerkelijk/240530 ... terug.html
http://huis-inrichting.marktplaats.nl/k ... drijf.html
http://huis-inrichting.marktplaats.nl/o ... drijf.html
http://www.wuz.nl/artikel/54916670.wuz
http://www.wuz.nl/artikel/54916680.morr ... iet--.html
http://extra.volkskrant.nl/opinie/artik ... t_huwelijk

Met vriendelijke groet,
Reinier

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: morres meubel ruilen na zichtperiode

Ongelezen bericht door Chief »

:roll: :roll: :roll: :roll: :?:

B@rts
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 aug 2008 16:00

Re: morres meubel ruilen na zichtperiode

Ongelezen bericht door B@rts »

Wij hebben een tijdje geleden ook onze bankstel en wat sofa's gekocht bij Morres. Bij ons is alles perfect gegaan. Ook hun bezorgdienst was bij ons positief opgevallen. We hadden afgesproken "tot over de eerste deurdrempel' te bezorgen. Nu wonen we in een huis met een vidè en onze woonkamer is op de eerste verdieping (stom,weet ik. Vergeten bij de aankoop te melden). M'n vrouw was alleen thuis dus ik kon niet helpen sjouwen, maar de heren maakten er absoluut geen probleem van en tilden zo alles via onze vidè omhoog de woonkamer in.
Niets dan lof over deze firma en de mensen die er werken. We ziten nu 4 jaar met veel plezier op de set en nu we gaan verhuizen gaan we er straks absoluut weer kijken.

Natuurlijk zullen er fouten gemaakt worden. Het slaat echter nergens op om zo walgelijk je verhaal te spuwen, zelfs op forums waar ze niet eens over meubels nadenken, laat staan dat ze het iets intereseerd.
Wat een vervelende man is die Morres consument uit Amsterdam zeg.

Gezien z'n redelijke trots op het feit dat 'ie wat berichtjes kan doorlinken geeft wel weer dat deze man zichzelf als een eenzaam roepende in een woestijn ziet.
Beetje zielig zo.

Gedupeerde 76
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2008 19:26

Re: morres meubel ruilen na zichtperiode

Ongelezen bericht door Gedupeerde 76 »

Wij hebben zelf ook een minder prettige ervaring opgedaan bij Morres in Zaanstad.In juli 2008 hebben wij daar een bankstel gekocht. Na lang zoeken eindelijk iets gevonden wat in onze smaak viel.Over de prijs viel niet te onderhandelen, dus dan denk je ook voor de volledige service betaald te hebben, zou je zeggen. Zelfs tegen mijn principes in een aanbetaling gedaan,want daartoe word je helaas tegenwoordig overal verplicht, en toegezegd gekregen dat de meubels UITERLIJK eind oktober afgeleverd zouden worden.Uiteindelijk met een tevreden gevoel huiswaards gekeerd.Nu zijn we bijna halverwege november beland en ik heb nog steeds niets ontvangen. Dat kan gebeuren,op zich nog geen drama, totdat je probeert te bellen met die snerende imitatie- Amsterdammers in Zaanstad. Dagen en dagen tevergeefs de telefoon over laten gaan maar geen gehoor in Noord-Holland. Morres leek van de aardbodem verdwenen. (Ik heb begrepen dat de tent in December gesloten wordt,en daardoor vertikt men het om de telefoon op te nemen, of überhaupt nog service te verlenen) Uiteindelijk eind oktober iemand gesproken die mij toezegde dat ik de volgende week gebeld zou worden om een leverdag te bespreken.Nooit meer iets van gehoord! Weer uren en dagen proberen te bellen met Zaanstad, helaas weer geen gehoor. Vervolgens maar met het naastgelegen Trendhopper gebeld en de, overigens zeer vriendelijke, medewerkster aldaar bood aan mijn gegevens te noteren en deze de volgende morgen bij Morres af te geven met het verzoek mij terug te bellen.Maar helaas bleef het ook nu weer stil vanuit Zaandam. Bij de klantenservice in Hulst trekt men, haast spastisch, hun Zeeuwse handjes los van alles wat met Zaanstad te maken heeft. "Sorry meneer,wij kunnen niets meer voor u betekenen want wij zijn niet meer met Zaanstad verbonden" en; "U moet maar proberen een mailtje te sturen ofzo" Het centrale nummer in Zaanstad wordt sowieso niet opgenomen, vandaag eerst zelf anderhalf uur geprobeerd, waarna mijn vriendin dit ook een uur lang aan het proberen is geweest, dus dan maar via een omweg proberen en ja hoor; RAAK! Meteen maar naar bedrijfsleider Mevrouw Molenaar gevraagd,want zij is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen binnen dit filiaal. In eerste instantie werd daar moeilijk over gedaan,maar ik zou dan toch doorverbonden worden.Helaas; de telefoon werd erop gegooid. Daarna weer een uur bezig geweest om iemand te pakken te krijgen om vervolgens (met een spottend lachje)een belofte te krijgen: "Ja sorry meneer,wij hebben het ontzettend druk, en de lijn staat roodgloeiend,maar u word vanmiddag nog teruggebeld!".........U raad het al: de Noord-Hollandse KPN staakt nog steeds; ik heb nog steeds geen reactie gehad. Ik snap deze tegenwerkende houding van het personeel niet. Zij zullen zelf ook niet zo behandeld willen worden als klant. Je mag de consument nièt de dupe laten worden van je onvrede jegens aandeelhouders en investeerders die de kraan hebben dichtgedraaid. Als je iemand met een kwade wil treft kan dit onnodige agressie oproepen,waar ik absoluut geen voorstander van ben.Maar m`n geduld begint wel op te raken.Je staat als consument wederom machteloos (en met lege handen?) tegen een groot log orgaan wat over 6 weken z`n deuren sluit...............................

beds&bedding
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 okt 2008 11:24

Re: morres meubel ruilen na zichtperiode

Ongelezen bericht door beds&bedding »

Is 't de Morres in Wormerveer? Die is failliet... dat is niet zomaar deuren sluiten.

prinsjehcc
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2008 18:32

Re: morres meubel ruilen na zichtperiode

Ongelezen bericht door prinsjehcc »

Ja B@rts, ik ben het helemaal met je eens. Eigenlijk vind ik het jammer dat ze dicht moeten, altijd goed zaken mat ze gedaan en goede service. Voorbeeldje? Had een schoenenkast gekocht, na 2 jaar gingen de kuntstof scharnieren en geleiders stuk. Kreeg gratis nieuwe toegestuurd, terwijl de garantie was verstreken en had ze gewoon te koop gevraagd, maar kreeg een begeleidende brief erbij dat ze gratis waren. Dus eigenlijk een pluim! Vermoedelijk is je eigen houding bepalend hoe men je behandelt.....

Morres
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2008 08:11

Re: morres meubel ruilen na zichtperiode

Ongelezen bericht door Morres »

Morres is zeer slecht bereikbaar, eigenlijk gewoon niet bereikbaar.
Ik heb via via een telefoonnummer weten te bemachtigen (een rechtstreeks nummer) hier wordt wel opgenomen.

Misschien handig voor iemand, 075-6461183 of 075-6461179.

Krijg je in elk geval iemand aan de lijn die je dan wel weer kan doorverbinden.

Gesloten