Ik ben al sinds eind augustus bezig om een klacht afgehandeld te krijgen bij HetNet /KPN. Heb 29 augustus een aangetekende brief met een een overzicht van mijn gemaakte onkosten gestuurd. Nooit een berichtje of brief gehad als bevestiging van ontvangst. Na talloze telefoontjes (met prepayd mobiel) zijn we nu 3 maanden verder en heb ik een onkosten vergoeding van € 80. euro op mijn bankrekening gekregen zonder opgaaf of specificatie. Dit is echter maar een kleingedeelte van de door mij gemaakte onkosten. Ik heb n.l. een vrijedag moeten opnemen omdat er op afspraak een monteur langs zou komen en die wordt in de loop van de dag gecanceld zodat ik voor niets een vrije dag opgenomen had.Nu zeggen ze dat ze een vrije dag niet mogen vergoeden omdat ik particulier ben en alleen zakelijke klanten dit vergoed krijgen. Mag en Kan dit zomaar???
PS zit nu al 3maanden zonder vaste telefoon en internet
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het Net / KPN
Re: Het Net / KPN
Ik zou gewoon eens gaan kijken naar een andere aanbieder. Er zijn er genoeg. In dit tijdperk ben je niet meer afhankelijk van slechts een enkele aanbieder. Lang leve de vrije markt.
Re: Het Net / KPN
U heeft recht op teruggave abonnementsgelden over de maanden dat u geen internet/telefoon heeft gehad + vervolgkosten.
Stuur schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging een declaratie met verwijzing naar de wet.
Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g
U kunt tevens vervolgschade vorderen ( i.v.m. mobiele belkosten en/of aangetekende brieven).
Geeft aan dat mocht u hierover geen overeenstemming bereiken dit voorlegt aan de geschillencommissie, waarbij u deze kosten ook weer onder vervolgkosten zult rekenen.
Stuur schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging een declaratie met verwijzing naar de wet.
Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g
U kunt tevens vervolgschade vorderen ( i.v.m. mobiele belkosten en/of aangetekende brieven).
Geeft aan dat mocht u hierover geen overeenstemming bereiken dit voorlegt aan de geschillencommissie, waarbij u deze kosten ook weer onder vervolgkosten zult rekenen.