LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VW golfV

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Gerard Koster

VW golfV

Ongelezen bericht door Gerard Koster »

k heb in jan 2007 een nieuwe vw golf 2.0 tdi sportline automaat gekocht, niet de goedkoopste uitvoering. Deze auto is tijdens de zomer vakantie stuk gegaan en kon niet gerepareerd worden. MI een grote tekortkoming in de service verlening, Auto is met caravan terug gebracht naar Nederland en is onder garantie gerepareerd. Dit voorjaar is er een nieuwe versnellingsbak ingekomen en na de vakantie zijn alle slangen van het koelsysteem vernieuw. Dit alles onder garantie maar u begrijpt dat ik wel klaar ben met dit maandagmorgen model met slechts 60000 km op de teller.
Ik heb aan de garage gevraagd om met een voorstel voor inruil te komen. Dit voorstel was het zelfde model in de type 5 of in het nieuwe type 6 met bijbetaling van 12500. Op mijn vraag waarom het inruil bedrag zo laag is 20000 euro werd mijn verteld dat vw een prijs verlaging heeft doorgevoerd waardoor de aanschafprijs ca 4000 euro lager ligt. Dit betekend dat ik nu ook financieel van een koude kermis thuis kom.
Mijn vraag is; hebben meer eigenaren van vw hier een probleem mee.

Veldt01

Re: VW golfV

Ongelezen bericht door Veldt01 »

20.000 Euro is puur als inruil voor de genoemde golf uit 2007 redelijk (vraag eens wat je ervoor terugkrijgt als je niets koopt...)
Automarkt is ingestort en geen dealer wil investeren in voorraad.
Golf V is enige tijd terug inderdaad redelijk in prijs verlaagd en de 2.0 TDI (zeker de sterkste versies) zijn verre van probleemloos en gaan aardig vaak kapot).

Probeer het eens bij een niet VW dealer en kijk wat deze wil geven.

Gesloten