LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KLACHT Ziggo wacht al van april

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Angela1982
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 nov 2008 09:51

KLACHT Ziggo wacht al van april

Ongelezen bericht door Angela1982 »

Dit wordt een zeeeeeeeeeeeer lang verhaal,
Heb het helemaal gehad met Ziggo.
Net weer geprobeerd te bellen en tot 3 maal toe de verbinding weg, het alternatieve 050 nummer gebeld en weer doorverbonden en na 10 minuten verbinding weg, hier mijn problemen

April 2008 Decoder ontvangen omdat onze regionale kabel exploitant over is gegaan naar ziggo.

24 april 2008 gebeld omdat we geen geluid hadden via de decoder, dit kon absoluut niet volgens medewerker en dan zou de scart kabel wel kapot zijn

Begin mei een nieuwe scartkabel gekocht en wederom geen geluid

19 mei gebeld medewerker vertelde dat het niet aan de scartkabel lag maar aan de hele oude televisie die we hebben, ik heb nog gezegt tegen hem dat ik het belachelijk vind dat ik in principe een nieuwe tv moet aanschaffen wil mijn decoder werken, hij kon er ook niks aan doen en rade me aan om een nieuwe tv aan te schaffen omdat onze oude tv de decoder niet ondersteunt

SPAREN VOOR NIEUWE TV

September 2008 een nieuwe tv

16 september gebeld en tja met het aansluiten zou het toch echt moeten lukken op onze nieuwe tv, nee hoor nog steeds geen geluid, meerdere malen aangegeven dat het kastje van de buurman wel werkt, en dat ik graag een nieuwe decoder wil, dit ging zomaar niet en ik zou terug gebeld worden door de technische dienst

29 september weer gebeld en ik zou weer terug gebeld worden, niet dus, op deze datum een klacht per email gestuurd

2 oktober een medewerker gesproken, hij zou het gaan oplossen en vond het o zo verschrikkelijk dat het nog niet opgelost was hij zou er persoonlijk zorg voor dragen dat het opgelost wordt, overigens mijn eerdere meldingen waren niet meer te vinden in de computer wegens een computersysteem wat omgezet was bij hun en daar lagen nog wat foutjes in (en bedankt) die meneer zou terug bellen die avond....niks gehoord

3 oktober gebeld en die medewerker wist er helemaal niks van, was niet duidelijk en ik moest maar afwachten......
die middag opnieuw gebeld en die medewerker beloofde mij om het op te lossen, deze dag wederom een klacht per email verstuurd.

6 oktober gebeld deze medewerker vertelde me dat de nieuwe decoder verzonden was.
Vandaag kreeg ook een verhelderend antwoord op mijn klacht per email van 29-9 ik moest de stekker er een half uurtje uit trekken??????????????????????????

10 oktober nog geen nieuwe decoder brief gestuurd voor ontbinding van contract

14 oktober een sticker gekregen voor mijn kapotte decoder

14 oktober gebeld waar dan mijn nieuwe decoder blijft deze medewerker wist mij niks te vertellen en hij was maa rvan de klanten service en niet van de klachten afhandeling, de klachten afhandeling tevens directeuren hebben geen telefoon (haha anno 2008)

14 oktober een brief gestuurd (6 KANTJES) met mijn hele klachten verhaal en kosten berekening, in brief geschreven dat ik binnen 14 dagen een antwoord wil

Op 27 oktober 4x gebeld en 3x de verbinding weg
de laatste keer dat ik belde adviseerde die mevrouw mij om een mail te sturen om t evragen of mijn brieven aangekomen waren....
Dit ook gedaan

op 1 november een reactie gehad dat ze een achterstand hadden met verwerken van d ebrieven

op 4 november (vandaag) weer 3x gebeld en 3x de verbinding weg

IK BEN HET HELEMAAL ZAT
We hebben inmiddels digitale tv van TELE 2, binnen 2 weken werkte alles super service

Maar Ziggo , nee daar ben ik nog niet klaar mee, wat eens telletje boeven daar, ik heb een kortere versie van mijn verhaal getypt omdat ik jullie niet wil vermoeien met de klapper vol met papieren die ik al gespaard heb van Ziggo

Angela1982
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 nov 2008 09:51

Re: KLACHT Ziggo wacht al van april

Ongelezen bericht door Angela1982 »

ben ik weer vandaag is het termijn verstreken die ik aan had gegeven in mijn aangetekende brief. Ik ben nu op mijn werk en ben benieuwd of ik dadelijk bericht in mijn brievenbus of bank rekening, maar ben er bang voor.
Hoor ik vandaag niks gaat morgen mijn laatste brief de deur uit en stel ik ze in gebreken en ga ik mijn advocaat raadplegen, ik neem toch aan dat ik goed in mijn recht sta, ben al potverdorie aan het wachten vanaf april, ik wilde de algemene voorwaarden gaan lezen van Ziggo maar krijg het niet geopend, wel de aanvullende voorwaarden maar niet de "gewone voorwaarden"ook zoiets....grr
Maar we goed we zullen zien of er vanmiddag wat in de bus ligt, kan toch niet zo zijn dat wij als betalende consument die er alles aan heeft gedaan om ziggo tijd, en gelegenheid te geven zodat ze alles netjes op konden lossen en dat ze er dan zo maar mee weg komen, nee dat gebeurt mij niet, heb altijd mijn mond gehouden en dat doe ik niet meer, hoop geld kwijt door dit gezeik.

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: KLACHT Ziggo wacht al van april

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

@Angela1982

Wij willen graag uw klacht in behandeling nemen.
U kunt het webformulier invullen op https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam. Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname te vermelden.

Zodra wij het formulier hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.

m.v.g.

Ziggo Webteam, Peter

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: KLACHT Ziggo wacht al van april

Ongelezen bericht door Ulbe »

Beste Peter,

Wanneer ik op de link druk krijg ik de melding dat de website "niet meer beschikbaar is",

Goed bedoeld natuurlijk, maar ik denk dat de klanten hier weinig mee kunnen,

Misschien weet u een andere site voor webcontact,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Martinh999
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 nov 2008 18:51

Re: KLACHT Ziggo wacht al van april

Ongelezen bericht door Martinh999 »

Bovenstaande komt mij bekend voor.
Sinds de fusie is de kwaliteit van internet en telefonie belabberd, dus ik heb Ziggo gebeld om internet en telefonie op te zeggen.Volgens de medewerker zou mijn contract eindigen op 31 oktober 2008.
alleen had hij volgens de bevestigingsbrief mijn hele abonnement opgezegd (ook tv en radio).
Dus maar weer gebeld, alles zou goed komen.
totdat ik vanaf 29 sept. geen internet en telefoon meer had.
4x gebeld, niemand wist ergens iets van af.
Totdat ik een nieuwe bevestigingsbrief kreeg waarin stond dat internet en telefoon opgezegd was m.i.v 23 januari 2008 (een datum in het verleden dus)
Maar er kan dan niets meer hersteld worden omdat "de hele account gewist is".
Ik heb gewoon nog tv en radio, dus die account is er dus nog wel.
Er is toegezegd dat het reeds betaalde abonnementsgeld van oktober zou worden terugbetaald, en ik zou een maand tv gratis krijgen.
De credit facturen staan al in mijn account, met verval datum 7 oktober, maar tot op heden nog geen geld terug.
Klachetenbrief is een amand geleden al berstuurd, maar zelfs een bevestiging van ontvangst is ze te moeilijk.
Op al mijn mails (vanaf een nieuwe provider, die met 2 weken alles rond had) heb ik 1 bevestiging van ontvangst gehad.
Vandaag mijn modem terug gestuurd, netjes binnen de 14 dagen na beeindiging van abo.
Nu mijn geld nog.
Als het voor 24 nov niet binnen is, laat ik mijn bank opdracht geven het terug te halen.
Ik ga ook niet nog een keer het hele verhaal op het formulier van Peter de ziggo man zetten.
Ik heb mijn verhaal door de telefoon, en op mail al meer dan 10 keer verteld, dus er ligt daar een hele roman!!!!!
Te rekening van de mobiel wordt bovendien ook nog gedeclareerd.
Misschien moet ik maar een incassobureau inschakelen, want al ik te laat betaal, zijn de poppen aan het dansen, en Ziggo kan je gewoon langer dan een maand laten wachten.
Gelukkig zien nu steeds meer mensen dat het bedrijf wanprestatie levert, en ik hoor steeds meer mensen die het abo opzeggen (anders adviseer ik ze wel om dat te doen)

Angela1982
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 nov 2008 09:51

Re: KLACHT Ziggo wacht al van april

Ongelezen bericht door Angela1982 »

@Peter

De pagina doet het niet, en hoe kan het zijn dat ik nu in ene wel een reactie krijg van Ziggo?????????????

Na al mijn klachten, telefonisch, per mail en schriftelijk kreeg ik geen enkel respons, en nu ik het op dit forum zet komt er in eens een reatie erg vreemd.

Maar goed aan je reactie heb ik dus niks want de pagina doet het niet,
Ik ben klaar met ziggo en wil van het abonnement af, wil er niks meer mee te doen hebben, ik heb lang genoeg gewacht (van april al), en ik wil de kosten die ik gemaakt heb terug ontvangen.

Angela1982
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 nov 2008 09:51

Re: KLACHT Ziggo wacht al van april

Ongelezen bericht door Angela1982 »

Ja Ziggo weet niet hoe het hoort en moet, ik ben dus al 7 maanden !!! bezig en een dikke 600 euro lichter (telefoonkosten, uren aan de telefoon, brief kosten, nieuwe tv (op aanraden van hun) enzovoort.
Ik ga morgen mijn advocaat inlichten, ik heb ze lang genoeg de tijd gegeven heb ze in gebreken gesteld, en tja rest mij niks anders als een advocaat in handen te nemen.....

Jij ook s6 met je conflict met ziggo

Martinh999
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 nov 2008 18:51

Re: KLACHT Ziggo wacht al van april

Ongelezen bericht door Martinh999 »

Thanx,
Als ik je verhaal hoor, heb ik nog mazzel.
Ik kreeg overigens zelfs nog een brief waarin staat dat ik een niet abo heb met de hele mieterse bende.
Nog een keer gebeld en die snurker bsnapte er niks van.
Blijkt dat ze alles weer moeten activeren omdat ik mijn tel. nummer mee wil nemen.
Maar waarom dan weer een brief? dat zit in het systeem, ja ja geef de computer maar weer de schuld.
Ze zitten daar gewoon te slapen.

gast007
Berichten: 33
Lid geworden op: 07 jul 2006 20:58

Re: KLACHT Ziggo wacht al van april

Ongelezen bericht door gast007 »

@ Angela1982, de link doet wel als de laatste punt weghaald achter ziggowebteam

gast007
Berichten: 33
Lid geworden op: 07 jul 2006 20:58

Re: KLACHT Ziggo wacht al van april

Ongelezen bericht door gast007 »


Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: KLACHT Ziggo wacht al van april

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Dan krijg ik in beeld dat het formulier niet toegankelijk is vanaf mijn IP-adres.

Daar heeft de TS ook niet veel aan.

Angela1982
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 nov 2008 09:51

Re: KLACHT Ziggo wacht al van april

Ongelezen bericht door Angela1982 »

Inderdaad, ik krijg ook dat het niet kan met mijn ip adres.....tss
Wat een gedoe

Martinh999
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 nov 2008 18:51

Re: KLACHT Ziggo wacht al van april

Ongelezen bericht door Martinh999 »

Ik krijg dat ook al, maar ja ik zit inmiddels bij een andere provider, en geb dus een ip nummer dat Ziggo niet kent (maar ze hebben zowieso weinig kennis)

Angela1982
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 nov 2008 09:51

Re: KLACHT Ziggo wacht al van april

Ongelezen bericht door Angela1982 »

Ja maar wij hebben nooit internet gehad van ziggo alleen maar de digitale tv....och nee die doet het niet dus hebben we ook niet gehad,
dus daar ligt het niet aan denk ik,


maandag heb ik een afspraak bij de advocaat van ons...

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: KLACHT Ziggo wacht al van april

Ongelezen bericht door TdeHond »

@ gast 007
Na klikken op uw link naar het webcareformulier kreeg ik de volgende mededeling:
Dit formulier is niet toegankelijk vanaf het IP-adres.........

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: KLACHT Ziggo wacht al van april

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

Geachte fora bezoeker.

Helaas hebben wij wat technische problemen gehad met de link “https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam” Deze technische problemen zijn opgelost. Wij willen uiteraard alsnog uw klacht in behandeling nemen. U kunt het webformulier invullen, zodra wij het formulier hebben ontvangen nemen wij contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam
Peter.

Angela1982
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 nov 2008 09:51

Re: KLACHT Ziggo wacht al van april

Ongelezen bericht door Angela1982 »

En nog schiet het niet op,

Heb op 17 november de advocaat ingeschakeld,

Op 19 november kreeg ik de bevestiging dat het contract beeindigd wordt op 30 november!!!!!!
Hé hé na 1.5 maand.
Maar nog steeds geen reactie op mijn aangetekende brief....

tot 27 november kreeg ik een brief dat ze

-de ambonnementsgelden niet vergoeden
-de tijd dat ik er mee bezig ben geweest niet vergoeden
-de nieuwe tv die op aanraden van hun gekocht is niet vergoeden.

MAAR ik krijg het MEGA bedrag van 80 euro voor de gemaakte telefoonkosten, de aangeschafte scartkabel en ongemak....

de scartkabel en de tv hebben we gekocht op aanraden van hun maar de tv krijgen we niet vergoed en de scartkabel wel

Citaat uit brief:

"wij vergoeden ook geen tv toestellen, verwijderingsbijdrage, garantiekosten of de tijd die u aan uw klachten besteed hebt.

U kunt wel een vergoeding tegemoet zien voor uw telefoonkosten en de scartkabel die u op ons aanraden hebt gekocht. Daarvoor en voor het ongemak zult u een creditering ontvangen van 80 euro."

Ligt het nu aan mij of spreken ze hier elkaar erg tegen, wel de scartkabel op hun aanraden, maar niet de tv op hun aanraden...?

had ik vandaag gebeld ivm te kijken of ze het goede rekening nummer hebben, bleek deze ook nog eens niet te kloppen, doorverbonden met afd wijzigingen maar die mevr kon het niet wijzigen, kon pas vrijdag?????????????? heel wazig verhaal met orders??? die nog liepen...

Nou schiet mij maar lek maar ik snap er geen reet meer van....

Ik heb een naam van een meneer die mijn klacht behandeld en een referentie nummer, dus ik vraag naar die meneer vanmiddag, en wat zegt ze, nee ik kan u niet door verbinden, dus ik vraag hoe kom ik dan in contact met deze meneer, tja zegt ze gewoon het 0900 nummer bellen en hopen dat u de juiste persoon aan de lijn krijgt...

EEN HOOP GEZEIK DUS

een mail ertegen gestuurt met het goede rekening nummer, al hoewel ik niet tevreden ben met het bedrag.

Morgen vroeg de advocaat maar weer bellen met de nieuwe stand van zaken....

Angela1982
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 nov 2008 09:51

Re: KLACHT Ziggo wacht al van april

Ongelezen bericht door Angela1982 »

Tja denk je dat je alles gehad hebt komt het volgende

staat er een verkeerd rekening nummer vermeld bij ZIGGO van ons

Denk je dat ik het gewijzigd krijg...........................NEE

Wat een ellende allemaal

Het abonnement is inmiddels wel opgezegt, na 2 maanden een brief terug gekregen......ma ja

En het nieuwe keuze menu....werkt niet.....

toets dit toets dat toets zus toets zo.........weg verbinding

saskiadoetie
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 dec 2008 21:16

Re: KLACHT Ziggo wacht al van april

Ongelezen bericht door saskiadoetie »

Je Wordt er niet goed van Ziggo. Meld je je aan voor alles-1 pakket via internet. 24 November 2008 zal er een monteur langs komen. Nee dus gebeld. Krijg je zo'n stom Antwoord ja mw je staat niet in de comp. Ze zal dan de monteur langs laten komen op 2 dec 2008. Ze had me beloofd dat alle info en de tellvisie kastje per post binnen een week zouden bezorgen. 2 dec 2008 niks binnen maar wel een monteur.
Weer gebeld Ja mw je staat in de comp voor alleen een kabel aansluiting voor de tv en internet. Je wordt zo onbeschoft behandeld door de telefoon.
Dit heeft me 2 vrijedagen moeten kosten anderhalf uur aan de tel en een kastje voor de televisie van 99 euro. wat krijg je er voor terug stank voor dank.
En als je gaat mailen krijg je gewoon geen gehoord en bellen je wordt steeds maar door verbonden. niemand weet daar een oplossing.

KarenM
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2008 23:55

Re: KLACHT Ziggo wacht al van april

Ongelezen bericht door KarenM »

Geachte mensen van Ziggo, in de hoop dat jullie via radar de berichten wel lezen, maar een ultieme poging om een antwoord te krijgen op de klacht die ik 31-10-2008 reeds heb gemeld. Er is toen een monteur naar mijn huis gestuurd, waar ik niet om gevraagd heb. Ik had de telefoonmedewerker bij wie ik een storing meldde direct al gezegd dat een monteur sturen geen zin had, want ik woon alleen en moest de hele dag werken: er is dan dus niemand thuis! Er is toen toch iemand gestuurd en nu moet ik voorrijkosten betalen omdat ik in gebreken ben gebleven door niet thuis te zijn??!! Het moet niet gekker worden! Ik meld een storing van de uitzending van RTL5 (die overigens iedere zoveel tijd weer optreed, niet alleen bij mij, maar bij iedereen in mijn wijk die geen moderne lcd tv heeft, maar een gewone beeldbuistv, dus dat ligt niet gewoon aan mijn tv... maar vooral aan het signaal via de kabel, want per schotel is het wel goed, ook op mijn televisie!) en omdat zij ongevraagd een monteur sturen, moet ik betalen? Inmiddels ben ik aan internet (3 keer gemaild, nul reactie) en telefoonkosten (zeker 8 keer gebeld, waarvan 2 keer langer dan 45 minuten in de wacht en vervolgens een verbroken verbinding en 3 keer verkeerd door verbonden en daardoor ook geen verbinding...) al meer kwijt. En nog altijd geen enkel antwoord, behalve dan dat de medewerkers aan de telefoon kunnen zien dat ik inderdaad niet thuis zou zijn en zij ook niet begrijpen waarom er dan toch en monteur gestuurd is. KORTOM: ZIGGO WEBTEAM, graag een REACTIE!

Gesloten