LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HELP!!!! Waar is garage bhg dat in de spaansepolder was
HELP!!!! Waar is garage bhg dat in de spaansepolder was
Ik ben op zoek naar de garge bhg die eerst in de spaansepolder gevestigd was en nu opeens verdwenen is ik heb daar een jaar geleden een auto gekocht waar helemaal niks meer aan klopt alles is wel een keer kapot gegaan en er is aan het 1 en ander gerommeld nu wou ik terug gaan met de auto naar de garage bhg was heel de showroom leeg wie kent de eigenaren of weet waar ze een nieuwe zaak hebben geopend wie met goeie raad komt kan een mooie beloning ontvangen alvast bedankt
Re: HELP!!!! Waar is garage bhg dat in de spaansepolder was
Je kunt beter een echte garage zoeken want meestal is de werkplaats meer een poets en verf potjes om de auto wel mooier maar niet beter maken ....
Dus ik zou dit soort garage's liever nooit meer terug zien!
Jammer van Uw geld en koop elders bij een firma die ook reparatie's doet en geen showroom zoals deze...
Dus ik zou dit soort garage's liever nooit meer terug zien!
Jammer van Uw geld en koop elders bij een firma die ook reparatie's doet en geen showroom zoals deze...
Hallo,
Ze zitten er gewoon nog hoor. Op de Kommiezenlaan in Rotterdam Spaanse Polder. Nu onder Autobedrijf Pijl BV zie ook www.autobedrijfbhg.nl.
Succes.
Rhoon
Ze zitten er gewoon nog hoor. Op de Kommiezenlaan in Rotterdam Spaanse Polder. Nu onder Autobedrijf Pijl BV zie ook www.autobedrijfbhg.nl.
Succes.
Rhoon
Pas hier op:
Kilometerstanden kloppen niet
Reparaties worden niet uitgevoerd
Potige mannetjes met loslopende honden die je wel even helpen als je moeilijk doet
Wees gewaarschuwd.....
Kilometerstanden kloppen niet
Reparaties worden niet uitgevoerd
Potige mannetjes met loslopende honden die je wel even helpen als je moeilijk doet
Wees gewaarschuwd.....
Hoe kon je daar nu een auto kopen in de spaanse polder zitten alleen malafide zaken behalve die mercedes zaak.