LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gemiddelde salarissen in NL

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
Hansje2
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 sep 2007 14:03

Gemiddelde salarissen in NL

Ongelezen bericht door Hansje2 »

Kom door heel NL bij klanten thuis, mijn ervaringen 1500 a 2000 euro netto per maand voor een gezin met kinderen.

Meer 1500 dan 2000 euro trouwens.

Verder kom ik veel extra schulden tegen leningen zoals primeline cards, rood staan, etc., ongeveer 8000 euro per huishouden.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Gemiddelde salarissen in NL

Ongelezen bericht door gravedigger »

Wat wil je daarmee zeggen? Kom met wat anders, dan met zo'n loze kreet.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Gemiddelde salarissen in NL

Ongelezen bericht door NAK »

Wat voor werk doe jij dat je door heel NL bij klanten thuis komt?

En vertellen die klanten aan jou hoeveel ze verdienen?

En vertellen ze ook hoeveel schuld ze hebben?

Als dat zo is dan kan jij voor die mensen toch wel een oplossing zoeken, niet dan?

Trouwens over dat werk van jou.......... Hoe laat ge jij dan de deur uit?

Ik vraag dat maar uit nieuwsgierigheid want als ik zie dat jij op dit forum de onderstaande postings hebt gedaan, is NL toch wel erg klein:
posting op 19-09-2007 om 14.23
posting op 20-09-2007 om 09.34
posting op 20-09-2007 om 09.47
posting op 20-09-2007 om 09.56
posting op 20-09-2007 om 17.12
posting op 20-09-2007 om 17.28
posting op 21-09-2007 om 08.57

Dus zeg het maar.......... :lol:

En dan vergeet ik er bij te zeggen dat het systeem niet goed loopt, want achter mijn posting staat 12.40 terwijl het in werkelijkheid 13.40 is.

Hansje2
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 sep 2007 14:03

Re: Gemiddelde salarissen in NL

Ongelezen bericht door Hansje2 »

Tjongse, wat kan je toch moe worden van bepaalde mensen.

Wel eens aan een vrije dag gedacht?! En dus tijd om op fora te snuffelen.

En wel eens gedacht aan werk wat je voor namelijk 's avonds verricht?!

Doe jezelf een lol en volg een cursus particulier rechercheur.

En ja als mensen een financieel produkt afnemen moeten ze vertellen wat het inkomen is. Of er een BKR is etc, etc.

En wat doe jij voor de kost vriend?


...........................................................



TELEGRAAF Binnenland

zo 23 sep 2007, 05:30 | 356 reacties
Politie klust massaal bij
door Coen Springelkamp

AMSTERDAM - Politieagenten houden er massaal bijbanen op na om het hoofd boven water te houden.

Dat varieert van kraai bij een begrafenisondernemer tot chauffeur op een touringcar. Dat zegt politievakbond ACP. De bond maakt zich grote zorgen over de ontwikkeling en pleit voor een structurele salarisverhoging om bijbeunen te voorkomen. Volgens vicevoorzitter Wiep van der Pal klust tien tot vijftien procent van de circa 57.000 Nederlandse politiemensen bij. " Als het er al niet meer zijn", zegt Van der Pal. Volgens de bond moeten veel agenten een tweede baan nemen om rond te komen. Vooral politiemensen met een gezin lijken hierdoor te worden getroffen.

"Zo ken ik een agent die als hij niet voor de politie werkt een touringcar bestuurt", zegt Van der Pal. "Agenten gaan naar huis met 1500 euro netto inclusief onregelmatigheidstoeslag. Er zijn inspecteurs die 1800 euro netto verdienen. Als je een gezin hebt met kinderen kun je van dergelijke bedragen amper rondkomen."

Schulden
Financiële problemen maken politiemensen kwetsbaar, waarschuwt de bond. Eerder werd al bekend dat veel agenten schulden hebben. Naast het hebben van een bijbaan werken politiemensen vrijwillig over of laten hun vakantie- en eindejaarsuitkering maandelijks uitbetalen voor een extraatje. De drie meest voorkomende bijbaantjes zijn buschauffeur, adviseur beveiliging en rijinstructeur.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Gemiddelde salarissen in NL

Ongelezen bericht door NAK »

En wel eens gedacht aan werk wat je voor namelijk 's avonds verricht?!
En ja als mensen een financieel produkt afnemen moeten ze vertellen wat het inkomen is. Of er een BKR is etc, etc.
Met andere woorden assurantie / financieel adviseur.
Was misschien makkelijk geweest als je dat in je topic had aangehaald.

Maar ondanks dat je dat bent kan ik me nog niet voorstellen dat je een klantenkring door "heel Nederland" hebt.

En wat doe jij voor de kost vriend?
Zal ik het verklappen........ Ik ben gepensioneerd, dus heb alle tijd om op dit forum rond te dwalen en te speuren naar dit soort berichten.
En om je gerust te stellen, ik klus niet bij.

Bor Komorovski
Berichten: 1718
Lid geworden op: 05 jul 2006 10:13

Re: Gemiddelde salarissen in NL

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

Ik heb een speciaal investeringsfonds opgezet en verdien 2000 euro per dag van al die sukkels die in mijn fonds investeren.

Ze denken dat ze in een golfbaan in Bodrum investeren maar in werkelijkheid wordt de rente betaald met de investeringen van nieuwkomers. En als er niet genoeg mensen meer bijkomen: catch me if you can!

Nu moet ik snel het vliegtuig naar Venezuela halen!

Maar even zonder gekheid: verwacht je nu echt dat we allemaal ons salaris online gaan noemen, Hansje?

alert

Re: Gemiddelde salarissen in NL

Ongelezen bericht door alert »

AMSTERDAM - Politieagenten houden er massaal bijbanen op na om het hoofd boven water te houden.
Nou Jaaaaaaaaaaaaaaaa In de vrijen tijd lopen ze ook nog te verbaliseren { daar is zelfs een site voor hufterproof } maar snel gepromoveerd te worden. En voor het gewonen volk is het net als een briefje van € 500 als je het nodig heb is het er niet.
Bijbanen ?????? met € 1700 euro zonder onregelmatigheid toeslag Gratis sportschool.

Ga het volk eens helpen Je vraag wel in de media of wij jullie willen helpen maar als wij jullie hulp nodig hebben . Heb je andere prioriteiten.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Gemiddelde salarissen in NL

Ongelezen bericht door Ulbe »

RE: Telegraaf: v.d. Pal
"Zo ken ik een agent die als hij niet voor de politie werkt een touringcar bestuurt", zegt Van der Pal. "Agenten gaan naar huis met 1500 euro netto inclusief onregelmatigheidstoeslag. Er zijn inspecteurs die 1800 euro netto verdienen. Als je een gezin hebt met kinderen kun je van dergelijke bedragen amper rondkomen."

Ik ken diverse gezinnen die het met € 1100,- netto moeten doen!, en daarbij nog 3 kinderen hebben!,

Hoe moeten deze gezinnen het dan hebben?, juist ja! luxe inleveren!!!,

Wonen in een goedkoop oud huurhuis!, ingericht met oude rotzooi!, moeder en vader zwart bijbeunen!, die kinderen moeten te eten hebben!, dat is het belangrijkste!, en dan hebben we het niet over een nette koopwoning met een marktwaarde van 350.000 euro!,

M.a.w. Wees blij dat je normaal verdiend!, er zijn mensen die het een stuk slechter hebben!, en die hebben daar ook niet voor gekozen!.

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Gemiddelde salarissen in NL

Ongelezen bericht door kweenie »

Blijft de vraag wat de forumstarter met zijn mededeling wou zeggen. Een paar losse observeringen plaatsen en dan moeten de andere lezers maar raden naar wat hij hiermee zou willen zeggen...

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Gemiddelde salarissen in NL

Ongelezen bericht door Ulbe »

In principe is het onderwerp de ruimte niet waard!, :?

Zoeveel mensen, zoveel banen en inkomen, Ik kom veel bij mensen die zeer weinig verdienen, en toch kinderen hebben en kunnen opvoeden, en daarbij..., het allerbelangrijkste!, toch gelukkig zijn met de omstandigheden waarin zij verkeren, en op een gezonde manier de kinderen kunnen laten opgroeien!, want dat is natuurlijk het allerbelangrijkste!,

Vergeet niet, we gaan toch op het laatst met lege zakken naar huis!, en dan is het feest op aarde over!, of je nu schulden of een vette bankrekening hebt, in de hemel heb je er niks meer aan!. :wink: :)

mafjah
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 nov 2008 17:50

Re: Gemiddelde salarissen in NL

Ongelezen bericht door mafjah »

Ikke,ikke,ikke en de rest kan stikke.
Laatst gewijzigd door mafjah op 16 nov 2008 10:19, 2 keer totaal gewijzigd.

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Gemiddelde salarissen in NL

Ongelezen bericht door Pruim »

Hahahaha, wat zielig voor die agenten van 1500 tot 1800€ in de maand. Toevallig staan ze wel elke dag normale burgertjes van zeg 1000€ tot 1200€ af te kafferen voor wegpiraat, als ze een paar onbenullige kilometertjes te hard rijden. Laten we er nog wat langer achter aan jagen, dan is hij zijn rijbewijs ook mooi kwijt. We halen de wrakken van de weg. Dat zal ze leren om in zo`n wrak naar de voedselbank te rijden.
Je kunt in dit land nog maar beter crimineel zijn, wat dan weer te danken zou zijn aan een slechte jeugd. Voor een veiligheidskabeltje van de aanhanger wat niet deugdelijk aan de auto vastzit, betaal je al gauw 150€. Het zgn. plukze-beleid. Een beetje crimineel kunnen ze niet aan pakken, want op snelheid controleren valt veel meer mee te verdienen!
Politie? Prostituees van justitie. Het is hier echt nog veel erger als de VOPO in de DDR. Normale mensen, zoals jij en ik, worden aan alle kanten begluurd, geregistreerd en afgeluisterd. Waarom? Het levert geld op, wat op een ander level weer opgeslokt wordt. De zgn. zakkenvullers, die met jou en mijn kapitaal gaan speculeren. En dan is het zomaar weg, en dan hebben we recessie. 95% arm en 5% schathemeltjerijk.
Ruuuustíg maar, alles komt goed, echt waar.

mafjah
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 nov 2008 17:50

Re: Gemiddelde salarissen in NL

Ongelezen bericht door mafjah »

Sinds de invoering van de € zijn de meeste mensen er op achteruit gegaan. De produkten en diensten werden een keer zo duur, terwijl ons salaris als werknemers gehalveerd is. De minima en Jan Modaal zijn zoals gewoonlijk het meest de klos. In mijn ogen was 1 gulden net zo veel waard als nu 1 euro.
Ik ben het roerend met de politie en meerdere bedrijfstakken eens dat een betere beloning voor het echt zware en gevaarlijke werk op zijn plek is. Ik ga mijn leven niet op het spel zetten (bij bijv. vuurwapengevaarlijke criminelen arresteren.) voor dat geld. Daar mag wel een extra bonus voor komen, om zo het minimale salaris wat op te vijzelen.

mafjah
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 nov 2008 17:50

Re: Gemiddelde salarissen in NL

Ongelezen bericht door mafjah »

Pruim
Geplaatst op: 15 Nov 2008 02:10 Onderwerp:
Beste Pruim,

Aangezien ik te ver ga met mijn uitspraken heb ik het bericht aangepast. Zou jij je quote a.u.b. ook willen aanpassen?

B.v.d. mafjah

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Gemiddelde salarissen in NL

Ongelezen bericht door kweenie »

Alleen omdat je 'Politie? Prostituees van justitie.' hebt verwijderd? Als ik de strekking en 'genuanceerdheid' van je verhaal zie, denk ik dat er wel meer dingen aan te passen zijn.

mafjah
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 nov 2008 17:50

Re: Gemiddelde salarissen in NL

Ongelezen bericht door mafjah »

Kweenie, je hebt gelijk, je kan beter, net als jij, de rest van de forumbezoekers wat zitten afzeiken. Wat daar de toegevoegde waarde van is, leg je vast maar al te graag uit. Dan zul je vast weer iemand op zijn nummer willen zetten. Toegevoegde waarde? 0,0. Ik heb tenminste nog een verhaal. Jij ook?

antoinetteb42
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33

Re: Gemiddelde salarissen in NL

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

Beste Hansje 2

Het is niet netjes dat je hier over beroepsgeheimen praat, iedere klant heeft recht op privacy,ondanks dat je het gewoon globaal noemt.
ik werk voor de lol 18uur per week voor de rest zit het sinds m n 18e (24jaar terug)wel goed.
Geld interesseert me niet zoveel.

Gesloten