LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 webmail drama
Tele2 webmail drama
Ik kan al een week me e-mail (zonnet) niet bekijken, omdat ze een storing hebben. De klantenservice vertelde dat dit nog wel een tijdje gaat duren. Is dit normaal?
Re: Tele2 webmail drama
nee, maar waarom gebruik je niet een emailclient zoals outlook express of windows mail? Probleem opgelost en ook geen toekomstige problemen.
-
Huh?
Volgens mij komt email eerst binnen op je account bij de provider zelf, en komt het pas daarna bij je binnen zodra je Outlook opstart. Dus als het niet bij je provider binnen komt, krijg je het toch zeker ook niet via outlook?
Ik heb het vaker andersom gehad. Ik kreeg Outlook niet aan de praat, zowel voor inkomend als uitgaand emailverkeer, en toen ik via Mijn Tele2 ging kijken, zag ik daar wel verschillende nieuwe emails staan, die ik ook direct kon lezen.
Volgens mij komt email eerst binnen op je account bij de provider zelf, en komt het pas daarna bij je binnen zodra je Outlook opstart. Dus als het niet bij je provider binnen komt, krijg je het toch zeker ook niet via outlook?
Ik heb het vaker andersom gehad. Ik kreeg Outlook niet aan de praat, zowel voor inkomend als uitgaand emailverkeer, en toen ik via Mijn Tele2 ging kijken, zag ik daar wel verschillende nieuwe emails staan, die ik ook direct kon lezen.
"je account" is echter niet webmail. Webmail maakt slechts contact met de mailservers waar alles is opgeslagen. Tele2 heeft dus problemen met webmail zelf, niet met de mailservers.
-
Hoe heet dan het deel waar je online je emails kan raadplegen?
Ik kan als ik in Griekenland ben, niet in mijn outlook-account, maar ik kan wel mijn emails ophalen, wanneer ik ze opzoek via www.tele2.nl/mijntele2. Dan moet ik mijn gebruikersnaam invullen plus mijn wachtwoord, en dan staan de emails voor mijn neus.
Of is dat iets anders?
Ik kan als ik in Griekenland ben, niet in mijn outlook-account, maar ik kan wel mijn emails ophalen, wanneer ik ze opzoek via www.tele2.nl/mijntele2. Dan moet ik mijn gebruikersnaam invullen plus mijn wachtwoord, en dan staan de emails voor mijn neus.
Of is dat iets anders?
-
ik kom wel gewoon op mijn webmail. Dit blijkt dus, nu ik dit zie, hetzelfde te zijn als ´mijn tele2´.
ik kan er verzenden, ontvangen, nieuwe berichten aanmaken, berichten verplaatsen.
In feite is dus 1 van die toegangsknoppen overbodig op de website.
Overigens blijkt topicstarter dit berichtje twee keer te hebben geplaatst, en zat ik net in dat andere te kijken.
ik kan er verzenden, ontvangen, nieuwe berichten aanmaken, berichten verplaatsen.
In feite is dus 1 van die toegangsknoppen overbodig op de website.
Overigens blijkt topicstarter dit berichtje twee keer te hebben geplaatst, en zat ik net in dat andere te kijken.