LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bulthaup de aller beste

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
remcob

Bulthaup de aller beste

Ongelezen bericht door remcob »

na div keukens bekeken te hebben tot de conclusie gekomen dat een Bulthaup keuken de beste keus voor ons is laminaat kastdeurtjes met aluminium ingelegde zijkantjes dfax Q8 alpinewit niet normaal wat een kwaliteit deze deurtjes dit trekt volgens mij nooit meer krom en geen folie of lak wat kan beschadigen ik mocht van de verkoper in de brede pannen la gaan staan met heel mijn gewicht 95kg de la boog niet eens ik ben onder de indruk ook mega goed geholpen 3d tekening en gespecificeerde
rekening mee gekregen ik wil graag met deze verkoper tot een overeenkomst komen ................MAAAAAAAAAAR......................
DE PRIJS...... ik monteer en instaleer alles zelf....... miele inbouw apperatuur wil ik voor een normale prijs....
stenen keuken blad laat ik door kennis in belgie maken....
de keuken is 3.10 met 4 bovenkastjes recht opgesteld met een klein kook eilandje van 2.10 er tegenover voor het kasten werk compleet met plint handgrepen pas stukjes glazen achterwand en afwerk latjes ben ik 11000 eurie kwijt dit is een prijs inc btw niet onderhandelt en zo uit het boek hier kan toch wel makelijk 30 procent korting van af dacht ik bv een inbouw afvalemmer 4 delig voor 646 euro :shock: :shock:

siemens

Re: Bulthaup de aller beste

Ongelezen bericht door siemens »

kijk hier eens , 650 euri voor een afval emmer?? je bent ook gelijk het hele kastje kwijt. bij ikea voor 5 euro per stuk.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20110738

of kijk bij
http://www.doeco.nl/

legoleek

Ongelezen bericht door legoleek »

k monteer en instaleer alles zelf
Als je zelf in de meubel-bouw zit zou ik zeggen ok. maar als je een handigeharry bent, laat het alsjeblieft door je leverancier neerzetten. wat zal het plaatsen kosten, 1200 euro ? Ik vind het verkeerde zuinigheid. Een keuken plaatsen is een vak, zeker bij een kwaliteits merk als Bulthaub.

miele inbouw apperatuur wil ik voor een normale prijs
wat is een normale prijs ? (catalogus - 25%) als het veel meer is klopt er ergens iets niet.
Miele hanteert een eenzijdig prijsbeleid die voor iedereen gelijk is.

hier kan toch wel makelijk 30 procent korting van af
werken ze met netto prijzen ? anders ook een gratis lcd tv vragen !!!!

keukenklepper

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 13 feb 2010 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.

remcob

hai beste kloteklepper ik ben niet renco die een keuken bij keukenlux besteld had
mijn naam is remco met een m
ik val niemand lastig ik wil gewoon weten of er nog een beetje speling
zit kwa prijs voor een keuken van bulthaup
groetjes

keukenklepper

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 13 feb 2010 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.

papa.j

Ongelezen bericht door papa.j »

Misschien eens contact opnemen met Bulthaup Roermond.
Da's een splinternieuwe zaak en nieuwe dealer.
Wellicht wil die een openingskorting verstrekken ?

Succes..

remcob

hai een schitterende witte bulthaup b3 keuken met los kookeiland
besteld voor de zelfde prijs van bruinzeel of manden makers ****
35 procent korting op advies prijs miele inbouw app 40 procent korting wel zelf plaatsen ben wel 4 verschillende offertes gaan halen
maar uiteindelijk toch gelukt en bij de vriendelijkste verkooper gekocht
groetjes remco

Gesloten