LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] burgerhout babysuperstores sliedrecht

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
liane_gransch

burgerhout babysuperstores sliedrecht

Ongelezen bericht door liane_gransch »

op 10-01-2008 hebben wij bij burgerhout babysuperstores in sliedrecht.een complete kinderkamer en combi-kinderwagen gekocht.zoals bij alle meubelzaken zit daar een levertijd op,van gemiddeld 10a12 weken op.geen probleem aangezien wij bij een zwangerschap van toen 18 weken deze kamer hebben besteld.

Op dinsdag 1 april 2008 heb ik gebeld met de centrale administratie,van burgerhout babysuperstores ,en deze konden mij melden dat de kamer al binnen was en maandag 7 april al geleverd kon worden
Dit werd dinsdag omdat dat wij dan toch thuis waren..
geen probleem...
Maandagochtend werd ik gebeld door de centrale administratie,dat ze slecht nieuws hadden, de complete kinderkamer was naar beneden gevallen,en het enige wat nog te gebruiken is,was de kast.. de commode en het bedje waren niet meer te gebruiken..

Deze man had direct met de leverancier gebeld,en ze konden dan WAARSCHIJNLIJK begin mei de rest leveren(nog 6 weken wachten).inmiddels ben ik dan 37 weken zwanger..dus dat gaat niet op.
Maar hun motto is je hoeft je kind niet in de kast te leggen..
Ik kon dan kiezen uit een een andere kamer die ze wel op voorraad hadden,want ik had per slot van rekening ook naar een andere kamer gekeken op 10 januari,maar ook deze was niet op voorraad,dus hun alternatief was een totaal andere kamer,als was besteld,maar zei deze meneer Koster,ik vind deze ook heel mooi ,en hij is dan wel 100,- euro duurder,maar daar spreken we dan niet meer over(meneer Koster smaken verschillen!!).of een leenkamer..maar GEEN korting op de reeds bestelde kamer(van 20%)want aan kortingen doen ze niet ,ook al zou je zijn bevallen en je hebt niet de kamer naar je zin!!!!!!!!oftewel niet zeuren maar kopen,toch meneer HENK KOSTER.

Op dinsdag 8 april ben ik naar Sliedrecht gereden,want ik had nl ook nog een kinderwagen besteld,en deze was niet kapot.

Wat bleek...mijn wagen stond netjes klaar,evenals de kast..en wat zegt deze magazijnmedewerker ,ik heb ook nog een kast,maar die laat ik nog wel staan,want de rest van de bestelling is nl nog niet binnen.????
waarop wij zeggen,nee de rest is kapot gevallen uit de stelling..
NEE HOOR?? er is helemaal niks gevallen de bestelling is gewoon niet compleet,dat is besteld,en moet allemaal nog binnen komen..dit stond er al!!

goeie service meneer BURGERHOUT,u weet echt met uw klanten om te gaan ,geen wonder dat u ons geen 20% korting wilde geven,u was ons vergeten te vertellen dat de bestelling niet goed is gegaan..en dan ook nog liegen tegen de klanten...

bianca2

Re: burgerhout babysuperstores sliedrecht

Ongelezen bericht door bianca2 »

Dit verhaal komt me bekend voor.

Gisteren een koude douche ingestuurd voor Burgerhout.

Met 12 weken een babykamer en nog wat andere spulletjes gekocht.
Levertijd 14 weken, dat zou voor mij ongeveer half september zijn.
Begin september gebeld, er was nog niets bekend. Half september weer gebeld, begin oktober zou het ongeveer binnen komen. Begin oktober weer zelf gebeld , weer niets bekend, half oktober gebeld, ( zelf bellen weten ze niet wat dat is) Zou nu weer begin noverber worden.
Boze brief gestuurd dat ik hier geen genoegen mee neemt en dat ze voor eind oktober uitsluitsel moesten geven en dat ik anders wilde annuleren.

Week later weer zelf gebeld of ze de brief ontvangen hadden.
Ja dat hadden ze , maar alles was nog niet binnen ( het ledikantje niet )
Dus we konden wel de rest krijgen een dan zouden ze een leen ledikantje geven.

Wij blij, konden we toch de kinderkamer gaan inrichten.

Bij aankomst van de meubelen , zag ik dat er 2 dozen bijzaten die een andere kleur tape bevatte.
Die als eerste open gemaakt, en ja hoor kapot en beschadigd ( 3 plekken )

Wij naar de andere verpakking met andere tape.

En ja hoor ook beschadigd, gedeukt en kapot.

Direkt gebeld. Oh stuurt U maar een service formulier in!!!!!!

Mijn moeder werd pissig en heeft toen meteen weer terug gebeld naar Burgerhout , zei die man,
nadat ze verteld had dat die dozen met tape allebei "toevallig" kapot waren en dat het zeker retouren waren en zo ons afwilde schepen ( na de boze brief en dat we wilde annuleren)

Jee nou heb ik gelijk k...... weekend, dat zijn magazijnmedewerkers toevallig die dozen had gepakt was niet goed. Zijn personeel nog we l>>>

WEET U ALS BABYSPECIAAL ZAAK HOE IK ME VOEL ook K.......??????

5 maanden moeten wachten op een kamertje????
wanneer moet je een kamertje dan gaan bestellen, op het moment van bevruchting??????

Ja stom bij aankomst moesten we natuurlijk een groot deel betalen.>>

Maar als ik volgende week Het kamertje nog niet heb, wil ik zeker mijn geld terug.

Ze hebben nooit zelf gebeld over de lange en uitgestelde levertijd.
Nooit een andere oplossing aangeboden ( andere kamer misschien )
Dan die retouren zooi.

Nee Service, ho maar.

Ben nu inmiddels haast 8 maanden zwanger.

Verleden week mevrouw van de kraamzorg gekregen en ze vertelde dat ik niet de enigste was die ze bezocht had die het kamertje nog niet had van Burgerhout .
Ik was nummer 4.!!!!!!!!!( in onze wijk die ze bezocht had )

Heb in de brief ook medegedeeld, dat de kans groot was dat ik eerder ging bevallen ( mediche redenen baby )

Maar ook hier trekken ze niets van aan ..... HELAAS.

Ben benieuwd of ik volgende week mijn kamertje dan eindelijk binnen krijg.???????

Ik hou jullie op de hoogte

manon driessen

Ongelezen bericht door manon driessen »

Wat vind ik het erg om deze berichten over Burgerhout te lezen. Ik dacht altijd dat het bekend stond als een goede zaak, maar helaas lopen wij nu ook tegen leveringsproblemen aan.

Met 16 weken zwangerschap (zeer op tijd zou ik zo zeggen!!) hebben wij onze babykamer samen met een complete kinderwagen besteld.
De levertijd van de wandewagen was enkele weken, maar zou tergelijkertijd met de kamer gebracht worden. De levertijd van de kinderkamer was tussen de 10 en maximaal 12 weken.

Na 12 weken eens gaan bellen en de kinderkamer zou snel binnen komen, waarschijnlijk volgende week al, dat is 3x bellen zo door gegaan. Na ons aandringende telefoontje van 13 november (inmiddels 15 weken na bestellen :twisted: werd ons verteld dat er leveringsproblemen in de fabriek zijn en dat het dus nog wel een tweetal weken of iets langer kan gaan duren. Nu is voor mij de kans groot dat de bevalling met 38 weken ingezet gaat worden, wat inhoudt dat het nog maar 7 weken duurt. En daarnaast wil ik gewoon de kamer hebben!!

Het voorstel van medewerker Henk was om een vervang kamer te nemen (geen optie!) of om een kamer uit te zoeken die direct leverbaar was. Wij het weekend naar Burgerhout in Sliedrecht gegaan om eens te kijken en vooral alles op te lossen.

De direct leverbare kamers waren voor ons geen optie en van anderen kon geen garantie gegeven worden. Voor ons was er maar 1 optie en dat is de kamer die wij uitgezocht hebben en dan maar die in de winkel staat tegen een korting.

De bedrijfsleidster erbij en dat was toch mogelijk, de kamer wordt aankomende donderdag bezorgd (als het goed is!) samen met het restant van de spullen (Matras, kinderwagen, babyfoon etc) en dat met een korting van 15% op de kamer. Als extra service wordt de kamer ook door Burgerhout gemonteerd.

Al met al gaan wij dus duimen en hoop ik donderdag of vrijdag een positief bericht neer te kunnen zetten....
Ik zal hier in elk geval nooit meer iets op bestelling kopen. Onze ervaring was wat dat betreft bij Babydump in Roelofarendsveen veel beter. Na het lezen van de berichten heb ik wel spijt dat ik de losse spullen niet alvast zelf heb meegenomen. Maar we blijven nog een paar dagen vol goede moed dat het alsnog goed gaat komen...

bianca2

Ongelezen bericht door bianca2 »

Maandag 10 november maar weer gebeld of ze al wat wisten wanneer de kamer zou komen.

As zaterdag zou het gaan gebeuren joepie EINDELIJK !!!!!!!!!
Ze zouden een uitzondering maken.....

vrijdag gebeld voor de tijd. tussen 15.00 en 17.00 uur.

Ik kan niet wachten dat begrijpen jullie wel .

Gaat zaterdag om 12.00 de telefoon........De vrachtauto staat met pech :twisted: :twisted: :twisted:
Om eerlijk te zijn weet ik niet of het echt waar is, je gelooft op een gegeven moment nergens meer in...

Oh wat was ik teleurgesteld en verdrietig. Weer niet !!!!

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Uiteindelijk weer terug gebeld of we het anders niet konden halen....

Dat kon gelukkig en hebben we maar gedaan.

Anders moest ik maandag bellen voor een nieuwe afspraak.

Voor ons echt de 1e maar tevens de laatste keer.

Voor Manon

Hoop dat de "vrachtauto"donderdag weer gemaakt is...
zodat we toch nog samen kunnen genieten van onze kamertjes.
Sterkte en een fijne zwangerschap ( verlof ) gewenst.

Groetjes Bianca

manon driessen

Ongelezen bericht door manon driessen »

Zo een paar dagen later, maar nu toch het vervolg op het verhaal: de bestelling bij Burgerhout Sliedrecht.

Afgelopen donderdag zouden wij de babykamer eindelijk geleverd krijgen. We hadden er zelf voor gekozen om de kamer uit de winkel te nemen en die te laten bezorgen en monteren. Dit omdat we het niet aandurfden om te wachten op de te bezorgen nieuwe kamer (zou al 6 weken, elke week binnenkomen :( )

's ochtends gebeld en ze zouden er om half 11 er zijn. Helaas om 11.30 uur nog geen wagen te bekennen. Mijn man was inmiddels thuis van zijn werk en toch nog maar eens gebeld. 12.30 uur zouden ze komen. En inderdaad de vrachtwagen kwam er aan. De kamer werd uitgeladen en boven gemonteerd. Helaas bleek al snel dat de kinderwagen niet bij de levering zat!!!! Die stond toch al weken compleet klaar?! Ook zaten er diverse grove beschadigingen op de kamer van het transport en het in en uit elkaar halen. Het bovenblad van de commode, de deuren van de kast en een zijpaneel van de kast zijn beschadigd.

Meteen Burgerhout gebeld en een schade formulier ingevuld. Vervolgens gaf de expeditie aan, dat het dan toch wel zeker zo'n 5 weken zal duren voordat ze de nieuwe onderdelen kunnen leveren, omdat dan de kamer pas verwacht wordt!!!!
Wat raar de winkel wist ons tot vorige week nog te melden dat er niets aan de hand was en de kamer er met 1 of 2 weken wel zal zijn. Niet dus!!!

Al met al zijn we blij dat we gekozen hebben voor de kamer uit de winkel, in plaats van te wachten op de nieuw te leveren kamer. Anders was ik al bevallen geweest denk ik. Alleen jammer dat we nu wel wat beschadigingen hebben, maar we hebben ook 1/4 van het bedrag niet betaald om achter de hand te houden, zodat de onderdelen wel vervangen worden.

Daarnaast zijn we zelf maar weer op en neer gereden naar Burgerhout Sliedrecht (voor ons uit Zoetermeer) toch ook weer drie kwartier heen en terug om de kinderwagen zelf te gaan halen. Na wat onderhandelen hebben we de slaapzak gratis gekregen. Toen bleek echter dat de bijpassende luiertas er niet was. Na veel zoeken en persoonlijk bemoeien van de leiding van de locatie was de luiertas er toch en heeft ze een goede demonstratie gegeven van de wandelwagen. Alles ingeladen en snel naar huis. Redelijk tevreden maar toch maar weer afwachten tot we de nieuwe onderdelen van de babykamer geleverd krijgen. Op aanraden van de expeditie zullen we elke week bellen om de status van deze bestelling te checken.

Ik denk dat deze acties niet nodig moeten zijn voor een winkel van het formaat van Burgerhout.

Wordt helaas vervolgd...

Dee78

Ongelezen bericht door Dee78 »

nog steeds niets veranderd dus bij Burgerhout Sliedrecht
Wij kochten er in 2005 een complete babykamer en een combikinderwagen.
De babykamer was wel op tijd binnen. Wij hebben hem opgehaald en gingen 'm zelf in elkaar zetten. Nou dat ging niet vanzelf. De laden van de commode pasten totaal niet. Dus hierover gebeld, gebeld en nog eens gebeld. We werden steeds van het kastje naar de muur gestuurd en kregen na ongeveer 2 weken dagelijks meerdere keren bellen eindelijk een monteur aan de telefoon. Die is net voor de uitgerekende datum langsgekomen om nieuwe gaatjes te boren en de rail anders te maken van de commode zodat de lade eindelijk dicht kon. We konden er ook voor kiezen om alles retour te sturen en te wachten op een nieuwe commode want meerdere dingen waren fout voorgemonteerd, maar ja dat doe je ook niet net voor de uitgerekende datum!!!

Toen we de combikinderwagen op gingen halen ontdekten we bij thuiskomt dat het autostoeltje er niet in de doos erbij zat. meteen opgebeld, maar degene die erover ging was er natuurlijk niet. Uiteindelijk hebben we hier ook dagen over moeten bellen voor we eindelijk het stoeltje op konden komen halen.
Nadat we de wagen een half jaar gebruikt hadden, haperde het zwenkwiel al heel erg en blokkeerde het telkens. Burgerhout gaf natuurlijk niet thuis toen we over garantie begonnen.
Kortom een zaak met hele slechte service, onvriendelijke medewerkers die telefonisch slecht bereikbaar is en van garantie nog nooit gehoord heeft!!!!!!

Gesloten