LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft nog meer gezeur met de Syntus?

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
Stephanie185

Wie heeft nog meer gezeur met de Syntus?

Ongelezen bericht door Stephanie185 »

Mijn vriend en ik wonen in Doetinchem, hij werkt in Arnhem, Velperpoort moet hij uitstappen.
Elke ochtend en bijna elke avond is hij te laat, of er vallen (spits)treinen uit of ze rijden niet op tijd (denk aan 20 min. of langer vertraging) wie heeft hier nog meer problemen mee?
We zijn het allebei zat, hij omdat hij vaak te laat komt en ik omdat hij ipv half 7 vaak om half 8 of later thuiskomt. Syntus zei dat het aan Prorail lag, en Prorail omdat er goederen treinen rijden. Kortom, de een stuurt je door naar de ander en niemand heeft een antwoord...

helly

Re: Wie heeft nog meer gezeur met de Syntus?

Ongelezen bericht door helly »

Tja, we wonen nog steeds in Nederland: het afschuifsysteem kent men heeeel erg goed!

Ik kan niet over jullie probleem meepraten maar wel over het volgende:

Mijn zoon is Graafschapfan, heeft een seizoenskaart, en mag dus gratis naar de thuiswedstrijden met het openbaarvervoer: jawel Synthus!
Dan is het erg fijn dat ze op die avonden kleine bussen inzetten. Omdat die al overvol zijn als hij met zijn kamaraden wil instappen, rijden ze zo aan de halte voorbij en kan er een lieftallig ouder worden opgetrommeld om hen "even" te brengen! ERG FIJN SYNTHUS!

Ook gaat hij door-de-weeks weleens met de bus naar Doetinchem en het is hem regelmatig overkomen dat de bus al weg was, terwijl hij optijd bij de halte was; te vroeg vertrokken dus! En jawel: WEER ERG FIJN!! Nu alsnog als een speer fietsen om optijd opschool te komen!

SYNTHUS: ERG FIJN ALLEMAAL!!!!!!!

Gesloten