LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
kattebel
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 okt 2008 12:04

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door kattebel »

Als ik het goed begrijp dan is er ook voor mij nog hoop dat het nog goed komt.
Meneer XXXX zegt op dit forum: En ik kopieër zijn woorden even.

MOCHT U NOG GEEN TELEFOON HEBBEN ONTVANGEN NA 30 DAGEN NA UW BESTELLING EN U HEEFT OP DIT FORUM GEREAGEERD ZOU U ZO VRIENDELIJK WILLEN ZIJN OM DIT BIJ ONS TE MELDEN.

Dat heb ik dus gedaan en heb direct een email verstuurd naar de Hr. XXXX, met mijn rekeningnummer enz. Maar daarop nog steeds géén reactie gehad.

Misschien ben ik dan de volgende die zijn geld terug krijgt.

kattebel
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 okt 2008 12:04

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door kattebel »

Ook ik heb vandaag keurig mijn geld terug ontvangen van Mobile Discounter. :D

Maar..... ik heb wel een goede les geleerd. Nooit meer zonder pardon betalen met internet shoppen.

Vliegendpaard
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2008 20:59

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door Vliegendpaard »

Hallo,

Ik was het wachten beu en heb het aan MOBILEDISCOUNTER aangegeven met een aanmaning. Of een toestel, of geld terug, of procederen.

Keurig netjes mijn geld terug gekregen.

De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik persoonlijk denk dat hun moeite hebben met het verkrijgen van de door mij bestelde 'oud model' Nokia GSM. Maar aangezien hun dat niet aangeven dan wel aanvoeren als onmacht is er voor mij geen andere keuze om eisen te gaan stellen.

MOBILEDISCOUNTER heeft het bij mij in ieder geval goed opgelost.

Vliegenpaard

xmex
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2008 18:47

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door xmex »

hallo,
ook ik ben erin getrapt.. pff dat dit me nou weer moet overkomen altijd gaat het goed en dan denk je een ´echt' bedrijf gevonden te hebben en ja hoor daar gaat het mis... helaas.
mijn telefoon is er nu 21dgn na de bestelling nog niet en er wat mij beloofd dat hij er voor vandaag zou zijn... helaas ook geprobeerd te bellen maar weer antwoordapparaat.. wel ingesproken maar ben benieuwd of ik daar nog bericht van krijg...
hopelijk word de telefoon (in goede staat!) zo snel mogelijk geleverd en anders zou ik toch stappen moeten ondernemen... jammer dat het zo moet gaan.....

kattebel
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 okt 2008 12:04

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door kattebel »

Ik wil nog even zeggen dat er bedrijven zijn die wel keurig op tijd leveren. Zo heb ik dezelfde Nokia 6100 gsm bij HIGHER LEVEL COMMUNICATION afgelopen zaterdag besteld en nu dinsdag 21 oktober geleverd gekregen. En ook nog eens een stuk goedkoper.
Het kan dus ook anders.
mvg M.Callaghan

aan de schelde
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 okt 2008 18:36

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door aan de schelde »

Na 30 dagen en nog geen telefoon heb ik na veel telefoontjes en emails te hebben gestuurd naar mobilediscounter mijn betaling terug gestort gekregen op mijn rekening.

Rinus

sannesanne
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2008 14:24

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door sannesanne »

Ook ik een gedupeerde, inmiddels 5 maanden verder na bestelling van een classic nokia 6310i. Geen geld terug, slecht contact. Gebeld, ze konden mijn betaling zo 123 niet vinden, ooit gehoord van boekhouding? Vervolgens moest ik alle bewijzen van betalen (ideal) aanleveren.. rare zaak. Vervolgens zouden ze het de vol;gende dag in orde maken en de telefoon opsturen. Niks meer van gehoiord voor 2 maanden. Politie Amsterdam is op de hoogte. Aanpakken dit soort verschrikkelijke "bedrijven".

klmpurser
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2008 17:01

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door klmpurser »

221008 betaalde ik €107,33 voor een telefoon.311008 heb ik gemaild waar de telefoon bleef, geen reactie. 061108 gebeld, onbereikbaar, toen maar weer gemailed en ontbinding van de overeenkomst geeist. Als Mobile Discounter mijn geld niet terug geeft , binnen 2 weken, ga ik aangifte doen van oplichting.

bobber
Berichten: 34
Lid geworden op: 07 jul 2006 22:12

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door bobber »

26 oktober 2008 een telefoon besteld en betaald via ideal. De telefoon was op voorraad. Na 4 weken nog niets ontvangen. 2 keer gebeld en 3 keer gemaild. Problemen met email en leveringen wordt er gezegd. Op mail wordt niet gereageerd. Ik ga mijn geld terugvragen.
Belachelijk dat een produkt wat op voorraad is niet binnen een aantal dagen geleverd kan worden.
Op internet zijn in het verleden ook slechte ervaringen te vinden over dit bedrijf. Wij bestellen er NOOIT meer.

waal
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 sep 2008 11:06

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door waal »

Dit bedrijf levert oude telefoons. Ik heb een defecte telefoon teruggestuurd. Nooit meer reactie. Vele tefoontjes en mailtjes. Op mail wordt nooit gereageerd. Aan de telefoon zeggen ze we sturen een nieuwe, na een maande en nog meer telefoonttjes nog niets. Ik heb het geld al twee keer teruggevraagd en ze zegggen dan dat ze het direct overmaken. Ik ga nu maar aangifte doen bij de politie van oplichting.

zijlw01
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2008 20:16

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door zijlw01 »

Ook ik ben er ingetrapt. Voor een 6310i + 2 extra batterijen € 152,50 vooraf betaald. Meerdere keren gebeld. Levering zou -na 1 maand- nog voor het weekend plaatsvinden. Natuurlijk niets ontvangen. Van het forum en de slechte recentie te laat weet gekregen. Ook ik heb dus
door schade moeten ondervinden dat dit bedrijf afspraken niet nakomt.
Hoop er nog het beste van, maar vrees het ergste. Heb inmiddels aangegeven dat ik op korte termijn uitlevering wens en zonodig aangifte zal doen.

Bakkershuus
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2008 15:15

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door Bakkershuus »

Multi-mediadiscounter.nl en mobilediscounter staan op hetzelfde adres ingeschreven en bieden dezelfde produkten. Ook linken ze naar dezelfde site.
De gevolgen zijn dan ook hetzelfde. Geen reacties op telefoon en mail.
Helaas voor mij dus ook geen iPhone. Gelukkig niks aanbetaald (rembours).
Oppassen voor dit tuig dus.

Esmi
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 dec 2008 13:43

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door Esmi »

Op 15 augustus kocht ik twee telefoons bij deze webshop, een 6310 en een 6210, waarvan de laatste voor mijn ouders. Na 5,5 week kwamen (na meerdere malen actie mijnerzijds) dan eindelijk de telefoons. Ik moet eerlijk zeggen, ze zagen er netjes uit en alles zat er zo'n beetje bij. Helaas was echter de 6210 niet voorzien van een Nederlands menu, en dat is voor mijn ouders niet bruikbaar, dus stuurde ik dit toestel, aangetekend, retour. Dat was rond 1 oktober. Inmiddels zijn we 2,5 maand verder en nog steeds heb ik mijn geld niet terug. Ik heb op allerlei manieren geprobeerd contact te zoeken, maar het blijkt niet door te dringen tot deze meneer, dat het niet meer dan fatsoenlijk is om op korte termijn een bedrag retour te storten. Ik lees op dit forum wel dat er veel meer mensen zijn met mijn soort ervaringen. Een hele slechte zaak. Ik heb dit nog nooit meegemaakt terwijl ik zeer geregeld op internet 'shop', ook met vooruitbetalingen. Wie heeft er nog een tip om het bedrijf tot retourstorten te bewegen? Ik ben zo langzamerhand een beetje moe van alle mails/faxen/telefoontjes die ik heb verzonden.

mhamtach
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2008 20:39

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door mhamtach »

via marktplaats.nl terecht gekomen bij mULTI-DISCOUNTER.nl. Heb een Samsung besteld. Na het ontvangen van de bestelbevestiging heb ik neetje het geld overgemaakt. meer dan 3 weken later helaas nog geen telefoon ontvangen.

het bedrijf reageert niet op mijn emails en het telefoonnummer welke op de website staat vermeldt, is uitgeschakeld/ is niet meer in gebruik.

om het bedrijf te testen heb ik een email gestuurd met de mededeling dat ik 5 Nokia's wil bestellen en graag over een korting wilde praten. een paar minuten later werd ik gebeld door de heer Doelwijt.
hij heeft me verteld dat hij de Samsung morgen met de post zou versturen. Ik heb hem gezegd dat ik de 5 Nokia's wil bestellen na het ontvangen van de bestelde telefoon. Nu 5 dagen later nog geen telefoon ontvangen. Ik vrees helaas het ergste.

Esmi
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 dec 2008 13:43

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door Esmi »

De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik dus wel een telefoon (sterker nog: twee) heb ontvangen (zei het met veel te veel vertraging), maar dat ik nog steeds mijn 65 euro niet retour heb die ik zou moeten ontvangen na het retoursturen van een van de telefoons. Het is gewoon diefstal wat deze meneer doet. Het verhaal over de fake-bestelling van 5 telefoons zegt genoeg: meneer XXXX leest zijn mail selectief. En daar moet hij nu mee ophouden! Wat kun je als fatsoenlijk mens tegen dit soort figuren doen? Aangeven bij de politie?

timber1
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 jan 2009 23:19

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door timber1 »

Ook via marktplaats bij multimedia terecht gekomen heb spijt als haren op mijn hoofd 23dec besteld wij gaan inventariseren maar de zaken gaan gewoon door allemaal larie, tot op dit moment nul reactie vrees het ergste ik bestel al jaren via internet en heb dit nog NOOIT meegemaakt ga hier dan ook zeker werk van maken ga deze week nog eens proberen en ga dan vervolgens op oorlogspad word vervolgt :evil:

Esmi
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 dec 2008 13:43

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door Esmi »

Het is niet te geloven, maar ik heb mijn 65 euro retourgestort gekregen. Nadat ik ca. 10 mailtjes achter elkaar heb verzonden met daarin de boodschap dat ik er nu toch echt werk van zou gaan maken, is de heer F.D. eindelijk tot actie overgegaan. Er is dus nog hoop voor allen die nog iets van hem tegoed hebben! Ik heb mijn lesje echter wel geleerd, en zal niets meer bij hem bestellen totdat ik betere berichten over hem lees. Ik hoop dat de heer F.D. zijn zaakjes beter op orde brengt.

wetos
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jan 2009 11:01

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door wetos »

Ook ik heb een nokia besteld op 12 december en betaald via ideal heb alleen ook nog niks ontvangen of gehoord.. Heb via tnt te horen gekregen dat er nog helemaal niks onderweg was van dit bedrijf naar mij. Het is trouwens ook vreemd dat je constant een voicemail krijgt terwijl de openingstijden tussen 10.30 en 17.00 is. Heb vandaag een mailtje gestuurd dus hoop hier enige reactie op te ontvangen.. Ik ga in ieder geval niet 5 maanden wachten op een telefoon of terug betaling.

Net ze toch telefonisch te pakken gekregen en 'toevallig' had er net iemand gebeld die dezelfde telefoon besteld had en worden ze vandaag verstuurd. Ik kan gelukkig via tnt kijken of er in deze dagen inderdaad een pakketje naar mij onderweg is dus ik ben benieuwd en zal afwachten..

timber1
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 jan 2009 23:19

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door timber1 »

Zo we zijn een week verder en niets opgeschoten geen reactie op email, heb wel contact gehad via de telefoon en natuurlijk de gsm werd zeker weten deze week verzonden niet dus, vrijdag geen contact kunnen krijgen heb hem wel geconfronteerd met de verontrustende berichten op internet was allemaal onzin van ongeduldige klanten in mijn geval dus een voorgelogen klant, op naar de volgende ronde.Ik hoop hier volgende week toch een ander verhaaltje op te kunnen hangen.Ik heb hier beslist geen zin in. Wat een hoop gezeik voor zoiets simpels, Pluspunt kom waarschijnlijk in Rotterdam te werken volgens mij gaat het me onder 4 ogen beter af :lol:

wetos
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jan 2009 11:01

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door wetos »

Het volgende bericht staat nu op hun site:

WEES AUB NIET BANG DAT U BENT OPGELICHT. VANWEGE LEVERINGDPROBLEMEN KAN HET ZIJN DAT U UW BESTELLING NOG NIET ONTVANGEN HEEFT. MOCHT DE BESTELLING NA 30 DAGEN NOG STEEDS NIET GELEVERD ZIJN, DAN KUNT U UW NAAM WOONPLAATS ORDERNUMMER EN REKENINGNUMMER ACHTERLATEN, DAN DRAGEN WIJ ER ZORG VOOR DAT HET GELD WORDT TERUGGEBOEKT.

Gesloten