LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele2
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 28 sep 2008 20:36
tele2
hoi
ik wil je even een verhaal over tele2 vertellen want ik ben het een beetje zat.
ik heb vorig jaar een contract (14 maart 2007) gepakt bij tele2 want ja die hadden voetbal (pakket tele2gold)
de eerste weken gaat het goed ik kan alles ziet er allemaal fantasties uit tot dat mij beeld steeds stil ging staan
en mij internet steeds langerzaam ging doen snapte er niks van maar goed dacht zal wel storing zijn dus ik
bel de volgende dag naar tele2 ik alles vertelt tegen een medewerker en die zei tegen mij dat ik de stekker
er even uit moest trekken en dat het dan weer over is nou ik deed dat en ja hoor alles ging weer prima
paar weken later weer het zelfde probleem ik weer bellen toen kreeg ik een medewerker aan de lijn en die vertelde me
dat het een storing is en dat ze dat sne op zouden lossen ik zei oke ik zeg moet ik niet mij stekker er uit halen om te
resetten nee dat hoef niet ik meldt het even en dan komt alles goed maar ja niemand die nog aan mij denkt bij tele2 om
mij even terug te bellen ik dacht ik trek toch even de stekker eruit en ja hoor het probleem was weer opgelost
maar naar een paar weken weer het probleem ik dacht dit is niet normaal maar goed ik even bellen kreeg ik iemand aan
de lijn en die zei ja meneer dat kan dat komt omdat u u ontvanger uit heeft staan ik dacht ja zal wel ja want s nachts worden
de dingen gereset ik dacht ja zal wel maar moet ik dan steeds me stekker eruit halen als ik dit probleem heb ja dat klopt meneer
dus ja probleeem opgelost drie verschillende verhalen en ik moet dus mij stekker eruit halen 10 sec en dan kan ik weer een paar
weken kijken dat is dus het zelfde als je een auto koopt en je heb een storing aan je auto moet je hem effe uit zetten en dan
weer aan enz enz enz maar goed een paar maanden verder komt er een aktie bij tele2 we konden canal plus en sport een krijgen
voor 5 euro dan konden we twee maanden kijken en als ons het dan beviel dan moesten we daar na 20 euro betalen ik bel
naar tele2 ik zeg tegen die medewerker ik zie dat jullie een aanbieding hebben van canal plus en sport 1 voor 5 euro twee maanden
lang ze zei ja dat klopt meneer ik zei kan ik die ook krijgen bij mij pakket(gold pakket) ja hoor meneer geen probleem ik vroeg nog aan
haar ik zei als ik dat neem blijf ik dan wel het voetbal zien want ik had alle voetbal kanalen ik kon kijken wat ik wil ze zei meneer ik heb
goed nieuws als u canal en sport 1 pakt kijkt u gratis voetbal en hoef je dat niet te betalen ik vroeg nog een keer heb ik dan alle voetbal
kanalen ja meneer en die hoeft u niet te betalen ik zei nou is goed ik wil dat wel dus kreeg ik dat er allemaal bij en ik had dus alles
heel veel kanalen ik had alles ik kon alles zien ik kwam tijd te kort om te kijken de twee maanden zijn voorbij en ik zei nog tegen
mij vriendin laten we dit maar houden want ik ben tevreden en dat voor tele2 maar goed had ik dat maar niet gezegt want de
twee maanden zijn voorbij en wat denk je heb ik nog maar twee voetbal kanalen ik kon dus niet meer naar andere wedstrijden kijken
ik kon maar naar twee wedstrijden kijken ik bel tele2 ik zeg er klopt iets niet ik kan niet alle wedstrijden kijken
ze zegt ja dat klopt meneer u hebt nu canal en sport 1 dus ja dan vervallen er een paar en kan je naar twee kanalen kijken
ik zeg en tegen mij zeiden ze dat ik al het voetbal kan zien en als ze gezegt hadden dat kan niet had ik nooit dat pakket veranderd
maar ja daar kon niks meer aan veranderd worden want ik zat er aan vast dus ik moest het er mee doen ik betaalde toen 68 euro
voetbal seizoen is afgelopen en de vraag was blijft het bij tele2 en ik maar duimen dat het niet zo was want dan kon ik onder
mij contract uit en ik bellen in mei en juni en juli en ze zeiden steeds we weten nog niks maar in de maand augst komen ze met
een brief dat het voetbal bij tele2 blijft we konden voetbal kijken
ik bel naar tele2 ik zei we hebben te horen gekregen dat jullie voetbal weer uit gaan zenden ja dat klopt meneer ik zeg kan ik dan
alle wedstrijden zien moment meneer ik ga even naar vragen ik zei oke ik wacht komt ze naar een paar min terug meneer heb goed
nieuws u hebt canal plus en sport 1 dus u hebt gratis voetbal ik zei ja dat zeiden ze de vorige keer ook al dus geloof er niks van
jawel meneer u hebt alles dus u krijgt ook alle voetbal nou ik zeg wil ik wel eens zien nou het nieuwe voetbal seizoen begint en ja
hoor ik had alle voetbal zenders ik dacht ze hebben het een keer goed dus ja ik was eindelijk een gelukkige man nou naar twee weken
toen de tweede ronde begon ik ga voor de tv zitten en wat denk je heb ik nog maar een canal ik dacht hoe kan dat nu ik had er vorige
week nog vier ja nu had ik er ook vier maar allemaal het zelfde en twee weken terug had ik vier verschillende dus ja er klopt iets niet
maar goed ik dus weer bellen naar tele2 ik zei klopt iets niet ik heb maar een kanaal terwijl ik er vier had nou meneer die vier kanalen die
u had dat was gewoon een proef weekend u heeft er maar 1 want dat zit in u pakket ik dacht nu wordt het helemaal mooi de een vertelt
mij dit de andere dat ik snap er niks meer van ik had dus een pakket met alleen eredivisie live 1 en niet 1 2 3 4 ik zeg kan dat wel
nee dat kan niet want u heeft een contract met canal en sport 1 en dan moet u die eerst zelf op zeggen bij canal en sport 1
ik daar naar toe bellen en hun vertellen tegen mij nee sorry dat kan niet u heeft nog een contract tot febr 2009 ik zei nou oke dan
ik weer terug gebelt naar tele2 ik zei kan niet opzeggen nou sorry meneer u kan dan alleen maar dat eredivisie live kijken en dan heeft u
ook canal en sport 1 ik dacht dus hier zit ik aan vast tot volgend jaar febr 2009 ja meneer dat klopt maar ik liet het er niet bij zitten
en naar een week ik bellen naar tele2 ik dacht ze vertellen toch steeds iets anders mischien nu ook wel dus ik kreeg een medewerker
aan de lijn ik vroeg of ik tele2 pakket kon krijgen met eredivisie live 1 2 3 4 en ze ging even kijken dus ik in de wacht en naar een paar min
kwam ze weer bij me terug nou meneer u heeft nu een gold pakket en daar gaan we dan een pakket van maken dat u eredivisie live 1 2 3 4
hebt ik zeg nog even voor de zekerheid van ja is goed maar ik heb ook canal en sport 1 ja dat vervalt dan meneer u betaalt nu 68 euro
maar u krijgt nu een pakket van de eerste 6 maanden 45 euro en de laatste 6 maanden voor 45 euro ik zei nou dat klinkt goed
ik zeg nog dus canal en sport 1 hoef ik niet meer te betalen nee hoor na deze periode krijg u dat pakket waar u om vroeg met voetbal
nou ik zeg doe maar dan dus ja alles is geregeldt en we wachten me spanning af (dat was op maandag 15 sept)
op zaterdag 20 sept belt me vriendin op want ja ik was niet thuis ze zegt we hebben geen tv meer ik zei ow hoe kan dat ja dat zijn
ze aan het uit zoeken bij tele2 en het kan 13 dagen duren want ze bellen ons op zo snel mogelijk ik dacht hallo ik ga geen twee weken
zonder tv zitten dus ik zeg tegen de vriendin ik ga even bellen en dan bel ik je zo terug en ik bel krijg iemand aan de lijn en die zegt
ja er is een storing en wij bellen jullie zo snel mogelijk terug ik zeg maar ik ga geen twee weken zonder tv zitten ja meneer u moet de
voorwaarden lezen want wij hebben de tijd nodig op de storing op te lossen ik zeg los het maar op voor vijf uur vanavond ik zeg kunt
u maar door verbinden met de technische dienst nee meneer dat kan niet maar ik zei dat ze al gebelt hebben om half 1 maar er was niemand
thuis maar als er nu iemand thuis is en die belt hier naar toe dan verbinden wij jullie door want dan kunnen wij zien wat er aan de hand is
ik bel me vriendin op ik zeg je moet thuis zijn en dan naar tele2 bellen dan wordt je door verbonden met de technische dienst dus
mij vriendin doet dat en toen zei een medewerker ja hallo wij gaan niet door verbinden u wordt terug gebelt dus ja dat pik ik dus niet
we worden steeds van het kasje naar de muur gestuurdt zijn ze bij mij aan het verkeerde adres ik dus weer naar tele2 bellen en ik dus even
vertelt toen zeiden ze tegen mij meneer u moet 10 werk dagen wacht die tijd staat er voor want er zijn mensen die zitten al 3 weken te wachten
ik zeg nou dan wil ik mij contract opzeggen ja meneer dat kan niet want u hebt een contract tot sept 2009 ja ik zeg dus mag ik het dan niet opzeggen
nee ik zeg ik mag opzeggen waneer ik wil nee meneer dat mag niet en hup de hoorn ging erop nou ik s avonds terug gebelt naar tele2
ik vertel mij verhaal en ze zegt ja sorry meneer ik kan niks doen voor u ik zeg verbind me door met de technische dienst nee die werken
niet in het weekend ik zei hallo vanmiddag hebben ze nog naar mij gebelt nou meneer ik kan u vertellen dat in het weekend geen technische dienst
is dus ik moet maandag weer terug bellen ja meneer dat klopt sorry ik zei oke bel ik maandag weer ou maandag kwart over zes ik bellen krijg ik iemand aan
de lijn die vertel mij dat ik gewoon moest wachten ik zeg nee ik ga niet zitten wachten want heb geen zin om twee weken zonder tv te zitten ik zeg
verbind me maar door met opzeggingen ze zegt ja dat kan ik wel doen meneer maar u moet wel u contract betalen ik zeg ja dat zegt u dat ik dat moet
doen maar als ik tegen u zeg dat u mijn tv moet maken doet u dat ook niet want ik wordt steeds van het kasje naar de muur gestuurd en daar heb ik
geen zin in maar goed ik ging de wacht in en ik kwam bij de afdeling en die meneer zegt u wilt dus u contract opzeggen omdat u geen tv heb
ik zeg ook ik zeg maar ook de reden van dat ik steeds voor de gek gehouden wordt hij zegt tegen mij als u nou is dit en dat doet met u decoder dan
moet het over zijn ik zeg u wilt mij vertellen dat u nu het probleem heb opgelost nee zegt die maar als het werkt kan u weer tv kijken en anders effe
terug bellen ik zei oke doe ik nou ik gedaan wat die meneer mij vertelt heeft en nee probleem niet opgelost ik dus weer terug bellen ik krijg er een
aan de lijn ik zeg mag ik de afdeling opzeggingen ze zegt waarom ik zei omdat ik net iemand gesproken heb die ik even terug moet bellen
ze zegt ja maar dat gaat niet zomaar ik zeg ik vraag het je want hij zei dat robert heet die zei zet me in de wacht en wat ze ging doen weet ik
niet maar kreeg iemand anders aan de lijn een mevrouw ik haar het verhaal vertelt en ze zegt ja klopt maar wij hebben het probleem gevonden u
heeft morgen weer tv robert belt u morgen terug ik zei nou dat hadden ze zaterdag ook kunnen regelen ja dat klopt meneer dat had gekunt maar
goed ik zeg nou ik zie het morgen wel ik kom thuis van me werk ik zeg tegen de vriendin heeft die man terug gebelt ja hij heeft terug gebelt en we hebben
aan het eind van de middag tv k tot zeven uur gewacht en wat denk je geen tv ik dus weer bellen met tele2 ik krijg iemand aan de lijn en die vertelde
mij dat het nog wel even kon duren nou toen begon mij bloed te koken ik zeg hoezo we zouden vandaag tv hebben en ik heb niks nee meneer dat klopt
maar ik ga u door verbinden met de technische dienst dus ik krijg een mevrouw aan de lijn ik mij verhaal vertelt en ze zei ja we weten wat het is maar ik kan
dat zo niet oplossen ik moet dat even door geven aan hogere hand ik zeg nou wordt het helemaal mooi hogere hand ik zeg u bent van de technische
dienst en u kan mij niet helpen nee meneer sorry u wordt deze week terug gebelt en reken erop dat het een paar dagen kan duren ja hallo daar heb ik
geen zin in verbind me maar door met opzeggingen nee meneer dat kan niet want u hebt een contract enz enz enz enz ik zeg verbind me nu maar door
anders pak ik alle spullen van tele2 in en kom ik het morgen zelf brengen en melden dat ik mij contract opzeg moment meneer ik wordt door verbonden
ik krijg een mevrouw aan de lijn ze zegt u wilt u contract opzeggen ik zei ja dat klopt (was rond zeven uur dat ik belde )zei alles tegen mij vertelt ik zeg ja
dat zou goed kunnen ik zie het wel maar ik ga niet iets betalen wat niet goed is maar goed alles afgerond wat denk je twee uur later hadden we een mailtje
dat we 540 euro moesten betalen en dan is alles achter de rug nou toen ik dat mailtje had ik dacht even mailtje terug sturen dus ik mij woord gedaan daar bij tele2 opzeggingen en woensdag morgen wordt mij vriendin gebelt door tele2 wij hebben van u een mailtje gehad gisteren avond en dat u niet betaalt en dat
u er niet mee eens bent want u hebt geen tv ja dat klopt zegt mij vriendin wij hebben geen tv maar moment zal eerst nog even kijken voor ik me mond
voorbij praat en wat denk je we hebben weer tv dus als je je contract opzegt heb je gelijk weer tv bij tele2 maar goed ik dacht alles is achter de rug
maar nee want ik heb het pakket niet waar ik om gevraagd heb en daar moet ik nu maandag weer over bellen ik hoop dat jullie hier iets mee doen want
als alle klanten zo behandelt worden dan moeten ze daar maar is andere medewerkers neerzetten want dit is gewoon niet meer normaal
tonnie van ballegooyen
[/b]
ik wil je even een verhaal over tele2 vertellen want ik ben het een beetje zat.
ik heb vorig jaar een contract (14 maart 2007) gepakt bij tele2 want ja die hadden voetbal (pakket tele2gold)
de eerste weken gaat het goed ik kan alles ziet er allemaal fantasties uit tot dat mij beeld steeds stil ging staan
en mij internet steeds langerzaam ging doen snapte er niks van maar goed dacht zal wel storing zijn dus ik
bel de volgende dag naar tele2 ik alles vertelt tegen een medewerker en die zei tegen mij dat ik de stekker
er even uit moest trekken en dat het dan weer over is nou ik deed dat en ja hoor alles ging weer prima
paar weken later weer het zelfde probleem ik weer bellen toen kreeg ik een medewerker aan de lijn en die vertelde me
dat het een storing is en dat ze dat sne op zouden lossen ik zei oke ik zeg moet ik niet mij stekker er uit halen om te
resetten nee dat hoef niet ik meldt het even en dan komt alles goed maar ja niemand die nog aan mij denkt bij tele2 om
mij even terug te bellen ik dacht ik trek toch even de stekker eruit en ja hoor het probleem was weer opgelost
maar naar een paar weken weer het probleem ik dacht dit is niet normaal maar goed ik even bellen kreeg ik iemand aan
de lijn en die zei ja meneer dat kan dat komt omdat u u ontvanger uit heeft staan ik dacht ja zal wel ja want s nachts worden
de dingen gereset ik dacht ja zal wel maar moet ik dan steeds me stekker eruit halen als ik dit probleem heb ja dat klopt meneer
dus ja probleeem opgelost drie verschillende verhalen en ik moet dus mij stekker eruit halen 10 sec en dan kan ik weer een paar
weken kijken dat is dus het zelfde als je een auto koopt en je heb een storing aan je auto moet je hem effe uit zetten en dan
weer aan enz enz enz maar goed een paar maanden verder komt er een aktie bij tele2 we konden canal plus en sport een krijgen
voor 5 euro dan konden we twee maanden kijken en als ons het dan beviel dan moesten we daar na 20 euro betalen ik bel
naar tele2 ik zeg tegen die medewerker ik zie dat jullie een aanbieding hebben van canal plus en sport 1 voor 5 euro twee maanden
lang ze zei ja dat klopt meneer ik zei kan ik die ook krijgen bij mij pakket(gold pakket) ja hoor meneer geen probleem ik vroeg nog aan
haar ik zei als ik dat neem blijf ik dan wel het voetbal zien want ik had alle voetbal kanalen ik kon kijken wat ik wil ze zei meneer ik heb
goed nieuws als u canal en sport 1 pakt kijkt u gratis voetbal en hoef je dat niet te betalen ik vroeg nog een keer heb ik dan alle voetbal
kanalen ja meneer en die hoeft u niet te betalen ik zei nou is goed ik wil dat wel dus kreeg ik dat er allemaal bij en ik had dus alles
heel veel kanalen ik had alles ik kon alles zien ik kwam tijd te kort om te kijken de twee maanden zijn voorbij en ik zei nog tegen
mij vriendin laten we dit maar houden want ik ben tevreden en dat voor tele2 maar goed had ik dat maar niet gezegt want de
twee maanden zijn voorbij en wat denk je heb ik nog maar twee voetbal kanalen ik kon dus niet meer naar andere wedstrijden kijken
ik kon maar naar twee wedstrijden kijken ik bel tele2 ik zeg er klopt iets niet ik kan niet alle wedstrijden kijken
ze zegt ja dat klopt meneer u hebt nu canal en sport 1 dus ja dan vervallen er een paar en kan je naar twee kanalen kijken
ik zeg en tegen mij zeiden ze dat ik al het voetbal kan zien en als ze gezegt hadden dat kan niet had ik nooit dat pakket veranderd
maar ja daar kon niks meer aan veranderd worden want ik zat er aan vast dus ik moest het er mee doen ik betaalde toen 68 euro
voetbal seizoen is afgelopen en de vraag was blijft het bij tele2 en ik maar duimen dat het niet zo was want dan kon ik onder
mij contract uit en ik bellen in mei en juni en juli en ze zeiden steeds we weten nog niks maar in de maand augst komen ze met
een brief dat het voetbal bij tele2 blijft we konden voetbal kijken
ik bel naar tele2 ik zei we hebben te horen gekregen dat jullie voetbal weer uit gaan zenden ja dat klopt meneer ik zeg kan ik dan
alle wedstrijden zien moment meneer ik ga even naar vragen ik zei oke ik wacht komt ze naar een paar min terug meneer heb goed
nieuws u hebt canal plus en sport 1 dus u hebt gratis voetbal ik zei ja dat zeiden ze de vorige keer ook al dus geloof er niks van
jawel meneer u hebt alles dus u krijgt ook alle voetbal nou ik zeg wil ik wel eens zien nou het nieuwe voetbal seizoen begint en ja
hoor ik had alle voetbal zenders ik dacht ze hebben het een keer goed dus ja ik was eindelijk een gelukkige man nou naar twee weken
toen de tweede ronde begon ik ga voor de tv zitten en wat denk je heb ik nog maar een canal ik dacht hoe kan dat nu ik had er vorige
week nog vier ja nu had ik er ook vier maar allemaal het zelfde en twee weken terug had ik vier verschillende dus ja er klopt iets niet
maar goed ik dus weer bellen naar tele2 ik zei klopt iets niet ik heb maar een kanaal terwijl ik er vier had nou meneer die vier kanalen die
u had dat was gewoon een proef weekend u heeft er maar 1 want dat zit in u pakket ik dacht nu wordt het helemaal mooi de een vertelt
mij dit de andere dat ik snap er niks meer van ik had dus een pakket met alleen eredivisie live 1 en niet 1 2 3 4 ik zeg kan dat wel
nee dat kan niet want u heeft een contract met canal en sport 1 en dan moet u die eerst zelf op zeggen bij canal en sport 1
ik daar naar toe bellen en hun vertellen tegen mij nee sorry dat kan niet u heeft nog een contract tot febr 2009 ik zei nou oke dan
ik weer terug gebelt naar tele2 ik zei kan niet opzeggen nou sorry meneer u kan dan alleen maar dat eredivisie live kijken en dan heeft u
ook canal en sport 1 ik dacht dus hier zit ik aan vast tot volgend jaar febr 2009 ja meneer dat klopt maar ik liet het er niet bij zitten
en naar een week ik bellen naar tele2 ik dacht ze vertellen toch steeds iets anders mischien nu ook wel dus ik kreeg een medewerker
aan de lijn ik vroeg of ik tele2 pakket kon krijgen met eredivisie live 1 2 3 4 en ze ging even kijken dus ik in de wacht en naar een paar min
kwam ze weer bij me terug nou meneer u heeft nu een gold pakket en daar gaan we dan een pakket van maken dat u eredivisie live 1 2 3 4
hebt ik zeg nog even voor de zekerheid van ja is goed maar ik heb ook canal en sport 1 ja dat vervalt dan meneer u betaalt nu 68 euro
maar u krijgt nu een pakket van de eerste 6 maanden 45 euro en de laatste 6 maanden voor 45 euro ik zei nou dat klinkt goed
ik zeg nog dus canal en sport 1 hoef ik niet meer te betalen nee hoor na deze periode krijg u dat pakket waar u om vroeg met voetbal
nou ik zeg doe maar dan dus ja alles is geregeldt en we wachten me spanning af (dat was op maandag 15 sept)
op zaterdag 20 sept belt me vriendin op want ja ik was niet thuis ze zegt we hebben geen tv meer ik zei ow hoe kan dat ja dat zijn
ze aan het uit zoeken bij tele2 en het kan 13 dagen duren want ze bellen ons op zo snel mogelijk ik dacht hallo ik ga geen twee weken
zonder tv zitten dus ik zeg tegen de vriendin ik ga even bellen en dan bel ik je zo terug en ik bel krijg iemand aan de lijn en die zegt
ja er is een storing en wij bellen jullie zo snel mogelijk terug ik zeg maar ik ga geen twee weken zonder tv zitten ja meneer u moet de
voorwaarden lezen want wij hebben de tijd nodig op de storing op te lossen ik zeg los het maar op voor vijf uur vanavond ik zeg kunt
u maar door verbinden met de technische dienst nee meneer dat kan niet maar ik zei dat ze al gebelt hebben om half 1 maar er was niemand
thuis maar als er nu iemand thuis is en die belt hier naar toe dan verbinden wij jullie door want dan kunnen wij zien wat er aan de hand is
ik bel me vriendin op ik zeg je moet thuis zijn en dan naar tele2 bellen dan wordt je door verbonden met de technische dienst dus
mij vriendin doet dat en toen zei een medewerker ja hallo wij gaan niet door verbinden u wordt terug gebelt dus ja dat pik ik dus niet
we worden steeds van het kasje naar de muur gestuurdt zijn ze bij mij aan het verkeerde adres ik dus weer naar tele2 bellen en ik dus even
vertelt toen zeiden ze tegen mij meneer u moet 10 werk dagen wacht die tijd staat er voor want er zijn mensen die zitten al 3 weken te wachten
ik zeg nou dan wil ik mij contract opzeggen ja meneer dat kan niet want u hebt een contract tot sept 2009 ja ik zeg dus mag ik het dan niet opzeggen
nee ik zeg ik mag opzeggen waneer ik wil nee meneer dat mag niet en hup de hoorn ging erop nou ik s avonds terug gebelt naar tele2
ik vertel mij verhaal en ze zegt ja sorry meneer ik kan niks doen voor u ik zeg verbind me door met de technische dienst nee die werken
niet in het weekend ik zei hallo vanmiddag hebben ze nog naar mij gebelt nou meneer ik kan u vertellen dat in het weekend geen technische dienst
is dus ik moet maandag weer terug bellen ja meneer dat klopt sorry ik zei oke bel ik maandag weer ou maandag kwart over zes ik bellen krijg ik iemand aan
de lijn die vertel mij dat ik gewoon moest wachten ik zeg nee ik ga niet zitten wachten want heb geen zin om twee weken zonder tv te zitten ik zeg
verbind me maar door met opzeggingen ze zegt ja dat kan ik wel doen meneer maar u moet wel u contract betalen ik zeg ja dat zegt u dat ik dat moet
doen maar als ik tegen u zeg dat u mijn tv moet maken doet u dat ook niet want ik wordt steeds van het kasje naar de muur gestuurd en daar heb ik
geen zin in maar goed ik ging de wacht in en ik kwam bij de afdeling en die meneer zegt u wilt dus u contract opzeggen omdat u geen tv heb
ik zeg ook ik zeg maar ook de reden van dat ik steeds voor de gek gehouden wordt hij zegt tegen mij als u nou is dit en dat doet met u decoder dan
moet het over zijn ik zeg u wilt mij vertellen dat u nu het probleem heb opgelost nee zegt die maar als het werkt kan u weer tv kijken en anders effe
terug bellen ik zei oke doe ik nou ik gedaan wat die meneer mij vertelt heeft en nee probleem niet opgelost ik dus weer terug bellen ik krijg er een
aan de lijn ik zeg mag ik de afdeling opzeggingen ze zegt waarom ik zei omdat ik net iemand gesproken heb die ik even terug moet bellen
ze zegt ja maar dat gaat niet zomaar ik zeg ik vraag het je want hij zei dat robert heet die zei zet me in de wacht en wat ze ging doen weet ik
niet maar kreeg iemand anders aan de lijn een mevrouw ik haar het verhaal vertelt en ze zegt ja klopt maar wij hebben het probleem gevonden u
heeft morgen weer tv robert belt u morgen terug ik zei nou dat hadden ze zaterdag ook kunnen regelen ja dat klopt meneer dat had gekunt maar
goed ik zeg nou ik zie het morgen wel ik kom thuis van me werk ik zeg tegen de vriendin heeft die man terug gebelt ja hij heeft terug gebelt en we hebben
aan het eind van de middag tv k tot zeven uur gewacht en wat denk je geen tv ik dus weer bellen met tele2 ik krijg iemand aan de lijn en die vertelde
mij dat het nog wel even kon duren nou toen begon mij bloed te koken ik zeg hoezo we zouden vandaag tv hebben en ik heb niks nee meneer dat klopt
maar ik ga u door verbinden met de technische dienst dus ik krijg een mevrouw aan de lijn ik mij verhaal vertelt en ze zei ja we weten wat het is maar ik kan
dat zo niet oplossen ik moet dat even door geven aan hogere hand ik zeg nou wordt het helemaal mooi hogere hand ik zeg u bent van de technische
dienst en u kan mij niet helpen nee meneer sorry u wordt deze week terug gebelt en reken erop dat het een paar dagen kan duren ja hallo daar heb ik
geen zin in verbind me maar door met opzeggingen nee meneer dat kan niet want u hebt een contract enz enz enz enz ik zeg verbind me nu maar door
anders pak ik alle spullen van tele2 in en kom ik het morgen zelf brengen en melden dat ik mij contract opzeg moment meneer ik wordt door verbonden
ik krijg een mevrouw aan de lijn ze zegt u wilt u contract opzeggen ik zei ja dat klopt (was rond zeven uur dat ik belde )zei alles tegen mij vertelt ik zeg ja
dat zou goed kunnen ik zie het wel maar ik ga niet iets betalen wat niet goed is maar goed alles afgerond wat denk je twee uur later hadden we een mailtje
dat we 540 euro moesten betalen en dan is alles achter de rug nou toen ik dat mailtje had ik dacht even mailtje terug sturen dus ik mij woord gedaan daar bij tele2 opzeggingen en woensdag morgen wordt mij vriendin gebelt door tele2 wij hebben van u een mailtje gehad gisteren avond en dat u niet betaalt en dat
u er niet mee eens bent want u hebt geen tv ja dat klopt zegt mij vriendin wij hebben geen tv maar moment zal eerst nog even kijken voor ik me mond
voorbij praat en wat denk je we hebben weer tv dus als je je contract opzegt heb je gelijk weer tv bij tele2 maar goed ik dacht alles is achter de rug
maar nee want ik heb het pakket niet waar ik om gevraagd heb en daar moet ik nu maandag weer over bellen ik hoop dat jullie hier iets mee doen want
als alle klanten zo behandelt worden dan moeten ze daar maar is andere medewerkers neerzetten want dit is gewoon niet meer normaal
tonnie van ballegooyen
[/b]
Re: tele2
Ik kan je verhaal nog meer dan bevestigen. Ik mail ze dagelijks over de kwaliteit van mijn tv. Ik MOET nog tot juli 2009 bij hun blijven, omdat ik zo stom geweest ben om een 2 jarig contract af te sluiten. Mijn problemen met hun zijn teveel om op te noemen. Enkele voorbeelden. Al 16 maanden geen tv ontvangst die het bekijken waard is. Ik kijk dus nog via mijn schotel. Bedragen worden dubbel van mijn giro gehaald. Bedragen worden niet terug betaald. Emails worden over het algemeen niet beantwoord. De help desk beloofd terug te bellen als ze mijin problemen hebben uitgezocht. Kennelijk zijn mijn problemen te groot want terug bellen doen ze nooit.
Ik ben ze zo spuug zat daar bij Tele2, maar ik sta met mijn rug tegen de muur. Ze bllijven onterecht mijn girorekening plunderen en als ik mijn onterecht afgeschreven geld terug boek heb ik een incasso voor de deur die adviseert om toch maar te betalen en het via een juridische weg terug te halen.
Ik durf keihard te beweren dat Tele2 een dieven bende is. Ik heb daar ook bewijs voor. Ik durf ook te beweren klanten hen geen fluit interesseert. Ook daar heb ik bewijzen voor. Het enige dat ik nu nog kan doen is zoveel mogelijk mensen waarschuwen nooit met Tele2 in zee te gaan. Gelukkig lukt me dat aardig. Door mijn problemen bij Tele2 is in ieder geval mijn werkgever al niet met hen in zee gegaan en ook zeker 23 collega's heb ik kunnen behouden voor Tele2. Ik hoop dus door jouw stukje te onderschrijven mensen te behouden om met Tele2 in zee te gaan.
Ik ben ze zo spuug zat daar bij Tele2, maar ik sta met mijn rug tegen de muur. Ze bllijven onterecht mijn girorekening plunderen en als ik mijn onterecht afgeschreven geld terug boek heb ik een incasso voor de deur die adviseert om toch maar te betalen en het via een juridische weg terug te halen.
Ik durf keihard te beweren dat Tele2 een dieven bende is. Ik heb daar ook bewijs voor. Ik durf ook te beweren klanten hen geen fluit interesseert. Ook daar heb ik bewijzen voor. Het enige dat ik nu nog kan doen is zoveel mogelijk mensen waarschuwen nooit met Tele2 in zee te gaan. Gelukkig lukt me dat aardig. Door mijn problemen bij Tele2 is in ieder geval mijn werkgever al niet met hen in zee gegaan en ook zeker 23 collega's heb ik kunnen behouden voor Tele2. Ik hoop dus door jouw stukje te onderschrijven mensen te behouden om met Tele2 in zee te gaan.
Re: tele2
Tele2 met TV nooit aan beginnen!
Regelmatig hadden wij beelden die bleven hangen, ook was er af en toe een dag storing.
Nu wordt het echter veel te bont.
Op vrijdag 14 november hadden wij geen TV, zaterdag wel.
Maar sinds afgelopen zondag hebben wij helemaal geen tv meer, het enige wat we krijgen is foutcode 1450.
We zitten nu dus al 4 dagen zonder tv!
Regelmatig bellen wij met de helpdesk van Tele2.
Antwoord; Stekkertjes erin, eruit etc., heb je alles wel goed aangesloten etc.
Uiteindelijk komen ze tot de conclusie dat het een regionale storing is, in dit geval in Alkmaar
Ze hebben geen idee hoe lang het duurt, en wat het is, maar er wordt hard aan gewerkt.
Ik geloof er niets van …..
Na 4 dagen nog niets !
Ik heb vele malen het verzoek gedaan dat ze de storing op het internet melden, dat doen ze echter niet!
Stel je voor dat ze de waarheid vertellen, en daarmee klanten verliezen!
Met Tele2, geen TV!
Ik maak me nu vooral kwaad om de slechte service.
Ook de snelheid van de ADSLverbinding laat zwaar te wensen over, het is lang geen 20 mb. Zelfs de 8 MB halen wij niet, en wij zitten nog wel vlak bij de wijkcentrale.
Met vriendelijke groet,
Karina uit Alkmaar
Regelmatig hadden wij beelden die bleven hangen, ook was er af en toe een dag storing.
Nu wordt het echter veel te bont.
Op vrijdag 14 november hadden wij geen TV, zaterdag wel.
Maar sinds afgelopen zondag hebben wij helemaal geen tv meer, het enige wat we krijgen is foutcode 1450.
We zitten nu dus al 4 dagen zonder tv!
Regelmatig bellen wij met de helpdesk van Tele2.
Antwoord; Stekkertjes erin, eruit etc., heb je alles wel goed aangesloten etc.
Uiteindelijk komen ze tot de conclusie dat het een regionale storing is, in dit geval in Alkmaar
Ze hebben geen idee hoe lang het duurt, en wat het is, maar er wordt hard aan gewerkt.
Ik geloof er niets van …..
Na 4 dagen nog niets !
Ik heb vele malen het verzoek gedaan dat ze de storing op het internet melden, dat doen ze echter niet!
Stel je voor dat ze de waarheid vertellen, en daarmee klanten verliezen!
Met Tele2, geen TV!
Ik maak me nu vooral kwaad om de slechte service.
Ook de snelheid van de ADSLverbinding laat zwaar te wensen over, het is lang geen 20 mb. Zelfs de 8 MB halen wij niet, en wij zitten nog wel vlak bij de wijkcentrale.
Met vriendelijke groet,
Karina uit Alkmaar
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 19 nov 2008 21:25
Re: tele2
Na een aanvankelijk veelbelovende start en bijkomende verlossing van UPC hebben wij ons Tele2 abonnement nu helaas weer opgezegd.
De kwaliteit van de televisie gaat steeds verder achteruit, vaker hickups en nu al een paar dagen helemaal geen televisie.
Internet en telefonie doen het wel gewoon. Dus dan bel je maar en krijg je te horen dat er een 'algemene storing' is. En dan kijk je maar op internet om te constateren dat er helemaal geen storing is.
Weird... Ik geloof de telefonisten. Jammer alleen dat die bij een 'algemene storing' verder geen antwoorden hebben.
Ook 'Uitzending gemist' doet het gewoon en we kunnen ook sudoku's spelen. De verbindingen zijn dus in orde. Desalniettemin begint de ingang voor de adapter al slijtageplekken te vertonen van het er uit halen, 30 seconden wachten en weer aansluiten. Want als dat steeds als je belt weer wordt geadviseerd ga je toch geloven dat er wat in dat advies moet zitten.
Waarom zit er eigenlijk geen aan en uit knopje op die modems?
Anyway de opzegservice van Tele2 is gelukkig wél tiptop in orde (al moet je daar dan weer voor in de wacht staan).
De kwaliteit van de televisie gaat steeds verder achteruit, vaker hickups en nu al een paar dagen helemaal geen televisie.
Internet en telefonie doen het wel gewoon. Dus dan bel je maar en krijg je te horen dat er een 'algemene storing' is. En dan kijk je maar op internet om te constateren dat er helemaal geen storing is.
Weird... Ik geloof de telefonisten. Jammer alleen dat die bij een 'algemene storing' verder geen antwoorden hebben.
Ook 'Uitzending gemist' doet het gewoon en we kunnen ook sudoku's spelen. De verbindingen zijn dus in orde. Desalniettemin begint de ingang voor de adapter al slijtageplekken te vertonen van het er uit halen, 30 seconden wachten en weer aansluiten. Want als dat steeds als je belt weer wordt geadviseerd ga je toch geloven dat er wat in dat advies moet zitten.
Waarom zit er eigenlijk geen aan en uit knopje op die modems?
Anyway de opzegservice van Tele2 is gelukkig wél tiptop in orde (al moet je daar dan weer voor in de wacht staan).
Re: tele2
Wij hebben vorige week 3 dagen geen TV gehad, en zitten al twee maanden met een zwaar haperende ontvangst. Alle smoezen die je maar kunt bedenken zijn al uit de kast gehaald, zoals ook in bovenstaande berichten al te lezen is. Dan weer moet ik de stekkertjes eruit halen, stroom eraf halen, nieuwe snoertjes kopen, het houdt niet op: wat ik ook doe, die verbinding is gewoon waardeloos. Al menigmaal heb ik te kennen gegeven van het tv abonnement af te willen, maar daar gaan ze arrogant als ze zijn niet op in.
Met die storing vorige week waarbij ik 3 dagen helemaal geen ontvangst had, werd mij gezegd dat er een storing was in Nijmegen, maar nu lees ik hierboven , dat ze die smoes dus ook in Alkmaar hebben verteld.
Ik ben het helemaal zat met deze provider. Maar ik zit met het probleem, dat ze dus gewoon niet ingaan op mijn verzoek het abonnement te beeindigen, in elk geval van de TV.
Met die storing vorige week waarbij ik 3 dagen helemaal geen ontvangst had, werd mij gezegd dat er een storing was in Nijmegen, maar nu lees ik hierboven , dat ze die smoes dus ook in Alkmaar hebben verteld.
Ik ben het helemaal zat met deze provider. Maar ik zit met het probleem, dat ze dus gewoon niet ingaan op mijn verzoek het abonnement te beeindigen, in elk geval van de TV.
Re: tele2
Jippy,
We hadden weer 2 dagen TV.
Maar helaas vandaag wil het weer niet met tele2.
Ik zit nu dus in een Dippy.
Maar ik laat mij niet zomaar kennen
Morgen weer ff bellen
Helaas kunnen de medewerkers ook niets vertellen.
Gelukkig hebben we die goede oude digitenne,
Want als het ligt aan tele2
Moet je wel betalen maar heb je geen TV
We hadden weer 2 dagen TV.
Maar helaas vandaag wil het weer niet met tele2.
Ik zit nu dus in een Dippy.
Maar ik laat mij niet zomaar kennen
Morgen weer ff bellen
Helaas kunnen de medewerkers ook niets vertellen.
Gelukkig hebben we die goede oude digitenne,
Want als het ligt aan tele2
Moet je wel betalen maar heb je geen TV
Re: tele2
Bij mij doet de televisie het wel, maar de kwaliteit is hopeloos. Enorme blokken en steeds een seconde of 10 stilstaand beeld. Zo'n arrogante boer van de helpdesk vertelde me dat het aan de kabel zou liggen. Terwijl ik net alle kabels heb vervangen! De schurken. Ze proberen zich er uit te kletsen met allerlei nonsens.
Re: tele2
Ik heb ook weer TV.
Echter ook met blokken en schokken, en af en toe een "frozen image"
Het ligt niet aan je kabels hoor.
Ik heb ook nieuwe kabels
Lekker naiefvan mij .
Ik trek geen stekker er meer uit!
Slechte service van tele2.
Misschien moeten ze daar eens een keer de stekker eruit trekken.
(bij hun servers etc)
groetjes
Karina
Echter ook met blokken en schokken, en af en toe een "frozen image"
Het ligt niet aan je kabels hoor.
Ik heb ook nieuwe kabels
Lekker naiefvan mij .
Ik trek geen stekker er meer uit!
Slechte service van tele2.
Misschien moeten ze daar eens een keer de stekker eruit trekken.
(bij hun servers etc)
groetjes
Karina
Re: tele2
Sterker nog: IK heb vandaag de stekker eruit getrokken.
Vanochtend heb ik ze op hoge pote gebeld dat ik het nu echt helemaal zat ben, en heb mijn TV abonnement laten beeindigen, dat scheen geen probleem te zijn, ook hoefde ik mij geen zorgen te maken voor downgrade-kosten, deze komen er niet bij (ons gesprek is opgenomen)
Internet en telefoon lopen echter nog wel gewoon door via tele 2, dus ben ik nu genoodzaakt een Digitenne of schotelabonnement te nemen.
Ik heb heel veel negatiefs maar ook positiefs gelezen over digitenne, maar ik kan het in elk geval een maand gratis testen.
Ik heb ooit een schotelsignaal gehad van Canaaldigitaal, maar dat was ook kommer en kwel. Bij erg slecht weer en zware bewolking en veel wind, is het ook huilen met de pet op. En dat is het nogal eens in Nederland.
Ik vindt echt dat er in dit land te weinig keuze is.
Ook is het een ramp, dat wanneer de kabel in gebruik is bij een provider voor bijvoorbeeld internet, je geen tv van een andere provider kunt nemen, omdat er zich maar één provider op je kabel kan vestigen.
Met andere woorden, ik zit echt tussen de wal en het schip.
En eigenlijk bestaat er niet één fatsoenlijke 100% gegarandeerde provider. Van allemaal lees je nare berichten.
Vanochtend heb ik ze op hoge pote gebeld dat ik het nu echt helemaal zat ben, en heb mijn TV abonnement laten beeindigen, dat scheen geen probleem te zijn, ook hoefde ik mij geen zorgen te maken voor downgrade-kosten, deze komen er niet bij (ons gesprek is opgenomen)
Internet en telefoon lopen echter nog wel gewoon door via tele 2, dus ben ik nu genoodzaakt een Digitenne of schotelabonnement te nemen.
Ik heb heel veel negatiefs maar ook positiefs gelezen over digitenne, maar ik kan het in elk geval een maand gratis testen.
Ik heb ooit een schotelsignaal gehad van Canaaldigitaal, maar dat was ook kommer en kwel. Bij erg slecht weer en zware bewolking en veel wind, is het ook huilen met de pet op. En dat is het nogal eens in Nederland.
Ik vindt echt dat er in dit land te weinig keuze is.
Ook is het een ramp, dat wanneer de kabel in gebruik is bij een provider voor bijvoorbeeld internet, je geen tv van een andere provider kunt nemen, omdat er zich maar één provider op je kabel kan vestigen.
Met andere woorden, ik zit echt tussen de wal en het schip.
En eigenlijk bestaat er niet één fatsoenlijke 100% gegarandeerde provider. Van allemaal lees je nare berichten.
Re: tele2
Hoi,
Wij hebben digitale tv (interactieve tv) genomen van kpn.
Als je die neemt is tele2 verplicht de adsllijn en de telefoonlijn in te leveren.
Dat regelt KPN dan voor je (de telefoonlijnen zijn nl het bezit van KPN), daarvoor moet je gewoon even langs z'on winkel.
Nu hebben we dus adsl en digitale tv via kpn per 13 december, de telefoon hebben we opgezegd.
groetjes
Karina
p.s. jij hebt vast een compleet pakket afgenomen bij hun, de tv kunnen ze niet leveren dus heb je het recht om een compleetpakket bij een ander te nemen
Wij hebben digitale tv (interactieve tv) genomen van kpn.
Als je die neemt is tele2 verplicht de adsllijn en de telefoonlijn in te leveren.
Dat regelt KPN dan voor je (de telefoonlijnen zijn nl het bezit van KPN), daarvoor moet je gewoon even langs z'on winkel.
Nu hebben we dus adsl en digitale tv via kpn per 13 december, de telefoon hebben we opgezegd.
groetjes
Karina
p.s. jij hebt vast een compleet pakket afgenomen bij hun, de tv kunnen ze niet leveren dus heb je het recht om een compleetpakket bij een ander te nemen
Re: tele2
Hallo,
Ik las net alle frustraties rond Tele2.
Ben zelf sinds augustus 2006 lid van deze provider. Telefonie, internet en TV.
Alles wat iedereen schrijft over haperend beeld en langzaaam internet komt mij totaal niet bekend voor.
Heb nooit problemen gehad. Televisie signaal doet het goed. Dit zonder schokken. Zelfs een verhuizing is goed gegaan.
Ligt het ook niet een beetje aan de mensen zelf?
dit vraag ik mij dan weer af.
Het is wel makkelijk om op een forum af te geven op een provider zonder te kijken of ergens in huis de aansluiting o.i.d. niet in orde is.
Ik las net alle frustraties rond Tele2.
Ben zelf sinds augustus 2006 lid van deze provider. Telefonie, internet en TV.
Alles wat iedereen schrijft over haperend beeld en langzaaam internet komt mij totaal niet bekend voor.
Heb nooit problemen gehad. Televisie signaal doet het goed. Dit zonder schokken. Zelfs een verhuizing is goed gegaan.
Ligt het ook niet een beetje aan de mensen zelf?
dit vraag ik mij dan weer af.
Het is wel makkelijk om op een forum af te geven op een provider zonder te kijken of ergens in huis de aansluiting o.i.d. niet in orde is.
Re: tele2
Haralds, dit is wel erg kortzichtig! Ligt het niet aan de mensen zelf, en hebben ze wel goed gekeken of alles correct is aangesloten etc.
Maandenlang ben ik met ze bezig geweest, tot in den treure. Het lag vooral aan mijn kabels, televisie, andere aparaten in de buurt, en wat ik al niet meer heb gehoord van Tele2.
Allemaal nieuwe kabels gekocht, alles op een tweede nieuwe tv opnieuw getest, maar de storingen bleven.
Als hier bij mij niet alles 3 maal opnieuw gestest is...
Inmiddels heb ik een andere provider, en ik heb weer haarscherp beeld.
Ik heb meer dan 2 jaar goed beeld gehad bij Tele 2 , tot halverwege dit jaar. Het ligt gewoon aan het feit dat ze in sommige delen van het land teveel aansluitingen hebben, en overbelast zijn.
Maar ja, dat levert veel geld op.
Normaal kun je niet onder je contract uit, maar ik kon het dus wel: omdat ze gewoon een slechte prestatie leverden.
Maandenlang ben ik met ze bezig geweest, tot in den treure. Het lag vooral aan mijn kabels, televisie, andere aparaten in de buurt, en wat ik al niet meer heb gehoord van Tele2.
Allemaal nieuwe kabels gekocht, alles op een tweede nieuwe tv opnieuw getest, maar de storingen bleven.
Als hier bij mij niet alles 3 maal opnieuw gestest is...
Inmiddels heb ik een andere provider, en ik heb weer haarscherp beeld.
Ik heb meer dan 2 jaar goed beeld gehad bij Tele 2 , tot halverwege dit jaar. Het ligt gewoon aan het feit dat ze in sommige delen van het land teveel aansluitingen hebben, en overbelast zijn.
Maar ja, dat levert veel geld op.
Normaal kun je niet onder je contract uit, maar ik kon het dus wel: omdat ze gewoon een slechte prestatie leverden.
Re: tele2
Hallo Tele2 medewerker Harald,
Heb je wel eens op het forum van tele2 gekeken?
O nee dat hebben ze gesloten toen er te veel klachten kwamen.
Er is een nieuw forum gestart door klanten van tele2 daar staat het vol met klachten.
We hebben 1,5 week geen tv gehad net als veel mensen in Nederland.
En nee, het was geen probleem van ons het is een probleem bij de servers van Tele2.
En ze hebben ons gewoon laten zitten met het probleem, geen euro hebben we terug gekregen.
We zitten nu bij KPN en hebben digitale interactive tv, en een 8 mb verbinding.
Het bevalt prima, en raad eens ...
De 8mb verbinding van KPN is sneller dan de 20mb verbinding van Tele2.
rara hoe kan dat.
Iedereen wordt gewoon genept bij tele2 (in het begin 2 jaar terug waren ze wel goed).
Verkopen doen ze wel, alleen leveren ze het product niet zoals ze afspreken, en de service is tegenwoordig ook om te huilen.
Dus voor dat ze hun zaakjes weer op orde hebben...
Tele2 met je trage verbinding en storingen op tv, weg ermee!
Heb je wel eens op het forum van tele2 gekeken?
O nee dat hebben ze gesloten toen er te veel klachten kwamen.
Er is een nieuw forum gestart door klanten van tele2 daar staat het vol met klachten.
We hebben 1,5 week geen tv gehad net als veel mensen in Nederland.
En nee, het was geen probleem van ons het is een probleem bij de servers van Tele2.
En ze hebben ons gewoon laten zitten met het probleem, geen euro hebben we terug gekregen.
We zitten nu bij KPN en hebben digitale interactive tv, en een 8 mb verbinding.
Het bevalt prima, en raad eens ...
De 8mb verbinding van KPN is sneller dan de 20mb verbinding van Tele2.
rara hoe kan dat.
Iedereen wordt gewoon genept bij tele2 (in het begin 2 jaar terug waren ze wel goed).
Verkopen doen ze wel, alleen leveren ze het product niet zoals ze afspreken, en de service is tegenwoordig ook om te huilen.
Dus voor dat ze hun zaakjes weer op orde hebben...
Tele2 met je trage verbinding en storingen op tv, weg ermee!
Re: tele2
Als iemand denkt dat een bedrijf geld gaat uitdelen naar aanleiding van een storing.......... Tja dat doet geen enkel bedrijf natuurlijk, dus nee ook Tele2 niet.
Als je een storing hebt gehad en dit netjes hebt gemeld, is er een notitie gemaakt in hun systeem en kun je zo zonder problemen een credit aanvragen, die krijg je echt wel hoor, alleen moet je er om vragen. Dit kan telefonisch maar ook via het contactformulier.
Het is altijd makkelijk om negatief te zijn, dan worden ALLE positieve dingen vergeten.
Als je een storing hebt gehad en dit netjes hebt gemeld, is er een notitie gemaakt in hun systeem en kun je zo zonder problemen een credit aanvragen, die krijg je echt wel hoor, alleen moet je er om vragen. Dit kan telefonisch maar ook via het contactformulier.
Het is altijd makkelijk om negatief te zijn, dan worden ALLE positieve dingen vergeten.
Re: tele2
Welke positieve dingen Tele2 medewerker?
De lage prijs???
Maar ja daar leveren ze ook niets voor, en zeker niet wat ze afspreken met hun 20mb en haarscherp beeld.
Een trage verbinding en stlstaand beeld krijg je er voor.
Weet je wat trouwens wel grappig was, ik heb aan de tele2 helpdesk medewerkers gevraagd of ze zelf een tele2 verbinding hadden.
En geen enkele medewerker die ik gesproken heb had iets van tele2.
1tje zei zelfs "gelukkig niet"
En ik heb er echt heel veel gesproken.
Ik zeg nee, tegen tele2!
De lage prijs???
Maar ja daar leveren ze ook niets voor, en zeker niet wat ze afspreken met hun 20mb en haarscherp beeld.
Een trage verbinding en stlstaand beeld krijg je er voor.
Weet je wat trouwens wel grappig was, ik heb aan de tele2 helpdesk medewerkers gevraagd of ze zelf een tele2 verbinding hadden.
En geen enkele medewerker die ik gesproken heb had iets van tele2.
1tje zei zelfs "gelukkig niet"
En ik heb er echt heel veel gesproken.
Ik zeg nee, tegen tele2!
Re: tele2
Ik heb wel 10 euro gecrediteerd gekregen voor 7 maanden waardeloze diensten!
Ik denk dat ik een dikke vakantie ga houden van dat vele geld!
Misschien een mooie wereldreis....
Die 20MB is een grove leugen, alles bij elkaar meet het nauwelijks 2 MB, het is vooral s 'avonds en in het weekend ellendig traag.
Als ik dan opbel, moet ik weer alle snoertjes nalopen!
Alsof ik een of andere mallotige sul ben!
Die snoertjes heb ik al 40 keer na moeten lopen, maar er verandert nooit iets.
Gelukkig heb ik nu alleen nog maar internet en telefoon van Tele2, en kan ik dankzij Digitenne nu wél fatsoenlijk ongestoord tv kijken.
Helaas heeft digitenne maar weinig zenders , maar als ik van tele2 af ben, stap ik ook over op het brede KPN pakket.
Ik denk dat ik een dikke vakantie ga houden van dat vele geld!
Misschien een mooie wereldreis....
Die 20MB is een grove leugen, alles bij elkaar meet het nauwelijks 2 MB, het is vooral s 'avonds en in het weekend ellendig traag.
Als ik dan opbel, moet ik weer alle snoertjes nalopen!
Alsof ik een of andere mallotige sul ben!
Die snoertjes heb ik al 40 keer na moeten lopen, maar er verandert nooit iets.
Gelukkig heb ik nu alleen nog maar internet en telefoon van Tele2, en kan ik dankzij Digitenne nu wél fatsoenlijk ongestoord tv kijken.
Helaas heeft digitenne maar weinig zenders , maar als ik van tele2 af ben, stap ik ook over op het brede KPN pakket.
Re: tele2
Op of omstreeks 14 november 2008, is ondergetekende een overeenkomst aangegaan betreffende de levering van diensten door Tele2 , te weten de doorgifte van Internet, telefoon en televisie. Tot op heden is er nog geen enkele prestatie geleverd betreffende het boven bedoelde. Hieronder wordt een chronologische weergave opgesomd van alle activiteiten en gepleegde contacten.
1. Op 14 december 2008 te 10.40 uur SMS bericht ontvangen met de tekst “Uw internetverbinding wordt dinsdag opgeleverd”.
2. Op 16 december 2008 te 09.10 uur SMS bericht ontvangen met de tekst “Uw internet verbinding wordt vandaag actief”.
3. Op dinsdagmiddag 16 december 2008 contact gehad met IMTEC en geïnformeerd of dat de aansluiting nog zou worden aangelegd. De behandelende medewerker daar, deelde mij mee dat ik in het geheel niet op hun to do lijst voorkwam en er dus ook geen monteur langskwam. Ook hadden zij geen opdracht van Tele2 gekregen om de aansluitwerkzaamheden op mijn adres uit te voeren. De medewerker van IMTEC deelde mij daarna mee dat de eerste de beste datum waar op dat wel zou kunnen, 30 december 2008 was. Ik heb hem toen meegedeeld dat dit niet kon daar ik op die datum op vakantie zou zijn. Wij kwamen daarna overeen dat de installatie op donderdagmiddag 8 januari 2009 zou plaatsvinden [ deze datum is door TELE2 schriftelijk aan mij bevestigd].
4. Op grond van het feit dat ik de gehele dag [ 16-12] op een monteur heb zitten wachten, de plaats waar de installatie zou plaats vinden geheel installatiewaardig had gemaakt en er geen werkzaamheden door derden waren verricht, heb ik een klachtmail gestuurd naar uw klantenservice. Diezelfde dag nog, ben ik door klantenservice teruggebeld en is het geheel doorgesproken en is de conclusie getrokken dat IMTEC niet juist had gehandeld door geen installatieafspraak met mij te maken. De nieuwe installatieafspraak is eveneens ter sprake gekomen en deze is op 16 december 2008 [ dagtekening ] door TELE2 aan mij schriftelijke bevestigd. Aan dit schrijven zat een informatieblad installatie ADSL, Telefonie bevestigd.
5. Op donderdagmiddag 8 januari 2009 te 15.30 uur contact gehad met IMTEC [ 0900-1602005] en geïnformeerd of dat het mijn adres op hun werkzaamhedenlijst stond vermeld. De behandelaar deelde mij mee, dat Fmijn adres niet op hun werkzaamhedenlijst voorkwam . Hem confronterende met het feit dat TELE2 als opdrachtgever deze afspraak wel aan mij schriftelijk had bevestigd, had de betrokken medewerker geen boodschap. Letterlijk deelde hij mee, dat IMTEC van TELE2 geen opdracht had gekregen om op het Forellendaal 480 een installatie te verrichten en dat ik mij maar moest verstaan met de klantenservice van TELE2. Dit was dus de 2e keer dat TELE2 en IMTEC hun verplichtingen niet nakomen.
6. Op vrijdag 9 januari 2009 na heel veel moeite telefonisch contact gehad met TELE2 klantenservice [ mevrouw Verver ] die mij na het verhaal aangehoord hebbende mee deelde dat ik teruggebeld zou worden door een medewerker van de hiervoor verantwoordelijke afdeling. Dit gesprek heeft niet plaatsgevonden.
Op grond van vorenstaande kan ik tot geen andere conclusie komen, dan dat TELE2 als hoofdverantwoordelijke voor het totaal gebeuren, tot op heden een wanprestatie levert en haar verplichtingen en verantwoordelijkheden versus ondergetekende [ eveneens contractant ] in het geheel niet nakomt.
Ik overweeg om het contract eenzijdig op te zeggen en het innen van abonnementsgelden als verduistering te beschouwen en hiervan aangifte te doen.
A.Brouwer, klantnummer 2106449
1. Op 14 december 2008 te 10.40 uur SMS bericht ontvangen met de tekst “Uw internetverbinding wordt dinsdag opgeleverd”.
2. Op 16 december 2008 te 09.10 uur SMS bericht ontvangen met de tekst “Uw internet verbinding wordt vandaag actief”.
3. Op dinsdagmiddag 16 december 2008 contact gehad met IMTEC en geïnformeerd of dat de aansluiting nog zou worden aangelegd. De behandelende medewerker daar, deelde mij mee dat ik in het geheel niet op hun to do lijst voorkwam en er dus ook geen monteur langskwam. Ook hadden zij geen opdracht van Tele2 gekregen om de aansluitwerkzaamheden op mijn adres uit te voeren. De medewerker van IMTEC deelde mij daarna mee dat de eerste de beste datum waar op dat wel zou kunnen, 30 december 2008 was. Ik heb hem toen meegedeeld dat dit niet kon daar ik op die datum op vakantie zou zijn. Wij kwamen daarna overeen dat de installatie op donderdagmiddag 8 januari 2009 zou plaatsvinden [ deze datum is door TELE2 schriftelijk aan mij bevestigd].
4. Op grond van het feit dat ik de gehele dag [ 16-12] op een monteur heb zitten wachten, de plaats waar de installatie zou plaats vinden geheel installatiewaardig had gemaakt en er geen werkzaamheden door derden waren verricht, heb ik een klachtmail gestuurd naar uw klantenservice. Diezelfde dag nog, ben ik door klantenservice teruggebeld en is het geheel doorgesproken en is de conclusie getrokken dat IMTEC niet juist had gehandeld door geen installatieafspraak met mij te maken. De nieuwe installatieafspraak is eveneens ter sprake gekomen en deze is op 16 december 2008 [ dagtekening ] door TELE2 aan mij schriftelijke bevestigd. Aan dit schrijven zat een informatieblad installatie ADSL, Telefonie bevestigd.
5. Op donderdagmiddag 8 januari 2009 te 15.30 uur contact gehad met IMTEC [ 0900-1602005] en geïnformeerd of dat het mijn adres op hun werkzaamhedenlijst stond vermeld. De behandelaar deelde mij mee, dat Fmijn adres niet op hun werkzaamhedenlijst voorkwam . Hem confronterende met het feit dat TELE2 als opdrachtgever deze afspraak wel aan mij schriftelijk had bevestigd, had de betrokken medewerker geen boodschap. Letterlijk deelde hij mee, dat IMTEC van TELE2 geen opdracht had gekregen om op het Forellendaal 480 een installatie te verrichten en dat ik mij maar moest verstaan met de klantenservice van TELE2. Dit was dus de 2e keer dat TELE2 en IMTEC hun verplichtingen niet nakomen.
6. Op vrijdag 9 januari 2009 na heel veel moeite telefonisch contact gehad met TELE2 klantenservice [ mevrouw Verver ] die mij na het verhaal aangehoord hebbende mee deelde dat ik teruggebeld zou worden door een medewerker van de hiervoor verantwoordelijke afdeling. Dit gesprek heeft niet plaatsgevonden.
Op grond van vorenstaande kan ik tot geen andere conclusie komen, dan dat TELE2 als hoofdverantwoordelijke voor het totaal gebeuren, tot op heden een wanprestatie levert en haar verplichtingen en verantwoordelijkheden versus ondergetekende [ eveneens contractant ] in het geheel niet nakomt.
Ik overweeg om het contract eenzijdig op te zeggen en het innen van abonnementsgelden als verduistering te beschouwen en hiervan aangifte te doen.
A.Brouwer, klantnummer 2106449
Re: tele2
Albro, Dan hebben ze het bij jou wel erg bruin gebakken. Zulke ervaringen heb ik niet met Tele2 gehad. Ik bedoel, het werkt wel allemaal langs elkaar heen, maar wat jij hier meldt, spant echt de kroon.
Je hebt dus nog nooit ook maar iets van ze gekregen, behalve de rekening.
Ja, het oude Hollandse verhaaltje. Zo zitten alle bedrijven in Nederland in elkaar, rekeningen vergeten ze nooit, maar als het op prestatie of service aankomt...Hopeloos is het!
Je hebt dus nog nooit ook maar iets van ze gekregen, behalve de rekening.
Ja, het oude Hollandse verhaaltje. Zo zitten alle bedrijven in Nederland in elkaar, rekeningen vergeten ze nooit, maar als het op prestatie of service aankomt...Hopeloos is het!
-
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 17 jan 2009 20:49
Re: tele2
Wij hebben Tele 2 gehad voor internet en telefoon, niks werkte en uiteindelijk kon ik meer dan 700 euro voor lucht betalen omdat we niks kunnen bewijzen. Die heeft tele 2 dat het niet werkte, geen meldingen van onze telefoontjes gemaakt. Echt grootste oplichters die er zijn. En die reclame Cheap ik ben nog nooit zo duur uitgeweest. Het was haast niet te belalen voor ons.
Groetjes Heidi
Groetjes Heidi