LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone HOGE rekening!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
M.Wouters
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2008 00:39

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door M.Wouters »

Ik ben er net achter gekomen dat Vodafone sinds 3 maanden extreem hoge bedragen van mijn rekening afschrijft (automatische incasso). Maandelijks meer dan 800 euro????? Facturen er op na gekeken en het blijkt om dataverkeer te gaan via mijn mobiele telefoon. Nu maak ik maar beperkt gebruik van internet en email via mijn telefoon en was ik in de veronderstelling een SIM only internet abonnement te hebben met een vast bedrag van 9,95 euro voor internet per maand. Heeft iemand dit eerder meegemaakt? Ik neem morgen contact op met de klantenservice.

suurt
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 nov 2008 16:28

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door suurt »

Nou bijdeze ik heb ook problemen met vodafoon.
heb sinds 30-06-2008 een abonnement bij vodafoon en nog nooit is mijn nota inorde geweest telkens te hoog en er werd buiten de bundel gerekend wat er binnen moests vallen gebelt en gemailt lang in de wacht gehangen gesprek afgebroken , weer gebeld en toen was het ineens mijn fout want ik heb heel veel gebeld volgens vodafoon buiten de bundel had zelfs zoals hun zeggen een gesprek van 5 uur gehad , maar daar ik mijn bel gedrag heel goed kan weet ik dus dat dit niet klopt .daar ik al jaren een klant van tmobile ben geweest en nog nooit in boven mijn bel te goed uit ben geweest.
heb nu een nieuw abonnement genomen om van vodafoon af te zijn , ben nu 4 maanden verder en heb nog steeds het probleem bij vodafoon kan het niet oplossen hun zeggen dat het zo is en dats it.
weet niet meer wat ik er aan moet doen , hoop nu dat nu het kaartje niet meer word gebruikt ben ik benieuwd hoe hun het verklaren als er weer een hoge nota komt HELP HELP mij met vodafoon AUB ik weet het niet meer

supersonic74
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2008 05:07

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door supersonic74 »

dag mensen,

ik ben ook helaas dupe geworden van onze vodafakers. Als trouwe klant hebben ze me lekker leeggezogen door maandelijks een bedrag van ongeveer 200 euro's van mijn rekening aftetrekken. Tot heden heb ik gewoon mijn automatische incasso ingetrokken. Ik ben het gewoon zat!! die klantenservice is ook nooit bereikbaar...ze kunnen beter die schijt nummer cancelen...brengt alleen maar ergenis te weeg en kost mij weer 70 eurocent per min. Ik wil van ze af....en wil vragen of iemand het weet hoe dat te werk gaat. Hoe kan zo'n instantie ieders negeren en gewoon gedupeerden leegzuigen. Reinste oplichterij ...nieuwe systeem en iedereen word er maar de dupe van!! en er wordt helemaal niks aangedaan....een lousy excuus maar je moet wel dokken.

groetjes,
Donny

Svenn0vietsj
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 nov 2008 21:05

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door Svenn0vietsj »

Ik zie hier veel dingen staan die mij bekend voorkomen..
Vodafone was de eerste paar maanden niets aan de hand rond de 30 euro elke keer niets te klagen dus..
Ineens zonder meer te zijn gaan bellen of smsen kreeg ik in september een rekening van 105 euro ik schrok me dood en ben er om gaan denken ik dacht werkelijk dat het aan mij lag nou kreeg ik de volgende maand vrolijk weer een rekening van 95 euro op de mat....
wederom snapte ik er niets van.. omdat ik nog maar 18 ben kon ik deze rekeningen niet zo 1 twee drie even ophoesten heb alleen een bijbaantje en kan niet zomaar 100 euros betalen terwijl het normaal 30 was maar in ieder geval ik belde op om te vragen om uitstelling van betaling .. na veel aandringen ging Vodafone akkoord begijpelijk maar de rekeningen kloppen gewoon niet ik wee thet zeker namelijk de vrouw aan de telefoon zei dood leuk op de 10e van de maand 10 dagen nadat het nieuwe tegoed in was gegaan dus dat ik volgende rekening ook al 60 euro kon gaan neertellen .. is hier misschien al eens een onderzoek of iets dergelijks naar gestart want ik vind het erg vervelend en heb het gevoel dat ik maar moet betalen voor kosten die ik helemaal niet gemaakt heb .. :?

Bovendien zegt vodafone .. ja u bent gewoon meer gaan bellen en smsen terwijl ik zeker weet dat er niets in mijn bel en smsgedrag is veranderd..

edit: bovendien laten ze je 20 minuten wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt..

wupp
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 nov 2008 12:00

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door wupp »

Beste,

Ik ben vodafone helemaal zat, ik heb sinds 15-05-08 een aboment bij vodafone, ik dacht in het begin van waarom krijg ik nou geen rekening kreeg ik 2 maanden later een rekening van 240 euro, wat niet klopte.

Nu de laaste tijd krijg ik steeds meer van dat soort rekeningen, terwel ik mijn gewoon aan mijn bel minuten hou, niet aan internet doe, ook niet aan GPRS, bel al helemaal geen 0909 nummers, terwel ik ze wel steeds betaal.

Mijn rekeningen lopen steeds tussen de 200 en 300 euro. Het klopt gewoon niet meer!

Hebben hier meer mensen last van, want ik wil het liefst gewoon kwijtschelding van die rekeningen. Omdat niet klopt.
Terwel ik meerdere klachten heb gedaan, het helpt gewoon helemaal niks!

Groetjes Wupp

Svenn0vietsj
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 nov 2008 21:05

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door Svenn0vietsj »

Wanneer je zegt dat het niet klopt komt het er op neer dan hun zeggen dat je zelf niet klopt (niet letterlijk) maar keer op keer wordt je afgewimpeld en wordt er verteld dat je nog wat rekeningen open hebt staan en die zo snel mogelijk moet betalen..
Ben het zat .. ga morgen naar de vodafone winkel eens een GESPREK voeren in plaats een wat haast een automatisch gegenereerd antwoord lijkt.

wupp
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 nov 2008 12:00

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door wupp »

Beste,

Ik ben gewoon blijven door zeuren, nu blijkt dat ik toch gelijk heb met de hogen rekening van de maand September krijg ik geld terug 25.00 euro. Maar in de maand Otober heb ik ook een vermogen betaald aan mijn abomment. En ik denk daar ook bij dat het niet goed gegaan is met het registeren. Ik blijf emails,emails sturen naar de vodafone klanten service. Omdat ik het gewoon niet vind kloppen maby kan jij dat ook blijven doen en het beste is rustig blijven.
Want als je ze beginnen uit te schelden krijg je geen enen **** terug van die honden :oops:
Blijf rustig he, want dan heb je nog een groote kans om het terug te krijgen. Als je bij jou eigenstand punt blijf.
G
roetjes whitney

Svenn0vietsj
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 nov 2008 21:05

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door Svenn0vietsj »

@ wupp , ben je blijven bellen of mailen? en krijg jij wel specificaties thuisgestuurt als je daarom vraagt? ik namelijk niet het is nu zon anderhalve week geleden dat ik er om gevraagt heb en ze zeiden me Nou komt zo snel mogelijk naar uw toe. Wat ik wel krijg is de aanmaningen het is moeilijk vind ik om rustig te blijven maar gelukkig begin ik nooit te schelden. Maar bedankt voor je reactie dan ik denk dat ik dat inderdaad dan maar ga proberen gewoon zeuren totdat ze er zelf ook gek van worden..
En heb je dat geld ook daadwerkelijk gekregen trouwens?

wupp
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 nov 2008 12:00

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door wupp »

Um ik heb maar 25 euro terug gekregen, heb ze gevraagd om nogmaals te kijken en hun zeggen dat alles correct is.
Ik heb tot nu toe nog alles via email gedaan. Ik heb een keer gebeld en toen vroeg ik aan hun een om een formulier terug te sturen dat ik mijn abo wou opzeggen en die kreeg ik ook pas 2 maanden later binnen. Bij vodafone zijn ze wel snel als je moet betalen maar als je service wil of als er iets ontercht is dan krijg je het niet snel terug.
En dat vind ik jammer, ik ga vanavond weer bellen want het klopt gewoon niet, en ik blijf ook gewoon emailen tot ze er ook echt GEK van worden!!

Groetjes

Svenn0vietsj
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 nov 2008 21:05

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door Svenn0vietsj »

Haha ok ga ik ook spammen (niet letterlijk natuurlijk maar gewoon doorzeuren) dankjewel en ik hoop dat ze er eindelijk eens mee ophouden want 9 van de 10 die ik spreek die Vodafone hebben zijn de laatste maanden de rekeningen boven hen uit gestegen. :S de helft van de wereld is volges mij ineens meer gaan bellen dus :P
Het geld is natuurlijk wel belangrijk maar het allerbelangrijkste vind ik nog wel dat er uitleg komt over wat er nou aan de hand is in de bovenkamertjes van de vodafone staff. Want er is duidelijk iets gaande wat niet helemaal zo hoort volgens mij.

wupp
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 nov 2008 12:00

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door wupp »

svennovietsj
Geplaatst op: 12 Nov 2008 16:48 Onderwerp:

Ja maar ik vind het echt apart, het kan mischien te maken hebben met de finaceele crisis die hier erg heerst ofzo:P Maar wat ik vooral merk is dat jongeren zo als ik en jij er last van hebben maar ook gewoon ouderen! Ze moeten mij zeker maar eens goed gaan uitleggen wat er aan de hand is daar bij vodafone!! Want door die hogenrekeningen moet wij maby wel een lening af gaan sluitenwat ik helemaal niet wil! :twisted: maar ik wil wel gewoon een lekker leuk leven leiden :D hahaha Groetjes

Haha ok ga ik ook spammen (niet letterlijk natuurlijk maar gewoon doorzeuren) dankjewel en ik hoop dat ze er eindelijk eens mee ophouden want 9 van de 10 die ik spreek die Vodafone hebben zijn de laatste maanden de rekeningen boven hen uit gestegen. :S de helft van de wereld is volges mij ineens meer gaan bellen dus
Het geld is natuurlijk wel belangrijk maar het allerbelangrijkste vind ik nog wel dat er uitleg komt over wat er nou aan de hand is in de bovenkamertjes van de vodafone staff. Want er is duidelijk iets gaande wat niet helemaal zo hoort volgens mij.

glith
Berichten: 241
Lid geworden op: 27 mar 2008 10:42

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door glith »

Hier geen hoge rekening gelukkig maar weleen verkeerd bedrag betaald. Had een abo van maar euro 7,50 en op 5 juni 2008 telefonisch benaderd door Gaby J met de uitleg U belt weinig en kort een SCHERP-abo is in uw situatie voordeliger kan voor euro 5,95.
Dus ik akkoord en miv okt 2008 de eerste rekening van euro 18,90 :? telefonisch en via mail kontakt gehad met voda-fone en het zou recht getrokken worden. Nu de rekening van nov en weer 6,90 ipv 5,95 dus ik naar voda-fone Schiedam en daar kreeg ik alleen telnr 0800-0560 en na verschillende keren zijn doorverbonden werd er doodleuk gezegd: U heeft zelf via internet SCHERP genomen en daar betaal je per seconde :?: :?: . Maar juist omdat ik maar 20 - 30s ec bel dacht ik goedkoper uit te zijn na uitleg van Gaby J.
Ik dus vanmiddag WEER gebeld en toen zei ik is het niet gewoon terug te draaien naar m,n vorige abo werd er NEE gezegd en de verbinding gewoon verbroken toen ik naar de naam van deze andere medewerkster vroeg. Dus heel snel op zoek naar een andere provider want zo behandel ik niemand en wens zelf ook niet zo behandeld te worden

wupp
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 nov 2008 12:00

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door wupp »

Bij vodafone is er gewoonw at aan de hand, maar niemand weet wat..
Het zijn allemaal kleine dingentjes inverband met het abonnement. De enen keer is het dat je meer moet betalen, de andere x is het wel weer wat met de rekening wat niet klopt, de andere x bel minuten als je maar 30 seconden bel dan moet 1 minuut betalen..
Ik word gewoon gek van vodafone!!
Ze moeten mijn echt gaan uitleggen wat er aan de hand is. Ik denk zelf dat hun ook last hebben van finaceele crisis die hier heerst, en dat ze ons daarom te veel laten betalen.
Groetjes Wupp

wessaboy
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 nov 2008 12:43

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door wessaboy »

hallo allemaal

vodafone zijn echt een stelletje oplichters
ik heb nu bijna 3 jaar een abbo bij hun en nu begint het gezeik met toren hoge rekeningen in 3 maanden tijd zou ik buiten mijn bundel in totaal 1200 euro hebben gebeld heb toen gebeld met vodafone en alles nagevraagd en al mijn facturen opgevraagd toen ik dat allemaal had nagekeken en elk nummer of naam had opgezocht via het internet blek alles van chat sites sex sms en bel spelletjes ringtones enz enz allemaal dingen war ik zelf niks van afwist en ook helemaal niks had gestuurd of binnnen gekregen en vodafone zij natuurlijk van wel uiteindelijk had ik via een site een bedrijf gevonden die ook bij rader was geweest die mensen smsjes stuureden die je niet ziet maar wel op je factuur komen te staan ik dat nummer gebeld en werd compleet uitgescholden door die vent dat ie daarover door iedereen gebeld werd en dat ik maar met voadfone conact moest zoeken dus ik vodafone weer gebeld maar die zeggen gewpon je hebt buiten je bundel gebeld en gesmst dus dat word gewoon betalen dus uiteindelijk heb ik maar een regeling getroffen van 110 euro per maand en me inkomende oproepen en smsjes zouden berijkbaar blijfen maar alles uitgaande smsjes en oproepen werden geblokkerd nog geen maand later krijg ik weer een relening waar ik weer buiten mijn bundel gezeten zou hebben terwijl mijn oproepen en utgaanden smsjes geblokkerd waren en het weer andere nummers waren dan die eerder op mijn factuur stonden terwijl ik alle betaal opties met bellen en smssen had geblokkerd vodafone blijft maar vertellen dat ik smsjes ontavg en gebeld heb terwijl ik niis stuur en niks binnen krijg beetje raar maargoed ik ook alle tijden nagekeken waren het tijden van 1 uur snacht 3 uur snacht enz enz terwijl ik die tijden sliep omdat ik met mijn baan vroeg moest beginnen en ook de tijden klopten niet want dan zou er bijvoorbeeld om 5 over 3 snachtd gebeld zijn en dan zou ik tussen 5 over 3 en 6 over 3 10 keer dat nummer gebeld hebben dus daar klopt geen houd van toen begon vodafone van dan heeft iemand ander aan je telefoon gezten maar dat kan ook niet want ik heb op mijn tel een wachtwoord zitten die je eerst moet intoetsen voordat je uberhaupt iets kan doen met mijn tel en ik hem altijd in me zak heb zitten maargoed ik heb dus hoge reekeningen en nog 2 abbonometnen ook bvan vodafone dus bener m ooi klaar mee ook doet voddafone geen **** met mijn klachten en zoeken niks uit zoalng hun maar geld vangen maar als zei moeten betalen zoeken ze alles uit en hebben ze een smoes dus ik heb gezegd dat ik niks betaal vor ze het uitzoeken en zij vertelden mij toen dat als ik niet betaalden ze me bij alle cre4dit **** en duurwaardes zouden opgeven stelletje mongolen ik wil helemaal van dat vodafone af maarja als ik mijn 2 abbios wil opzeggen moet ik bakken met geld betalen maar ik ga er nog wel achter aan ik betaal geen rooie cent voordat ze me mijn schulden nietig verklaren ik wil best mijn ekningen betalen en als ik wat buiten mijn tegoed zit wil ik dat ook betalen ik heb wel eens rekeningen van 80 euro terwijl ik een bundel van 50 euro heb en 1000 smsjes maar 1200 euro in drie maanden nee dat maak je mij niet wijs ik hoop dat iemand van vodafone dit leest en het alsnog voor me gaat uitzoeken anders ga ik als nog weg en zijn ze gelijk een aanta abbonomenten kwijt mijn hele familie zit bij vodafone en iedereen heeft 2 of 3 abbonometnen bij hun maar niet lang meer vroeger had ik geen problemen met vodafone maar toen ik mijn abbononmet verlengede en nog een abbo nam begon dit hele gezeik ik ben er echt klaar mee als iemnd voor mij een oplossing heeft of als iemand van vodafone dit nog heeft gelezen hoor ik het graag en mensen die zeggen dat ik gewoon al die **** gebeld of gesmst hebben hoefen niet eens te reageren want daar doe ik helemaal niets mee

mvg wesley

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door jor »

Zonder hoofdletters, punten en komma's kan ik geen touw aan je verhaal vastknopen.Zal wel aan mij liggen.
en mensen die zeggen dat ik gewoon al die **** gebeld of gesmst hebben hoefen niet eens te reageren want daar doe ik helemaal niets mee
Kan je beter bij Vodafone gaan uithuilen.

wessaboy
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 nov 2008 12:43

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door wessaboy »

hey jos ja zon verhaal ga ik niet keurig nederlands neerzetten ik word gewoon een beetje gek van die hele vodafone gedoe ik heb dit sinnds eind mei begin juni en word er gek van ik he door voadafone alleen maar schulden

wessaboy
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 nov 2008 12:43

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door wessaboy »

jos

aan tips heb ik wat niet aan dingen zoals uithuilen bij de vodafone als je niks kan hebben over vodafone ga dan weg vcan dit forum

ik77
Berichten: 105
Lid geworden op: 11 okt 2007 11:39

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door ik77 »

Als je je verhaal nou met punten en komma's geschreven zou hebben, dan was het in ieder geval beter te lezen geweest. Ik haak nu na twee regels af en geloof het verder wel. Dus ik geef jor wel gelijk met zijn reactie.

wupp
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 nov 2008 12:00

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door wupp »

Beste Wesley,,

Ik heb precies het zelfde als jou! Vanaf begin mei tot nu heb ik tot de 1200 euro,s moeten betalen.

Ik vind dit gewoon niet meer normaal. Misschien kan jij met jou familie een rechtzaak beginnen tegen vodafone!!

Groetjes Wuppie

NGJJW
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 nov 2008 16:17

Re: Vodafone HOGE rekening!

Ongelezen bericht door NGJJW »

En ik al die maanden maar denken dat ik gek was geworden,
blijken er gewoon een hele hoop mensen te hoge rekeningen te krijgen :twisted:
Ik heb al jaren vodafone en nooit problemen gehad tot een paar maanden geleden,
ineens zit ik over mijn beltegoed heen terwijl ik beslist niet veel meer ben gaan bellen

De service van vodafone is sowieso bar slecht
De 2 dgn oude telefoon van mijn zoon ging kapot, terug naar de winkel,
ja dat is pech mevrouw, het enige wat u kunt doen is een verzekering afsluiten, zo gezegt zo gedaan,
de telefoon kon ter reparatie gebracht worden na de eerste betaling,
3 maanden later was de verzekering nog niet geregeld
Uiteindelijk na 4 mnd was de verzekering geregeld en kon telefoon ter reparatie opgestuurd worden

Na dat geintje dacht ik 't al maar nu weet ik 't zeker zodra mijn abbo eropzit ga ik zoek naar een andere provider :twisted:
En niet alleen ik, maar het hele gezin, dat zijn dus 4 abonnementen, vodafone ziet ons niet meer terug

Gesloten