Tele 2 met TV nooit doen!
Regelmatig hadden wij beelden die bleven hangen, ook was er af en toe een dag storing.
Nu wordt het echter veel te bont.
Op vrijdag 14 november hadden wij geen TV, zaterdag wel.
Maar sinds afgelopen zondag hebben wij helemaal geen tv meer.
We zitten nu dus al 4 dagen zonder tv!
Regelmatig bellen wij met de helpdesk van Tele 2.
Antwoord; Stekkertjes erin, eruit etc., heb je alles wel goed aangesloten etc.
Uiteindelijk komen ze tot de conclusie dat het een regionale storing is, in dit geval in Alkmaar
Ze hebben geen idee hoe lang het duurt, en wat het is, maar er wordt hard aan gewerkt.
Ik geloof er niets van …..
Na 4 dagen nog niets !
Ik heb vele malen het verzoek gedaan dat ze de storing op het internet melden, dat doen ze echter niet!
Stel je voor dat ze de waarheid vertellen, en daarmee klanten verliezen!
Met Tele 2, geen TV!
Ik maak me nu vooral kwaad om de slechte service.
Met vriendlijke groet,
Karina uit Alkmaar
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] al dagen geen TV bij Tele2 en hele slechte service
Re: al dagen geen TV bij Tele2 en hele slechte service
dat je kwaad/teleurgesteld bent oke maar 3 onderwerpen over hetzelfde is wel een beetje een overkil of niet.
Zie mijn antwoord in een andere topic van jouw over ditzelfde onderwerp.
Zie mijn antwoord in een andere topic van jouw over ditzelfde onderwerp.
Re: al dagen geen TV bij Tele2 en hele slechte service
hey,
dat klopt ik wist alleen niet bij welk onderwerp ik het moest plaatsen.
Dus heb ik het bij alle onderwerpen gedaan.
Volgens Tele2 is het namelijk een algemene storing.
De storing is nog steeds niet verholpen en geld voor veel mensen uit ALkmaar.
Ik wil dat zij weten dat ze niet de enige zijn, daarom heb ik het overal neergezet.
Dan hoeven ze namelijk niet steeds overal alle kabels uit te trekken zoals de helpdesk adviseerd.
Hopelijk begrijp je dat.
Ook hoop ik dat andere mensen inzien hoe de kwaliteit en de service van tele2 is, zodat ik ze ervoor kan behouden om een abonnement bij ze af te sluiten.
Persoonlijk heb ik niet zo lang last meer van ze want ik zit per 12 december op kpn, en krijg deze week nog tijdelijk digitenne van KPN om ons uit de brand te helpen.
Echter andere mensen mogen pas na 1 maand storing opzeggen.
Dat is echt heel lang.
groetjes
Karina
p.s. ook als ik al digitenne heb en we hebben nog steeds geen tv blijf ik dit melden om andere mensen te helpen
dat klopt ik wist alleen niet bij welk onderwerp ik het moest plaatsen.
Dus heb ik het bij alle onderwerpen gedaan.
Volgens Tele2 is het namelijk een algemene storing.
De storing is nog steeds niet verholpen en geld voor veel mensen uit ALkmaar.
Ik wil dat zij weten dat ze niet de enige zijn, daarom heb ik het overal neergezet.
Dan hoeven ze namelijk niet steeds overal alle kabels uit te trekken zoals de helpdesk adviseerd.
Hopelijk begrijp je dat.
Ook hoop ik dat andere mensen inzien hoe de kwaliteit en de service van tele2 is, zodat ik ze ervoor kan behouden om een abonnement bij ze af te sluiten.
Persoonlijk heb ik niet zo lang last meer van ze want ik zit per 12 december op kpn, en krijg deze week nog tijdelijk digitenne van KPN om ons uit de brand te helpen.
Echter andere mensen mogen pas na 1 maand storing opzeggen.
Dat is echt heel lang.
groetjes
Karina
p.s. ook als ik al digitenne heb en we hebben nog steeds geen tv blijf ik dit melden om andere mensen te helpen