LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Porsche Design P9521

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
passiepas

Porsche Design P9521

Ongelezen bericht door passiepas »

Hallo

Ik heb een mooie Porsche Design P9521 gewonnen en daar heb ik een paar vragen over.

1.Wie van de forumlezers heeft zo'n Porsche telefoon en hoe bevalt die?.

2.Ik ben een jongen en ik heb gelezen dat dit een ladyphone is klopt dat of niet?.

3.Is deze telefoon ook standaard Simlockvrij?.

Alvast bedankt voor de reacties.

Pascal

Big-V

Re: Porsche Design P9521

Ongelezen bericht door Big-V »

1. Ik heb er zelf geen, maar aangezien het toestel is geproduceerd door Sagem sta ik er wel enigszins sceptisch tegenover. Maar misschien dat ze me in positieve zin kunnen verrassen.

2. Volgens mij is het geen ladyphone. Vind 'm ook een vrij mannelijke uitstraling hebben eigenlijk.

3. Als je 'm gewonnen hebt bij een telecom-provider, is er wel een kans dat 'ie gelockt is. Als je 'm ergens anders vandaan hebt, is de kans weer erg groot dat ie gewoon simlockvrij is.

Veel plezier ermee

passiepas

Hoi

Bedankt voor de reactie.

Ik heb deze telefoon niet bij een telefoonwinkel gewonnen maar ergens anders.

Ik had namelijk ergens gelezen dat het een ladyphone is maar zal wel niet waar zijn denk ik.

Ook staat er bij dat deze telefoon niet met Prepaid te leveren is alleen met abonnement.

Er zat verder geen simkaart bij dan neem ik aan dat mijn Prepaidkaart er gewoon in kan?.

Misschien zijn er forumlezers die wel zo'n telefoon hebben?.

Pascal

Dragoon

Ongelezen bericht door Dragoon »

Mooie prijs ;) is een duur toestel!
Deze toestellen zijn idd simlock vrij dus je zou er een prepaid in kunnen stoppen.
En als er gezegd word dat dit een ladyhpone is, is dat echt onzin!

passiepas

Hallo

Bedankt voor de reacties.

Ik heb de telefoon op Marktplaats staan,mocht ik hem daar niet kunnen verkopen hou ik de telefoon zelf.

Pascal

Gesloten