LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone schrijft wegens storing teveel bel tegoed af

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
foxman
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 feb 2006 13:20

Vodafone schrijft wegens storing teveel bel tegoed af

Ongelezen bericht door foxman »

Hallo,

Zijn er meer mensen die een Vodafone prepaid hebben en waarvan op 19-11-2008 teveel geld is afgeschreven?
Ik heb een sms Blox de 18-11-2008 geactiveerd en de 19e schrijven ze per elk smsje het normale tarief af
Ook doen ze dit met het bel tarief terwijl ik 3 minuten betalen heb en 60 minuten bellen daarvoor
Vodafone zegt in een email dat ze een storing hebben gehad en dat het teveel betaalde geld vandaag terug geschreven zou worden en ik er een sms over zou krijgen
Nou ik heb nog steeds geen sms gekregen en ik ken meer mensen die dit probleem hebben
En ook ondanks die toezegging nog geen geld terug hebben gehad
Zijn er hier ook mensen met deze klacht, want het is toch te gek dat Vodafone zo maar geld inpikt door n storing maar terug betalen ho maar

foxman
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 feb 2006 13:20

Re: Vodafone schrijft wegens storing teveel bel tegoed af

Ongelezen bericht door foxman »

Nou heb nog maar eens gebeld want Vodafone laat niks van zich horen
En er was geen tegoed afgeschreven hoor door die storing ook bij andere mensen niet
Dit terwijl ik al door verschillende mensen gemaild ben waar bij dat ook het geval was
Zo kan Vodafone lekker makkelijk geld in zijn zak steken, waarbij het bij sommige mensen om 10 euro of meer gaat
Als je als bedrijf op zo een manier je geld moet verdienen bah

WEBRELATIONSAA
Berichten: 98
Lid geworden op: 20 aug 2007 14:47

Re: Vodafone schrijft wegens storing teveel bel tegoed af

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

Stuur me, als je dat wilt, even een mailtje met het mobiele nummer waar het om gaat. Dan zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com

Antoine
Vodafone Web Relations

foxman
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 feb 2006 13:20

Re: Vodafone schrijft wegens storing teveel bel tegoed af

Ongelezen bericht door foxman »

Ik heb dus gistermiddag nog gemaild, lees bevestiging gehad maar tot op heden nog niks gehoord er over
Ben benieuwd wat er uit gaat komen

Gesloten